Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

NicoBorder

Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Ongelezen bericht door NicoBorder »

After party it is.
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

frank1985 schreef:
NicoBorder schreef:Ik kom gewoon om 1 uur, Frank heeft me uitgenodigd. Leipo's die nog iets over mij willen zeggen zonder dat ze weten wie ik ben raad ik aan dan ook te komen.

Ga jij nu ook nog mensen uitnodigen ? Ik heb je voor de laatste keer uitgenodigd voor een bijeenkomst omdat je wat kwijt wilde.
Om 13.00 uur is het al afgelopen, dus dan kan dat niet meer. Dus je kunt dan niet meer komen.
Tot 12 uur ben je welkom. Van harte welkom en kun je zeggen wat je wilt. Daarna sta jij voor een dichte poort. Het is niet anders. Als jij je vast blijft houden aan je eigen tijden, dan valt er niet met je te spreken.

En inderdaad het programma had ik nog niet gekregen. Het is per toeval dat ik iemand sprak die wist hoe laat het begon en wat het programma zou zijn. Daarom kan ik je nu de tijden geven.

Verder is het ongehoord hoe jij tegen mensen spreekt. Ze continu uitschelden. Niet echt stijlvol.

Ik geef het op...
Ik denk dat ik genoeg moeite heb gedaan. Ik ga eens door de sneeuw rollen met mijn hond.
Lees je dit Nico-lulletje..??
Frank wist het programma nog niet, dus ook niet de tijden.
Die tijden heb je nu gekregen, maar dan ga je weer enorm dwarsliggen, hoe voorspelbaar eigenlijk..
De meeste mensen hier op het forum hebben je tot nog toe best redelijk te woord gestaan, integenstelling van jouw gebral en gescheld. Misschien wil je je nu ook aanpassen naar een normaal niveau.
Als je dat al kan, natuurlijk ??
Afbeelding
thom
Zeer actief
Contacteer:

NicoBorder schreef:After party it is.
Het is een BESLOTEN feest, ALLEEN voor PERSONEEL, AANHANG en VRIENDEN.
Hoe moeilijk kan het zijn zeg.
Afbeelding
dancingdaydream
Zeer actief
Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door dancingdaydream »

Ik denk dat *nicoborder* het heus wel doorheeft, maar het is natuurlijk veel leuker om dom en stoer te doen om de forumleden op de kast te jagen, sneu gevalletje. Ben je bij geenstijl geband ofzo?
Afbeelding
NicoBorder

Nee ik ben helemaal niet geband ik heb dan ook geen account. Maar wij zijn er gewoon om een uur ik hoef niet op dat feestje te zijn om wat zaken met Frank en z'n vrienden door te spreken toch?
thom
Zeer actief
Contacteer:

NicoBorder schreef:Nee ik ben helemaal niet geband ik heb dan ook geen account. Maar wij zijn er gewoon om een uur ik hoef niet op dat feestje te zijn om wat zaken met Frank en z'n vrienden door te spreken toch?
Laar eens tot je botte hersens doordringen, dat er na 12.00 uur geen toegang meer is, voor mensen die geen uitnodiging hebben. Alleen GENODIGDE gasten, weet je nog ??
En waar de ban en account nu ineens vandaan komen, dat snap ik echt niet.
Laatst gewijzigd door thom op 03 feb 2012 14:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
NicoBorder

Dan moet je beter lezen

Groeten van Nico en een lebber van m'n Oma.
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

thom schreef:
Ach, hij durft ineens niet meer te spreken voor een zaal met militairen, de lafbek. Hij durft alleen tegen Frank te spreken, that's it. En dat durft hij ook al niet alleen. Wat een jankerd.
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

NicoBorder schreef:Nee ik ben helemaal niet geband ik heb dan ook geen account. Maar wij zijn er gewoon om een uur ik hoef niet op dat feestje te zijn om wat zaken met Frank en z'n vrienden door te spreken toch?
ik probeer al een heleboel pagina's niet te reageren maar zoals je ziet is me dat niet gelukt.

