Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
-
NicoBorder
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Ohhjjaah jullie weten wie ik ben post dan een foto van Robert post ik wel een foto van mezelf.
- frank1985
- Zeer actief
thom schreef:Ach, jochie......je mag over mij roepen wat je wil hoor, zo snel ben ik niet kwaad of beledigd.
Over Muk kan ik verder niet spreken, want dat weet ik niet.
Maar voor jouw info, ik ben homo, getrouwd en wel met een.........................................................vrouw.
Hoe zou dat nu kunnen in jouw beperkte belevingswereld..??
Maar je kunt nu wel wild om je heen gaan slaan richting Muk of mij, daar krijg je toch echt je gelijk niet mee.
Jij komt heel bewust een heel uur nadat alles waarvoor Frank je uitgenodigd heeft, en dan vind je het vreemd dat je niet binnen mag, en loop je hier op Frank te schelden, dat is pas zielig.
Ach, misschien ga ik wel naar dat besloten feestje, als homo en vriend van Frank.
Erg he, mag je dat allemaal vanachter een hek aanzien.
Hoe jij denkt over de dikkere medemens, over homo's, over mannen die wel hun affectie tonen tegenover elkaar, niet eens vanwege het homo zijn, maar gewoon omdat ze dat kunnen, dat is eigenlijk te triest voor woorden.
En dan zouden Muk en ik de ergste zijn, hahahaha, die moet je toch echt nog eens tegenkomen, wij hebben nog zoiets in ons, wat je noemt beschaving, dat is bij jou, tot op heden heel erg ver te zoeken.
Thom ophouden hoor !! Je maakt die jongen in de war. Homo en ook nog trouwen met een vrouw. Dat kan toch niet whahaha.
Jah jij mag zeker mee als mijn homo vriend. Geen probleem.
Ik ben zo blij dat ik vrij van vooroordelen ben en gewoon affectie kan tonen naar iedereen waar ik dat naar wil doen. Heerlijk leven is dat Robert.
Echt heerlijk. Vrij zijn van hokjes...
Ik hou er van !!!
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

-
Muk
Is zeker niks mis met een recreatieve mtb-er. Al komt dat natuurlijk niet stoer genoeg over op dit hondenforum. Denkt hij dan. Alsof ons het wat kan interesseren dat hij wat fietst.frank1985 schreef: Muk, het is gewoon een recreatief mtb'er. Was ik ook in mijn vorige woonplaats. Iedere week lekker een beetje fietsen en daarna een terrasje opzoeken. Af en toe een wedstrijd waar we niets van bakten. Maar het was meer dagje uit, hapje eten.
Geeft niets. Maar sommige slaan door en gaan denken dat ze bij de top horen omdat ze dat zo vreselijk geil lijkt.
En zo is het bij alles wat Robert zegt. Hij wil zo graag maar het lukt steeds niet.
Dus lieg je er maar op los. Dat doen kleine kinderen wel vaker. Maar bij slimme mensen gaat die fase over, bij Nico helaas niet. Die is daar niet slim genoeg voor.
-
NicoBorder
Net alsof het een verrassing is dat Thom homo is. Maar hoezo getrouwd met een vrouw?
Maar MUK: post verdomme een foto ik kan niet wachten om je ongelijk te bewijzen.
Maar MUK: post verdomme een foto ik kan niet wachten om je ongelijk te bewijzen.
- frank1985
- Zeer actief
NicoBorder schreef:Net alsof het een verrassing is dat Thom homo is. Maar hoezo getrouwd met een vrouw?
Hahaha jah ik denk vast dat Thom jou dat je neus gaat hangen !!
Jij hebt een heel verknipt wereld beeld he.... Dat homo's allemaal met een tasje en gelakte nagels lopen.

- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Dat kan niet zeker, in jouw wereld, Nico?NicoBorder schreef:Net alsof het een verrassing is dat Thom homo is. Maar hoezo getrouwd met een vrouw?
En niet zo vloeken, he.
Dat is niet beleefd.
-
NicoBorder
Ja het is volkomen logisch om als homo met een vrouw te trouwen!? Als je zegt dat dat het geval is kan je toch ook zeggen waarom dat zo is? Interesseert me niets dat Thom homo is trouwens. geen problemen mee.
Maar belangrijker: kom nou door met die foto...
Maar belangrijker: kom nou door met die foto...
-
Muk
Hahaha, hij komt alleen als zijn moeder zijn hand vasthoudt want alleen komen durft hij nog niet. Stel je voor, het grote, boze hondenforum tegen de kleine uk. Daar krijgt hij nachtmerries van. Maar gelukkig houdt mamma zijn hand vast.frank1985 schreef:NicoBorder schreef:Jullie moeten echt je bek houden. Frank jonge zeg ff hoe ik je herken die dag want ik sta te popelen je te ontmoeten om het maar zo te zeggen. Muk rot ff op met te pretenderen dat je weet wie ik ben, ik ken helemaal geen mountainbikers genaamd Robert. Ik win wat ik wil winnen.
Je wilt heel graag winnen maar dat lukt je niet. Maar je wil het wel heel graag dat geloof ik direct !
Hoe je mij kunt herkennen. Ik doe een rode roos tussen mijn tanden.
Nee hoor. Ik zorg dat de wacht mij ff belt als ze een jongen op een fiets met zijwieltjes en oranje vlag heel hard op de poort af zien rijden omdat hij denkt dat ze die wel open doen voor hem
Komt goed...
Ik ben ook reuze benieuwd naar je !
-
NicoBorder
MUK ipv oude reacties te quoten zou je een foto kunnen plaatsen en een keer je stoere praatjes met bewijzen ondersteunen.
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
- Aantal honden: 1
Blijkbaar verkeer je in de veronderstelling dat dat ergens een heel waardevol argument voor gaat zijnNicoBorder schreef:Maar belangrijker: kom nou door met die foto...
Wat sneu ook eigenlijk.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
-
Muk
Waarom zou ik, je weet zelf ook wel hoe je eruit ziet, mag ik hopen. Iedereen die een foto van jou wilde zien heb ik al een link gegeven, dus daarvoor hoef ik het ook niet te doen.NicoBorder schreef:Net alsof het een verrassing is dat Thom homo is. Maar hoezo getrouwd met een vrouw?
- frank1985
- Zeer actief
Muk schreef:Hahaha, hij komt alleen als zijn moeder zijn hand vasthoudt want alleen komen durft hij nog niet. Stel je voor, het grote, boze hondenforum tegen de kleine uk. Daar krijgt hij nachtmerries van. Maar gelukkig houdt mamma zijn hand vast.frank1985 schreef:NicoBorder schreef:Jullie moeten echt je bek houden. Frank jonge zeg ff hoe ik je herken die dag want ik sta te popelen je te ontmoeten om het maar zo te zeggen. Muk rot ff op met te pretenderen dat je weet wie ik ben, ik ken helemaal geen mountainbikers genaamd Robert. Ik win wat ik wil winnen.
Je wilt heel graag winnen maar dat lukt je niet. Maar je wil het wel heel graag dat geloof ik direct !
Nee hoor. Ik zorg dat de wacht mij ff belt als ze een jongen op een fiets met zijwieltjes en oranje vlag heel hard op de poort af zien rijden omdat hij denkt dat ze die wel open doen voor hem
Komt goed...
Mama.... Jah robert... Mamma ik heb vriendjes gemaakt met mensen met honden en die werken ook nog bij het leger en nu mag ik daar een dagje kijken. Gaaf he mama.
Jah heel leuk Robert. Doe je wel netjes ? Niet steeds ruzie maken he ? En netjes op je beurt wachten !!
Jah mama, maar mama wil je mij dan wel brengen ?? Want alleen durf ik nog niet zo goed.
Tuurlijk kleine Robert. Ik breng je wel. Hoop dat je deze vriendjes wel zal houden. En dat je niet weer aan het liegen bent geweest over dat je een studie doet, prof MTBer bent enz enz. Want dat kan niet als je nog maar 16 ben en ook nog een kronkel in je hoofd hebt.
Nou mama ik ga wel niet....

