Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Hier is ruimte voor uitgebreide gedachtenwisseling over stellingen en dilemma's over honden.

Moderator: moderatorteam

Muk

Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]

Ongelezen bericht door Muk »

NicoBorder schreef:Frank jij kan nu nog alles over me zeggen wat je denkt, wacht maar tot je me ziet. MUK en Frank het was de minister van Volksgezondheid ik neem aan dat die wel feiten verkondigt en dat deed ze ook er was namelijk ONDERZOEK gedaan. MUK ik kom gewoon hoor, kom jij nog naar die wedstrijd? Dan laat ik wel even 5 vierkante meter voor je afzetten zodat jij ook fatsoenlijk kan kijken met jou omvang.
Voor mij hoef je niets af te zetten, je herkent mij toch niet. Het zal je nog eens tegen vallen, mocht ik echt komen.

Maar jokkebrokje, zolang jij niet eens durft te komen, waarom zou ik dan moeite verspelen om jou aan de slag te zien? Of beter gezegd jouw collega's, want de laatste keer dat jij ooit eens wat hebt gewonnen is ook al weer jaren terug.
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

NicoBorder schreef:@Thom nee ik luister niet langer naar jou gegrom ;) en van jou gelul lig ik krom Thom.

Sorry, de sneeuw is me naar het hoofd gestegen Nico :flower:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door freskin »

Mensen, het heeft geen zin mensen om het tot de botte "hersens" van Nicootje door te laten dringen.

Weet je wat ik denk? Ik denk dat Nico zelfs geen 20 jaar is. Hij is veel jonger en mag niet zonder begeleiding reizen. Hij liegt er maar wat op los.

Nee Nico, en een echte sportman ben je zeker niet. Van enig sportief gedrag is niets te bespeuren bij je. Echte sportmensen reageren niet zoals jij dat doet. Dat zijn serieuze mensen met doorzettingsvermogen en ruggengraat. Dat is iets wat jij zeer zeker niet hebt. Dus ik geloof er geen ene bal van. Als je echt zo serieus met je sport bezig bent, heb je geen tijd om hier op notabene een hondenforum onzin te schrijven en grote bekken op te zetten.En foto's van een mooie fiets kan iedereen van het internet af plukken. Waar haalt een kind als jij het geld vandaan om zo'n dure fiets te kopen? Van je studiefinanciering? Haha! Volgens mij heb jij nog nooit een slag uitgevoerd in je leven. Denk je nou echt dat een baas zit te wachten op iemand zoals als jij? :smile2: Die kan zijn geld wel beter gebruiken.
Je komt over als een verwend, onsportief klein kind die nog laf is ook. Dus ik wens je veel succes in je verdere leven. Dat zal je echt nodig hebben, want met je gedrag kom je er zeker niet. Ook niet in de sportwereld. Daar hebben ze mensen nodig met talent die echt wat kunnen. Dat zijn er niet veel. En jij hoort daar zeker niet bij. Droom maar lekker verder.
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
NicoBorder

Ongelezen bericht door NicoBorder »

Nou dat lijkt me sterk... Ik heb namelijk een van de laatste wedstrijden van Europa gewonnen dit seizoen. Ik heet dan ook geen Robert MUK, ik zou je trouwens makkelijk herkennen. Kijk namelijk weleens in het foto gedeelte van dit Forum.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 03 feb 2012 15:13, 1 keer totaal gewijzigd.
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

NicoBorder schreef:Frank jij kan nu nog alles over me zeggen wat je denkt, wacht maar tot je me ziet. MUK en Frank het was de minister van Volksgezondheid ik neem aan dat die wel feiten verkondigt en dat deed ze ook er was namelijk ONDERZOEK gedaan. MUK ik kom gewoon hoor, kom jij nog naar die wedstrijd? Dan laat ik wel even 5 vierkante meter voor je afzetten zodat jij ook fatsoenlijk kan kijken met jou omvang.