Ik weet waarom je pas om 13.00 uur aanwezig kunt zijn. Dat is heel makkelijk zelfs.
Kijk je komt op de fiets toch? Nou en het fietst niet zo snel met zijwieltjes. Dat weet ik nog van toen mijn kinderen die dingen nog aan hun fiets hadden. Vooral de bochten waren lastig. Ik zou je aan raden om de komende tijd te oefenen met op het fietsen misschien wil diegene die je mee wilt nemen je wel hierbij helpen hoeft hij/zij straks ook niet met je mee om je door de bochten te helpen. En kun je wel om 11.00 uur aanwezig zijn.
Afbeelding
gevni havanezers
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

Muk schreef:
thom schreef:
Ach, hij durft ineens niet meer te spreken voor een zaal met militairen, de lafbek. Hij durft alleen tegen Frank te spreken, that's it. En dat durft hij ook al niet alleen. Wat een jankerd.
Precies, hij had niets met Frank te bespreken maar met de daar aanwezige militairen. Logisch dat hij dat natuurlijk niet durft. Hij zou eens klappen krijgen :LOL:
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

En jij denkt echt dat mijn '' vrienden '' collega's voor jou naar de poort komen lopen omdat jij ze wat wil zeggen ? Je kunt tot 12 uur komen. Dan mag je je mening aan genoeg jongens en meisjes vertellen. Iedereen zal aandachtig naar je luisteren. Daarna moet je weer weg. Want om 1 uur is het een BESLOTEN feest waar jij niet welkom ben.

Tot dan Nico....
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Afbeelding
NicoBorder

Hé? Net zei je nog dat het om 1 uur afgelopen was? Nu begint dan opeens een feest. Flikker maar op met je onzin. Wij zijn er gewoon om 1 uur daar heb je maar mee te leven. Je moet blij zijn dat ik kom. Is een tering stuk hier vandaan namelijk.

En ik hoop niet dat het zoals bij andere forumleden jou idee is om ons te laten slaan ofzo. Daar heb ik namelijk geen zin in.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Hé? Net zei je nog dat het om 1 uur afgelopen was? Nu begint dan opeens een feest. Flikker maar op met je onzin. Wij zijn er gewoon om 1 uur daar heb je maar mee te leven. Je moet blij zijn dat ik kom. Is een tering stuk hier vandaan namelijk.

:LOL: :LOL: :LOL:
Jah ik moet God op mijn blote knieën bedanken dat jij wilt komen. Je doet maar wat je wilt. Niet janken dat er om 1 uur niemand is he.....

Je bent een heel grappig jochie....
Afbeelding
Senta
Zeer actief

Ongelezen bericht door Senta »

NicoBorder schreef:Hé? Net zei je nog dat het om 1 uur afgelopen was? Nu begint dan opeens een feest. Flikker maar op met je onzin. Wij zijn er gewoon om 1 uur daar heb je maar mee te leven. Je moet blij zijn dat ik kom. Is een tering stuk hier vandaan namelijk.

En ik hoop niet dat het zoals bij andere forumleden jou idee is om ons te laten slaan ofzo. Daar heb ik namelijk geen zin in.
Ach lieve schat toch.... Je snapt het toch niet he?? Als je even terugleest, dan zie je dat de meeting waar jij voor uitgenodigd bent van 8.00 tot 12.00 uur is. Daarna is het BESLOTEN feestje.

Volgens mij maakt niemand zijn/haar handen vuil aan jou, niemand wil jou slaan, ventje toch!!
Laatst gewijzigd door Senta op 03 feb 2012 14:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes,
Hanneke

www.kwispelbiznizz.nl
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

Lafbek, de militairen durf je niet onder ogen te komen zeker. :kotz:
Afbeelding
NicoBorder

Dat durf ik best hoor.
frank1985
Zeer actief

Senta schreef:

Ach lieve schat toch.... Je snapt het toch niet he?? Als je even terugleest, dan zie je dat de meeting waar jij voor uitgenodigs bent van 8.00 tot 12.00 uur is. Daarna is het BESLOTEN feestje.

Volgens mij maakt niemand zijn/haar handen vuil aan jou, niemand wil jou slaan, ventje toch!!