-
Muk
De enige die wat te bewijzen heeft ben jij. Jij hebt tot nu toe alleen nog maar leugens gepost, ik niet.NicoBorder schreef:MUK ipv oude reacties te quoten zou je een foto kunnen plaatsen en een keer je stoere praatjes met bewijzen ondersteunen.
-
NicoBorder
Nou geef mij die link ook maar. Ben benieuwd naar mijn door jou benoemde zelfportret. Weet je hoe zielig dit is. Ik ben die Robert namelijk niet. Maar jij geeft niet de kans dat te bewijzen. Echt heel erg triest.
- Roompie
- Zeer actief
Muk schreef:Hahaha, hij komt alleen als zijn moeder zijn hand vasthoudt want alleen komen durft hij nog niet. Stel je voor, het grote, boze hondenforum tegen de kleine uk. Daar krijgt hij nachtmerries van. Maar gelukkig houdt mamma zijn hand vast.frank1985 schreef:NicoBorder schreef:Jullie moeten echt je bek houden. Frank jonge zeg ff hoe ik je herken die dag want ik sta te popelen je te ontmoeten om het maar zo te zeggen. Muk rot ff op met te pretenderen dat je weet wie ik ben, ik ken helemaal geen mountainbikers genaamd Robert. Ik win wat ik wil winnen.
Komt goed...

-
Muk
frank1985 schreef: Mama.... Jah robert... Mamma ik heb vriendjes gemaakt met mensen met honden en die werken ook nog bij het leger en nu mag ik daar een dagje kijken. Gaaf he mama.
Jah heel leuk Robert. Doe je wel netjes ? Niet steeds ruzie maken he ? En netjes op je beurt wachten !!
Jah mama, maar mama wil je mij dan wel brengen ?? Want alleen durf ik nog niet zo goed.
Tuurlijk kleine Robert. Ik breng je wel. Hoop dat je deze vriendjes wel zal houden. En dat je niet weer aan het liegen bent geweest over dat je een studie doet, prof MTBer bent enz enz. Want dat kan niet als je nog maar 16 ben en ook nog een kronkel in je hoofd hebt.
Nou mama ik ga wel niet....
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
Nee inderdaad Nico-knullie-lullie..
Dat past niet in je beperkte denkbeeld hè, maar voor jou zal het een raden zijn waarom, de meeste mensen die hier posten weten het allemaal wel..
Net zoals je veronderstelling dat Muk een of ander 'dik wezen van een andere planeet is'
Bah, wat leef jij in een beperkte wereld..
Heb je er misschien ooit over nagedacht, hoe jijzelf erover pak 'm beet 25 jaar uitziet..
Dat past niet in je beperkte denkbeeld hè, maar voor jou zal het een raden zijn waarom, de meeste mensen die hier posten weten het allemaal wel..
Net zoals je veronderstelling dat Muk een of ander 'dik wezen van een andere planeet is'
Bah, wat leef jij in een beperkte wereld..
Heb je er misschien ooit over nagedacht, hoe jijzelf erover pak 'm beet 25 jaar uitziet..

-
Muk
Ook zonder foto heb jij meer dan genoeg gelegenheid om te bewijzen dat jij Robert niet zou zijn. Niet dat ik je geloof, want je post alleen maar leugens. Dus je kan de schuld wel weer bij een ander neerleggen, maar het ligt toch echt aan jou.NicoBorder schreef:Nou geef mij die link ook maar. Ben benieuwd naar mijn door jou benoemde zelfportret. Weet je hoe zielig dit is. Ik ben die Robert namelijk niet. Maar jij geeft niet de kans dat te bewijzen. Echt heel erg triest.
Ga nu maar eens leren fietsen, wie weet kun je dan wel zonder zijwieltjes aankomen bij Frank. O nee, dat durfde je al niet.
-
NicoBorder
Ik ga over 5 minuten een plaatje van mijzelf posten. Dit plaatje blijft enkele minuten staan. De sponsernamen op mijn tenue zijn onherkenbaar gemaakt evenals mijn identiteit. Toch lijkt het me voldoende bewijs dat ik Robert niet ben.
-
Muk
Vergeet de zwarte balk voor je ogen niet.NicoBorder schreef:Ik ga over 5 minuten een plaatje van mijzelf posten. Dit plaatje blijft enkele minuten staan. De sponsernamen op mijn tenue zijn onherkenbaar gemaakt evenals mijn identiteit. Toch lijkt het me voldoende bewijs dat ik Robert niet ben.
- frank1985
- Zeer actief
Muk schreef:
Ga nu maar eens leren fietsen, wie weet kun je dan wel zonder zijwieltjes aankomen bij Frank. O nee, dat durfde je al niet.
Heerlijk......... Ik zie het voor me...
Frank... Met de wacht. Er komt nu een klein jochie op een roze fiets met zijwieltjes en oranje vlag in een rabobank pakje heel hard op de poort af fietsen en ...........................jaaaaaaaaah............ Hij knalt nu tegen het hek en ligt boos en stampvoetend op de grond te schreeuwen.
Oh wacht zn moeder komt hem al halen.
Lijkt me enig dit....