Jah ministers spreken altijd de waarheid :ugh:
Mag ik ff zeggen dat ik het wel echt te onbeschoft begin te vinden hoe jij over mensen spreekt. In het bijzonder over Muk en Thom.
Waarom doe je dit ? Schelden ze jou ook zo vreselijk uit ? Het staat zo ordinair. En mensen nemen je dan niet meer serieus.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Afbeelding
frank1985
Zeer actief

thom schreef: Maar Frank, moet Nico iets in zijn haar doen, een bloem of zo... :LOL:

Whahaha, Nee wij herkennen hem wel aan zijn zijwielen en oranje vlag.
Afbeelding
NicoBorder

Thom, MUK zijn het ergste van ergste. Jij hoorde er ook bij maar ik ben blij dat je gestopt bent met te pretenderen dat je weet wie ik ben. Dat is al wat. Maar de twee bovengenoemde zijn typisch mensen die enkel en alleen in de massa mee durven. Dan hebben ze een grote mond en dan durven ze stoere taal te uiten. Ze nemen mijn argumenten in de inhoudelijke discussie niet serieus nee, ipv daarvan houden ze 3 dagen de mond dicht en zeggen ze dat ik ongelijk heb. Zielige hersenloze mensen zijn het.
Muk

NicoBorder schreef:Nou dat lijkt me sterk... Ik heb namelijk een van de laatste wedstrijden van Europa gewonnen dit seizoen. Ik heet dan ook geen Robert MUK, ik zou je trouwens makkelijk herkennen. Kijk namelijk weleens in het foto gedeelte van dit Forum.
Nogmaals, ook dat gaat je tegenvallen. En die wedstrijd heb je in je dromen gewonnen, maar niet in het echt. Daarvoor ben je gewoon te slecht. Je kunt hier wel liegen, maar daar trap ik niet in.
NicoBorder

Maar MUK kom dan met BEWIJZEN zodat ik je ongelijk kan BEWIJZEN. Dat is toch veel beter dan die onzin van jou.
Muk

frank1985 schreef: Jah ministers spreken altijd de waarheid :ugh:
Mag ik ff zeggen dat ik het wel echt te onbeschoft begin te vinden hoe jij over mensen spreekt. In het bijzonder over Muk en Thom.
Waarom doe je dit ? Schelden ze jou ook zo vreselijk uit ? Het staat zo ordinair. En mensen nemen je dan niet meer serieus.
Iemand die van meet af aan alles bijelkaar liegt, neem ik sowieso niet serieus. En aangezien onze kleine peuter alles bijelkaar liegt, hoort hij ook tot de mensen die ik niet serieus neem.
En ook nu liegt hij, aangezien hij zegt dat hij komt. De lafbek durft niet eens te komen en al helemaal niet alleen. De slappeling.
NicoBorder

Kijk Frank dat bedoel ik nou, MUK gaat niet in op mijn reacties. Ze blijft haar eigen dingen zeggen terwijl al lang uit mijn reacties blijkt dat die dingen nergens op slaan.
Muk

NicoBorder schreef:Maar MUK kom dan met BEWIJZEN zodat ik je ongelijk kan BEWIJZEN. Dat is toch veel beter dan die onzin van jou.
De enige die hier ongelijk heeft ben jij. Jij liegt vanaf het begin én jij hebt zelf ook geen enkel wetenschappelijk bewijsvoor jouw gelijk geleverd. De enige die hier dan ook onzin spreekt, ben jij.
Roompie
Zeer actief
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Roompie »

NicoBorder schreef:Thom, MUK zijn het ergste van ergste. Jij hoorde er ook bij maar ik ben blij dat je gestopt bent met te pretenderen dat je weet wie ik ben. Dat is al wat. Maar de twee bovengenoemde zijn typisch mensen die enkel en alleen in de massa mee durven. Dan hebben ze een grote mond en dan durven ze stoere taal te uiten. Ze nemen mijn argumenten in de inhoudelijke discussie niet serieus nee, ipv daarvan houden ze 3 dagen de mond dicht en zeggen ze dat ik ongelijk heb. Zielige hersenloze mensen zijn het.
Jij komt niet met argumenten en inhoudelijk discusseren kun jij al helemaal niet. Wat dat betreft ben jij die zielige hersenloze.
Afbeelding
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

