Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

frank1985
Zeer actief

Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Ongelezen bericht door frank1985 »

NicoBorder schreef:Thom: Je weet wanneer ik tijd heb ;)
Frank: Verzin zelf maar wat namen, dat gaat je goed af :)!

Jah goed... Weet je Nico, Ik heb er nu alles aangedaan om je tegemoet te komen. Je wilt niet mee werken. Jou naam heb ik opgegeven. Maar ik hoop dat je begrijpt dat ik namen van je aanhang nodig heb om ze aan te melden.
Dat is nou eenmaal protocol op een kazerne. Daar verander ik niets aan. Ik ga geen nep namen opgeven. Beslist niet.

Dus graag of niet.

En Thom jij mag altijd mee als vriend.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Afbeelding
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

NicoBorder schreef:Wordt nog leuk daar.
Enig... :pffff:
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

NicoBorder schreef:Thom: Je weet wanneer ik tijd heb ;)
Frank: Verzin zelf maar wat namen, dat gaat je goed af :)!
Verzin zelf maar wat namen?
Wat denk jij nou eigenlijk? Dat het een feestje van de super is?

Maar goed. Je komt toch niet, je bent precies zo laf als ik je had ingeschat.
Of nee, nog laffer: je schuift het in Franks schoenen omdat je niet naar de gewone meeting wilt. Dat is te vroeg.
Tjongejonge. Praatjesmaker.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
NicoBorder

Ongelezen bericht door NicoBorder »

Ja dan heb je de regels toch al overtreden, maakt verder niets uit toch? DESERTEREN FRANK tot dan!

Wonderbaarlijk dat jullie tot de conclusie komen dat ik er niet ben. Ik ben er gewoon om 1 uur.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 03 feb 2012 13:13, 1 keer totaal gewijzigd.
thom
Zeer actief
Contacteer:

Mag ik hier nog even een quote van maken.. :wink:

Frank, lieve schat..
Jij had toch ook niet echt serieus verwacht, dat Nico-jongetje ook echt zou komen ??
Dan zou hij zijn vooroordelen moeten ventileren tegenover mensen die daar echt geweest zijn en daar gediend hebben, hij kan alleen maar op internet een hele grote bek opzetten. Het blijft een jongetje met een groot ego en een klein pikkie, die zijn lijf het liefst in een fietspakje hijst en honden wegbrult, als dat tenminste een beetje de waarheid blijkt te zijn.
Daarbij vind hij mannen die enige affectie naar elkaar kunnen tonen, meteen mietjes en wat het al niet meer zij. Zo'n bekrompen typje, die eerst liever zijn alcoholroes van de vorige avond ligt uit te slapen, alvorens aan zijn afspraken te voldoen...

Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

NicoBorder schreef:Frankie het is heel simpel jij hebt ons uitgenodigd wij zijn er om 1 uur.
Als je ergens uitgenodigd wordt betekent dat dat je mag komen en dat je je daarbij aan de aangegeven tijden moet houden.Of jij dan meer mensen mee mag brengen is niet aan jou.
Heeft je mammie je dat niet geleerd of heb je het gewoon niet opgepikt toen ze trachtte je iets in die zin bij te brengen?
Maar goed,de aap is dus definitief uit de mouw gekomen en stapt niet op zijn fiets om naar die bijeenkomst te gaan.
Laatst gewijzigd door marian* op 03 feb 2012 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Ja dan heb je de regels toch al overtreden, maakt verder niets uit toch? DESERTEREN FRANK tot dan!
Ik quote maar even.
Nico na 12 uur kom jij er niet meer in. En nee ik heb de regels niet overtreden. Hoe weet jij dat ?
Dus voor de laatste keer. Je kunt komen. Zelfs met aanhang. Maar hou je dan aan de regels anders kom je gewoon voor een dicht hek ben ik bang. Zonde van de tijd denk ik.

DESERTEREN FRANK............... :19: :ugh:
Afbeelding
thom
Zeer actief
Contacteer:

Tjonge, mijn kleindochter van 4 jaar kan ook zo dreinen als ze haar zin niet krijgt.. :boos:
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Hahahahaha, wat een lafbek die Nico. Hij durft niet alleen te komen (loser) én hij kan ook niet vroeg zijn bed uitkomen. Kortom, hij komt niet, wat verrassend.

Grote bek en een kleine pik, meer heeft hij niet.
NicoBorder

"Ja dan heb je de regels toch al overtreden, je hebt mijn ' naam ' opgegeven die niet klopt. Je komt pas vandaag met een zogenaamde tijd en een programma, mooi te laat. Wij zijn er gewoon om 1 uur en als jij er niet bent ben jij degene met de grote mond.

Nogmaals: TOT DAN!