-
Asta
Muk schreef:frank1985 schreef: Mama.... Jah robert... Mamma ik heb vriendjes gemaakt met mensen met honden en die werken ook nog bij het leger en nu mag ik daar een dagje kijken. Gaaf he mama.
Nou mama ik ga wel niet....![]()
- frank1985
- Zeer actief
Muk schreef:Vergeet de zwarte balk voor je ogen niet.NicoBorder schreef:Ik ga over 5 minuten een plaatje van mijzelf posten. Dit plaatje blijft enkele minuten staan. De sponsernamen op mijn tenue zijn onherkenbaar gemaakt evenals mijn identiteit. Toch lijkt het me voldoende bewijs dat ik Robert niet ben.
Let op mijn woorden !!! hij post niets en gaat schreeuwen dat hij dat wel heeft gedaan en dat iedereen het had kunnen zien.
Maar dat we niet snel genoeg zijn..... blah blah blah

-
Asta
Muk schreef:Vergeet de zwarte balk voor je ogen niet.NicoBorder schreef:Ik ga over 5 minuten een plaatje van mijzelf posten. Dit plaatje blijft enkele minuten staan. De sponsernamen op mijn tenue zijn onherkenbaar gemaakt evenals mijn identiteit. Toch lijkt het me voldoende bewijs dat ik Robert niet ben.
-
NicoBorder
Is een witte balk ook goed?
-
Muk
Hahaha, gelukkig dat zijn mamma hem dan een zoen op zijn wang geeft en een lolly in zijn knuisjes drukt. Dat verzacht de pijn.frank1985 schreef:Muk schreef:
Heerlijk......... Ik zie het voor me...
Frank... Met de wacht. Er komt nu een klein jochie op een roze fiets met zijwieltjes en oranje vlag in een rabobank pakje heel hard op de poort af fietsen en ...........................jaaaaaaaaah............ Hij knalt nu tegen het hek en ligt boos en stampvoetend op de grond te schreeuwen.
Oh wacht zn moeder komt hem al halen.
Lijkt me enig dit....
Vreselijk, zo'n verwend kind dat altijd zijn zin krijgt.
- Roompie
- Zeer actief
Nog geen foto gezien en het is al 5 min geleden.

-
Muk
Inderdaad, of hij doet zoals ik bij het scambaiting, hij post een bestand die je niet openkrijgt en waar je hele pc van vastloopt.frank1985 schreef:Muk schreef:Vergeet de zwarte balk voor je ogen niet.NicoBorder schreef:Ik ga over 5 minuten een plaatje van mijzelf posten. Dit plaatje blijft enkele minuten staan. De sponsernamen op mijn tenue zijn onherkenbaar gemaakt evenals mijn identiteit. Toch lijkt het me voldoende bewijs dat ik Robert niet ben.
Let op mijn woorden !!! hij post niets en gaat schreeuwen dat hij dat wel heeft gedaan en dat iedereen het had kunnen zien.
Maar dat we niet snel genoeg zijn..... blah blah blah
-
NicoBorder
Ik kan dus nergens iets uploaden en het weer verwijderen. Iemand een idee? Nee Muk daar ben ik niet toe in staat ik weet niks van computers. Ik moet een upload site hebben vanwaar ik het plaatje kan verwijderen.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 03 feb 2012 16:07, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Muk
Hij post hem in zijn voorsteltopic, en dan maar roepen dat hij de foto toch echt heeft gepost.Roompie schreef:Nog geen foto gezien en het is al 5 min geleden.