NicoBorder schreef:kom jij nog naar die wedstrijd? Dan laat ik wel even 5 vierkante meter voor je afzetten
Alsof iemand dat ook echt gaat doen omdat jij het zegt. Hahaha :smile2:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

NicoBorder schreef:Nou dat lijkt me sterk... Ik heb namelijk een van de laatste wedstrijden van Europa gewonnen dit seizoen. Ik heet dan ook geen Robert MUK, ik zou je trouwens makkelijk herkennen. Kijk namelijk weleens in het foto gedeelte van dit Forum.
Oei oei. Jokkebrok.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Kijk Frank dat bedoel ik nou, MUK gaat niet in op mijn reacties. Ze blijft haar eigen dingen zeggen terwijl al lang uit mijn reacties blijkt dat die dingen nergens op slaan.

Jij gaat ook nooit in op mijn reacties. Je schreeuwt alleen heel erg dat je dat wel doet.
Afbeelding
NicoBorder

MUK: Kom dan met bewijzen dat ik die zogenaamde Robert ben, doe dan. Zo moeilijk is dat niet.
Frank: Moet ik m'n reacties nog een keer quoten?
Muk

Marjoleine schreef:
Oei oei. Jokkebrok.
Inderdaad, hij liegt. Anders valt het helemaal op dat hij een mislukkeling is. Nico heeft niks gewonnen, dat mocht hij willen.
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

NicoBorder schreef:Kijk Frank dat bedoel ik nou, MUK gaat niet in op mijn reacties.
Volgende doorzichtige tactiek: Iemand ongevraagd tot gelijkgestemde kameraad bestempelen :smile2:
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:MUK: Kom dan met bewijzen dat ik die zogenaamde Robert ben, doe dan. Zo moeilijk is dat niet.
Frank: Moet ik m'n reacties nog een keer quoten?

Nee Robert doe maar niet, Want die slaan immers nergens op.
Of heb ik per abuis een wetenschappelijk onderzoek of uitspraak van een rechtbank over het hoofd gezien. In dat geval jah graag.
Afbeelding
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

Vóór het eind van het weekend zijn we aan pagina 100.
Wat ik je brom.
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
NicoBorder

Ja dat heb je, helaas. En om mij Robert te noemen zal je eerst met bewijzen ziet te komen. En graag snel want ik sta te popelen om te bewijzen dat ik niet ben.
Muk

Jaap* schreef:
NicoBorder schreef:Kijk Frank dat bedoel ik nou, MUK gaat niet in op mijn reacties.
Volgende doorzichtige tactiek: Iemand ongevraagd tot gelijkgestemde kameraad bestempelen :smile2:
Het valt op. :LOL:
Overigens reageer ik wanneer ik wil en op wie ik wil. En zolang Nico nog niet de waarheid heeft gesproken, zie ik niet in waarom ik op hem moet reageren. Nico wint niks, want hij is gewoon een slechte mtb-er.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Ja dat heb je, helaas. En om mij Robert te noemen zal je eerst met bewijzen ziet te komen. En graag snel want ik sta te popelen om te bewijzen dat ik niet ben.
Hahaha jij gaat echt niet tegen mij zeggen dat ik iets snel moet doen. Ik heb niet met je geknikkerd ! :piew:
En verder, Je hebt een linkje naar een site hier gepost. Meen niet. Niets met een wetenschappelijke onderbouwing. Nu gaan zo op de school waar jij op zit ook niet zo diep in op de stof. Dus het is voor jou ook allemaal een beetje nieuw.

Of studeer je zogenaamd nog aan een uni ? Nee toch daar waren we het toch al over eens !
Afbeelding
NicoBorder

Jullie moeten echt je bek houden. Frank jonge zeg ff hoe ik je herken die dag want ik sta te popelen je te ontmoeten om het maar zo te zeggen. Muk rot ff op met te pretenderen dat je weet wie ik ben, ik ken helemaal geen mountainbikers genaamd Robert. Ik win wat ik wil winnen.
frank1985
Zeer actief

Muk schreef:
Jaap* schreef:
Het valt op. :LOL:
Overigens reageer ik wanneer ik wil en op wie ik wil. En zolang Nico nog niet de waarheid heeft gesproken, zie ik niet in waarom ik op hem moet reageren. Nico wint niks, want hij is gewoon een slechte mtb-er.