Hahaha: wat een lafbek die dikke MUK pas weer durven te reageren als mijn post aan jou 3 pagina's terug staan en je er makkelijk overheen kan lullen. Eergister Pauw en Witteman gezien? Nederland wordt te dik....
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 03 feb 2012 13:20, 1 keer totaal gewijzigd.
thom
Zeer actief
Contacteer:

Muk schreef:Hahahahaha, wat een lafbek die Nico. Hij durft niet alleen te komen (loser) én hij kan ook niet vroeg zijn bed uitkomen. Kortom, hij komt niet, wat verrassend.

Wat een verrassing hè, van dat jochie.. :LOL:
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:"Ja dan heb je de regels toch al overtreden, je hebt mijn ' naam ' opgegeven die niet klopt. Je komt pas vandaag met een zogenaamde tijd en een programma, mooi te laat. Wij zijn er gewoon om 1 uur en als jij er niet bent ben jij degene met de grote mond.

Tot dan.......... Ik wil je wel zeggen dat als je om 1 uur komt je voor een dicht hek komt en dat de wacht je er echt niet doorlaat.
Maar goed wat jij wilt.
Afbeelding
thom
Zeer actief
Contacteer:

NicoBorder schreef:"Ja dan heb je de regels toch al overtreden, je hebt mijn ' naam ' opgegeven die niet klopt. Je komt pas vandaag met een zogenaamde tijd en een programma, mooi te laat. Wij zijn er gewoon om 1 uur en als jij er niet bent ben jij degene met de grote mond.

Hahaha: wat een lafbek die dikke MUK pas weer durven te reageren als mijn post aan jou 3 pagina's terug staan en je er makkelijk overheen kan lullen. Eergister Pauw en Witteman gezien? Nederland wordt te dik....
Zit toch niet zo stom te brallen verwend kind.. :mep:
De uitnodiging is van 9.00 tot 11.00 uur, en meneer denkt dat hij om 13.00 uur nog welkom is op een privefeest, de kapsones... :piew:
Afbeelding
Muk

thom schreef:
Muk schreef:Hahahahaha, wat een lafbek die Nico. Hij durft niet alleen te komen (loser) én hij kan ook niet vroeg zijn bed uitkomen. Kortom, hij komt niet, wat verrassend.

Wat een verrassing hè, van dat jochie.. :LOL:
Heerlijk, net een klein kind. Een beetje stoer achter je pc doen, maar als het erop aan komt, dan durft hij niet. Zulke mensen zijn ongeschikt voor het leger. Eigenlijk ongeschikt voor elk bedrijf, wat een lafaard.

Dat wordt natuurlijk nooit wat met die huilebalk.
NicoBorder

De wacht buigt wel voor mijn grootsheid. Maar serieus: anders kom je toch gewoon even naar buiten? Ik snap het probleem niet zo man?
NicoBorder

Het is werkelijk wonderbaarlijk waar jullie de conclusie vandaan halen dat ik niet kom. Frank begon bij de uitnodig helemaal niet over tijden en over een programma dat doet ie nu pas.
thom
Zeer actief
Contacteer:

NicoBorder schreef:De wacht buigt wel voor mijn grootsheid. Maar serieus: anders kom je toch gewoon even naar buiten? Ik snap het probleem niet zo man?
Je grootsheid, wat of wie ga je meenemen ???????????
Afbeelding
Muk

thom schreef:
Zit toch niet zo stom te brallen verwend kind.. :mep:
De uitnodiging is van 9.00 tot 11.00 uur, en meneer denkt dat hij om 13.00 uur nog welkom is op een privefeest, de kapsones... :piew:
Ach, zijn ouders hebben hem tot zo'n verwende snotaap gemaakt. En door zijn beperkte eq en iq kan hij dat ook niet ten goede veranderen.
Hij komt dus niet, wat een zwakkeling. Want hij gaat echt niet om 13.00 voor een dichte poort staan. Dat is niet goed voor zijn ego, dat hij dan geweigerd wordt.
Muk

thom schreef:
NicoBorder schreef:De wacht buigt wel voor mijn grootsheid. Maar serieus: anders kom je toch gewoon even naar buiten? Ik snap het probleem niet zo man?
Zwakheid, hij durft niet alleen te komen. :LOL:
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

thom schreef:
Zijn fietsbel.
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
frank1985
Zeer actief

Ik kan je bij de wacht ophalen tussen 9 en 12. Daarna is het een besloten feest. Besloten !!!
Dus personeel met aanhang, fam en vrienden.
Jij wilde toch wat zeggen op die bijeenkomst?
Afbeelding
labje
Zeer actief
Mijn ras(sen): labrador retriever

Ongelezen bericht door labje »

Muk schreef:
thom schreef:
Zwakheid, hij durft niet alleen te komen. :LOL:
Hij durft helemàal niet te komen, vanaf het begin al niet :LOL:
De kunst was, om het zó te draaien dat het aan Frank ligt :wink:
Zo voorspelbaar.
Afbeelding
thom
Zeer actief
Contacteer:

NicoBorder schreef:Het is werkelijk wonderbaarlijk waar jullie de conclusie vandaan halen dat ik niet kom. Frank begon bij de uitnodig helemaal niet over tijden en over een programma dat doet ie nu pas.
Natuurlijk begon hij niet over de tijden, was toch ook geheel onduidelijk of je zou komen, of misschien waren de tijden Frank ook nog niet bekend.
Nu de tijd voor jou bekend is, wil je 2 uur erna komen aankakken, om vervolgens toegang te willen krijgen tot een privefeest...??
Het ging erom dat jij je vooringenomen mening over uitgezonden soldaten met hen te bespreken, dat doe je doorgaans niet op een privefeestje.
Waar haal je in godesnaam de kapsones vandaan... :oohja:
En dan wil jij ook nog mensen meenemen, laat je even nakijken ... :blah:
Afbeelding
NicoBorder

Ik kom gewoon om 1 uur, Frank heeft me uitgenodigd. Leipo's die nog iets over mij willen zeggen zonder dat ze weten wie ik ben raad ik aan dan ook te komen.
Senta
Zeer actief

Ongelezen bericht door Senta »

thom schreef:
NicoBorder schreef:Het is werkelijk wonderbaarlijk waar jullie de conclusie vandaan halen dat ik niet kom. Frank begon bij de uitnodig helemaal niet over tijden en over een programma dat doet ie nu pas.
Natuurlijk begon hij niet over de tijden, was toch ook geheel onduidelijk of je zou komen, of misschien waren de tijden Frank ook nog niet bekend.
Nu de tijd voor jou bekend is, wil je 2 uur erna komen aankakken, om vervolgens toegang te willen krijgen tot een privefeest...??
Het ging erom dat jij je vooringenomen mening over uitgezonden soldaten met hen te bespreken, dat doe je doorgaans niet op een privefeestje.
Waar haal je in godesnaam de kapsones vandaan... :oohja:
En dan wil jij ook nog mensen meenemen, laat je even nakijken ... :blah:
Ach, hij is waarschijnlijk de code van zijn kluisdeur kwijt :19:
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
Senta
Zeer actief

Ongelezen bericht door Senta »

NicoBorder schreef:Ik kom gewoon om 1 uur, Frank heeft me uitgenodigd. Leipo's die nog iets over mij willen zeggen zonder dat ze weten wie ik ben raad ik aan dan ook te komen.

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Tuurlijk jochie
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
lieveheersbeestje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): Middenslag Poedel

Ongelezen bericht door lieveheersbeestje83 »

Als ik zeg dat ik ergens heen ga, kom ik meestal ook gewoon op de tijden die de gastheer/vrouw aangeeft en niet 2 uur ervoor of erna. Als er geen tijd genoemd wordt, vraag ik het altijd even na. Ik ga niet zomaar zelf verzinnen wanneer het mij uitkomt, en dat volhouden zelfs als aangegeven wordt dat het onderdeel waar je voor uitgenodigd bent dan al afgelopen is.

Hoe oud was je ook al weer? En je loopt ook college toch? Ga je dan ook gewoon 2 uur na afloop van het college in de hoop dat de docent het wel voor je omgooid, of je bij een ander vak terechtkomt?
Afbeelding
------Groetjes Prana-----
NicoBorder

Mwaw opleidingscentra koesteren sporters over het algemeen wel. Dus ja eigenlijk doe ik dat wel ja.
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

NicoBorder schreef:Ik kom gewoon om 1 uur, Frank heeft me uitgenodigd. Leipo's die nog iets over mij willen zeggen zonder dat ze weten wie ik ben raad ik aan dan ook te komen.
Jezus, ben je nou zo dom! Jij zou je mening tegen de militairen zeggen op die meeting. Als je daarvoor te bang bent moet je dat zeggen en niet met een kloten smoes komen dat je pas om 13u komt. Sukkel.
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

Ga jij nu ook nog mensen uitnodigen ? Ik heb je voor de laatste keer uitgenodigd voor een bijeenkomst omdat je wat kwijt wilde.
Om 13.00 uur is het al afgelopen, dus dan kan dat niet meer. Dus je kunt dan niet meer komen.
Tot 12 uur ben je welkom. Van harte welkom en kun je zeggen wat je wilt. Daarna sta jij voor een dichte poort. Het is niet anders. Als jij je vast blijft houden aan je eigen tijden, dan valt er niet met je te spreken.

En inderdaad het programma had ik nog niet gekregen. Het is per toeval dat ik iemand sprak die wist hoe laat het begon en wat het programma zou zijn. Daarom kan ik je nu de tijden geven.

Verder is het ongehoord hoe jij tegen mensen spreekt. Ze continu uitschelden. Niet echt stijlvol.

Ik geef het op...
Ik denk dat ik genoeg moeite heb gedaan. Ik ga eens door de sneeuw rollen met mijn hond.
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”