Jou te laten slaan ? Wat denk je nou ? Wij zijn heel normale fatsoenlijke mensen. Wij slaan niemand en zeker jou niet.
Waar dat nou vandaan komt. :piew:

Het ging er om dat jij wel wilde zeggen. Nou die tijd gun en geef ik jou !
Aardig toch
Afbeelding
Muk

frank1985 schreef:

Jah ik moet God op mijn blote knieën bedanken dat jij wilt komen. Je doet maar wat je wilt. Niet janken dat er om 1 uur niemand is he.....

Het is een loser, die te scheiterig is om op te komen draven. En dat probeert hij zo te draaien dat het aan jou ligt, in plaats van aan zijn lafheid. Hoogmoed komt voor de val.

En dat hij bang is voor klappen, zegt natuurlijk meer over hem. Alsof hier iemand zijn kostbare energie gaat verspillen om een kleine uk te gaan slaan. Dat heet kindermishandeling en daar doet niemand aan. Zelfs niet als de uk een grote bek heeft.
thom
Zeer actief
Contacteer:

frank1985 schreef:

Nou een jochie is het zeker.
Grappig, dat weet ik zo net nog niet, maar een enorme dreinerd, dramkont is het wel.
Mijn kleindochters gaan dan gelijk aan hun leeftijd een aantal minuten in de gang, werkt erg goed, moet ik zeggen.
En Frank, heb je nu echt heel serieus gedacht, dat dit mannetje ECHT zou komen, en dan ook nog zijn stoeren praat zou gaan houden..??
Nee toch.. :LOL: :LOL:
Volgens mij is Nico-dinges, een pubertje van zo'n 14 jaar, die wereld begint te ontdekken, en daarvoor ons forum gebruikt.
Laatst gewijzigd door thom op 03 feb 2012 14:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

Ik ga mijn duister leren janken op het commando Nico.... Hoe doe ik dat ? Met de clicker of zo ?
Afbeelding
NicoBorder

Ja nogmaals ik kom gewoon hoor. Jullie blijven de conclusie trekken dat ik niet kom terwijl ik al 800 keer gezegd heb dat ik kom. Ik zou zeggen MUK haal die Mayo doppen is uit je oren en luister gewoon, garfield. Ga ook pauw en witteman maar eens terug kijken van 1 februari.
Muk

NicoBorder schreef:Ja nogmaals ik kom gewoon hoor. Jullie blijven de conclusie trekken dat ik niet kom terwijl ik al 800 keer gezegd heb dat ik kom. Ik zou zeggen MUK haal die Mayo doppen is uit je oren en luister gewoon, garfield. Ga ook pauw en witteman maar eens terug kijken van 1 februari.
Je liegt aan een stuk door, dus nu ook. Overigens kijk ik geen linkse rommeltv zoals Pauw en Witteman, ik lees liever een goed opiniestuk uit een respectabel tijdschrift. Iets wat aan jou niet is besteed, gezien je slechte taalbeheersing.

Maar goed, je schreeuwt nog wel, maar je komt toch niet. Lafbek.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Heb jij iets met Pauw en Witteman, Nico?
Geloof het wel, he?

En als je wordt uitgenodigd voor een bijeenkomst, waarom kom je dan pas als die bijeenkomst is afgelopen?
Beetje raar, toch?
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Marjoleine schreef:En als je wordt uitgenodigd voor een bijeenkomst, waarom kom je dan pas als die bijeenkomst is afgelopen?
Omdat je dan kunt zeggen dat je er wel was, maar dat ze te bang waren om naar buiten te komen natuurlijk :cool2:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Ja nogmaals ik kom gewoon hoor. Jullie blijven de conclusie trekken dat ik niet kom terwijl ik al 800 keer gezegd heb dat ik kom. Ik zou zeggen MUK haal die Mayo doppen is uit je oren en luister gewoon, garfield. Ga ook pauw en witteman maar eens terug kijken van 1 februari.

Bij Pauw en Witteman zaten een aantal mensen uit de sport hun mening te verkondigen. Waar staat dat dat de waarheid is. Of ben jij er een die alles voor waar aanneemt wat er op tv is en wat in kranten staat ?