Muk, het is gewoon een recreatief mtb'er. Was ik ook in mijn vorige woonplaats. Iedere week lekker een beetje fietsen en daarna een terrasje opzoeken. Af en toe een wedstrijd waar we niets van bakten. Maar het was meer dagje uit, hapje eten.

Geeft niets. Maar sommige slaan door en gaan denken dat ze bij de top horen omdat ze dat zo vreselijk geil lijkt.
En zo is het bij alles wat Robert zegt. Hij wil zo graag maar het lukt steeds niet.
Afbeelding
thom
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
Contacteer:

Ongelezen bericht door thom »

Ach, jochie......je mag over mij roepen wat je wil hoor, zo snel ben ik niet kwaad of beledigd.
Over Muk kan ik verder niet spreken, want dat weet ik niet.
Maar voor jouw info, ik ben homo, getrouwd en wel met een.........................................................vrouw.
Hoe zou dat nu kunnen in jouw beperkte belevingswereld..??
Maar je kunt nu wel wild om je heen gaan slaan richting Muk of mij, daar krijg je toch echt je gelijk niet mee.
Jij komt heel bewust een heel uur nadat alles waarvoor Frank je uitgenodigd heeft, en dan vind je het vreemd dat je niet binnen mag, en loop je hier op Frank te schelden, dat is pas zielig.
Ach, misschien ga ik wel naar dat besloten feestje, als homo en vriend van Frank.
Erg he, mag je dat allemaal vanachter een hek aanzien.
Hoe jij denkt over de dikkere medemens, over homo's, over mannen die wel hun affectie tonen tegenover elkaar, niet eens vanwege het homo zijn, maar gewoon omdat ze dat kunnen, dat is eigenlijk te triest voor woorden.
En dan zouden Muk en ik de ergste zijn, hahahaha, die moet je toch echt nog eens tegenkomen, wij hebben nog zoiets in ons, wat je noemt beschaving, dat is bij jou, tot op heden heel erg ver te zoeken.
Afbeelding
freskin
Zeer actief
Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door freskin »

Ja hoor :lol1: de laatste wedstrijden van Europa nog wel :LOL: Je verzint het ter plekke, he? En wel knap dat je mij makkelijk kan herkennen. Ik heb namelijk geen foto's van mezelf op internet staan. Dus je heet toch Robert?
groetjes, ingrid

Afbeelding AfbeeldingTARAK
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

frank1985 schreef: Maar sommige slaan door en gaan denken dat ze bij de top horen omdat ze dat zo vreselijk geil lijkt.
En zo is het bij alles wat Robert zegt. Hij wil zo graag maar het lukt steeds niet.
En dan gaan ze schelden, schoppen en als je niet oppast ook nog slaan.

Zielig eigenlijk wel.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
frank1985
Zeer actief

NicoBorder schreef:Jullie moeten echt je bek houden. Frank jonge zeg ff hoe ik je herken die dag want ik sta te popelen je te ontmoeten om het maar zo te zeggen. Muk rot ff op met te pretenderen dat je weet wie ik ben, ik ken helemaal geen mountainbikers genaamd Robert. Ik win wat ik wil winnen.

Je wilt heel graag winnen maar dat lukt je niet. Maar je wil het wel heel graag dat geloof ik direct !
Hoe je mij kunt herkennen. Ik doe een rode roos tussen mijn tanden.

Nee hoor. Ik zorg dat de wacht mij ff belt als ze een jongen op een fiets met zijwieltjes en oranje vlag heel hard op de poort af zien rijden omdat hij denkt dat ze die wel open doen voor hem
Komt goed...
Ik ben ook reuze benieuwd naar je !
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Discussieforum”