Het zijn geen feiten !!!!!! FEITEN !!!! FEITEN !!!

Je schreeuwt zoveel maar je bent nooit met harde feiten zoals een bijv een onderzoek of een uitspraak van de rechtbank gekomen.

Je bent een klein zielig naar mannetje.
Ik begrijp het wel. Ik had het van de week met iemand over internet en we kwamen tot de conclusie dat jongens zoals jij het internet gebruiken om iemand te zijn die ze heel graag hadden willen zijn.

Want zoals al vaker aangegeven je liegt alles bij elkaar.
Tip: Ga dingen doen ipv dingen schreeuwen. Als je dan heel goed je best doet zal je misschien de gene worden die je graag wilt zijn. En dan hoef je je dus niet meer op internet als je ideale persoon voor te doen.
Laatst gewijzigd door frank1985 op 03 feb 2012 15:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

Jaap* schreef:
Marjoleine schreef:En als je wordt uitgenodigd voor een bijeenkomst, waarom kom je dan pas als die bijeenkomst is afgelopen?
Omdat je dan kunt zeggen dat je er wel was, maar dat ze te bang waren om naar buiten te komen natuurlijk :cool2:
Haha. Maar gelukkig vallen ze wel op. Strak in het fiets pakje. Blitse fietsen met zijwielen en grote oranje vlag achterop.
Dus Ik zal ze vast wel zien....
Afbeelding
NicoBorder

Frank jij kan nu nog alles over me zeggen wat je denkt, wacht maar tot je me ziet. MUK en Frank het was de minister van Volksgezondheid ik neem aan dat die wel feiten verkondigt en dat deed ze ook er was namelijk ONDERZOEK gedaan. MUK ik kom gewoon hoor, kom jij nog naar die wedstrijd? Dan laat ik wel even 5 vierkante meter voor je afzetten zodat jij ook fatsoenlijk kan kijken met jou omvang.
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

NicoBorder schreef:@Thom

De hond van thom:
lijkt op een Palestijn na een zelfmoordaanslag van een autobom.

Wat vindt je daarvan?
Vind.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Jaap* schreef:
Oja. Stom.
Ik ben te aardig voor deze wereld, denk ik.

Nico is best stoer, he Jaap?
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
thom
Zeer actief
Contacteer:

frank1985 schreef:

Bij Pauw en Witteman zaten een aantal mensen uit de sport hun mening te verkondigen. Waar staat dat dat de waarheid is. Of ben jij er een die alles voor waar aanneemt wat er op tv is en wat in kranten staat ?

Het zijn geen feiten !!!!!! FEITEN !!!! FEITEN !!!

Je schreeuwt zoveel maar je bent nooit met harde feiten zoals een bijv een onderzoek of een uitspraak van de rechtbank gekomen.

Je bent een klein zielig naar mannetje.
Ik begrijp het wel. Ik had het van de week met iemand over internet en we kwamen tot de conclusie dat jongens zoals jij het internet gebruiken om iemand te zijn die ze heel graag hadden willen zijn.

Want zoals al vaker aangegeven je liegt alles bij elkaar.
Tip: Haar dingen doen ipv dingen schreeuwen. Als je dan heel goed je best doet zal je misschien de gene worden die je graag wilt zijn. En dan hoef je je dus niet meer op internet als je ideale persoon voor te doen.
Ik heb die uitzending van Pauw & Witteman ook gezien, vond het een mindere uitzending eigenlijk, en ik kijk ze allemaal eigenlijk.
Maar Frank, moet Nico iets in zijn haar doen, een bloem of zo... :LOL:
Daarbij Nico-zielig-figuur, je komt wel, maar ruim te laat, dus dat slaat werkelijk nergens op, maar dat schijn je niet te willen snappen.
Bij een uitnodiging is het netjes op tijd, of in elk geval binnen de gestelde tijd te komen, maar daar wil jij maar niet aan. Misschien kom je in het dagelijkse leven ook niet zo goed klaar, dat kan.
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”