Robert kan niks, behalve onzin blaten. De grote Geert noemt zulke mannen "Henk".Mit schreef:Je hebt de verkeerde gegoogled Nico. Ik heb een aftandse bak een een huisje. Zelfs dat kun je niet
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
Moderator: moderatorteam
-
Muk
Re: Gestoord tijdens wandelen in het bos [slot graag]
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Maar dat wil het rechtenstudentje maar niet doorkrijgen..Muk schreef:Hahahaha, zegt degene die zelf alles liegt om maar vooral niet herkend te worden.NicoBorder schreef:Mag ik je adres gegevens?![]()
En als je inderdaad rechten ou studeren, dan weet je dat dit niet nodig is. Ohja, je kunt de dagvaarding ook de 9e zelf overhandigen. Ja, dat kan echt! Moet je wel op tijd opstaan, want om 13.00 uur kom je er niet meer in.

-
NicoBorder
Nee MIT jij hebt OOK een aftandse bak en een huis. Klopt ik ben inderdaad ongeschikt voor het leger daar heb je gelijk in. Ik heb namelijk talent.
MUK: Google maar verder op Robert hoef ik me niet druk te maken dat jullie mij ooit ontmaskeren.
MUK: Google maar verder op Robert hoef ik me niet druk te maken dat jullie mij ooit ontmaskeren.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Robert kan in elk geval heel erg goed op zichzelf geilen. Maar goed ook trouwens, als je zo'n innige relatie onderhoudt met je hand en keukenrol kan je er maar beter erg van genieten.Muk schreef:Robert kan niks, behalve onzin blaten. De grote Geert noemt zulke mannen "Henk".Mit schreef:Je hebt de verkeerde gegoogled Nico. Ik heb een aftandse bak een een huisje. Zelfs dat kun je niet
- frank1985
- Zeer actief
NicoBorder schreef:Pff Frank je hebt een grote bek dat je zo graag iets wil ontvangen en als je dan naar gegevens gevraagd wordt om dat te bereiken krabbel je terug. Doe jezelf een plezier en neem de orders van je chef aan en dank god op je blote knieën dat je niet weet wie ik ben anders stort je van jaloezie in elkaar. Met je aftandse bak en je huisje ga toch weg man.
En nee ik studeer geen rechten heb bedrijfsrecht als bijvak (gehad).
Jij wilt mij voor de rechter hebben. Moet ik je dan nog helpen ook ? In wat voor een wereld leef jij ?
Ik wil juist graag weten wie je bent want ik denk dat ik echt vreselijk om je kan lachen. En gelukkig ga ik je ontmoeten.
En wat Muk al zegt : je hebt mijn adres niet nodig.....
Je mag dromen dat je ooit de auto hebt die ik heb en dat je woont zoals ik woon. En over mijn geweldige schoonheid en perfecte karakter zullen we het maar niet hebben.
Conclusie: Je kunt nog een hoop van me leren .....
Doe je wel goed je best op de bakkers school ?
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.

- Mit
- Zeer actief
Ooooooh! Had dat dan meteen gezegd meid! Waar lullen we dan nog over?NicoBorder schreef:Nee MIT jij hebt OOK een aftandse bak en een huis.
-
Muk
Alleen daarom al kan hij niet op de uni zitten. Zijn niveau is meer OLO dan uni.thom schreef:Maar dat wil het rechtenstudentje maar niet doorkrijgen..Muk schreef:Hahahaha, zegt degene die zelf alles liegt om maar vooral niet herkend te worden.NicoBorder schreef:Mag ik je adres gegevens?![]()
En als je inderdaad rechten ou studeren, dan weet je dat dit niet nodig is. Ohja, je kunt de dagvaarding ook de 9e zelf overhandigen. Ja, dat kan echt! Moet je wel op tijd opstaan, want om 13.00 uur kom je er niet meer in.
- frank1985
- Zeer actief
Nico zit in het 3e jaar van de bakkers school. En hij wil later graag een eigen bakker Bart.
Nico heb je niet zin om een keer te komen eten bij mij ??
Lijkt me echt leuk.
En tjah, MIt heeft wel talent. Die heeft heel geen mooie auto nodig
Nico heb je niet zin om een keer te komen eten bij mij ??
Lijkt me echt leuk.
En tjah, MIt heeft wel talent. Die heeft heel geen mooie auto nodig

-
Muk
Hahaha, tsja, meer zal hij niet bereiken met zijn karakter en lage niveau. Misschien is dat wel zijn talent, het handwerk.Mit schreef:Robert kan in elk geval heel erg goed op zichzelf geilen. Maar goed ook trouwens, als je zo'n innige relatie onderhoudt met je hand en keukenrol kan je er maar beter erg van genieten.Muk schreef:Robert kan niks, behalve onzin blaten. De grote Geert noemt zulke mannen "Henk".Mit schreef:Je hebt de verkeerde gegoogled Nico. Ik heb een aftandse bak een een huisje. Zelfs dat kun je niet
- frank1985
- Zeer actief
Daarom lijkt het mij ook zo lastig leven !!Tara schreef: Mendacem oportet esse memorem
Nico kom op reageer eens sneller. Dan kunnen we lachen. Niet te lang nadenken ...... Gewoon lekker impulsief dingen typen.... Daar ben je zo goed in...
Laatst gewijzigd door frank1985 op 04 feb 2012 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

- Mit
- Zeer actief
Nou, daar kan hij best nog wat mee verdienen hoor. Respect als je daar talentvol in bent!
- frank1985
- Zeer actief
Mit schreef:Nou, daar kan hij best nog wat mee verdienen hoor. Respect als je daar talentvol in bent!
Is dit niets voor Robert ???
http://www.ballenbak.net/index.php?bal=nws&rg=3962

-
NicoBorder
HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA
DEZE REACTIE VAN FRANK: "Je mag dromen dat je ooit de auto hebt die ik heb en dat je woont zoals ik woon. En over mijn geweldige schoonheid en perfecte karakter zullen we het maar niet hebben."
Je zou is moeten weten vriend. Je zult het negende wel even zien.
Ja jullie gaan me ontmaskeren hoor. Jullie zitten echt geheel op het foute spoor. Ik geef jullie een hint ik woon ergens in een straal van 30 km van Den Bosch in Brabant. Succes.
DEZE REACTIE VAN FRANK: "Je mag dromen dat je ooit de auto hebt die ik heb en dat je woont zoals ik woon. En over mijn geweldige schoonheid en perfecte karakter zullen we het maar niet hebben."
Ja jullie gaan me ontmaskeren hoor. Jullie zitten echt geheel op het foute spoor. Ik geef jullie een hint ik woon ergens in een straal van 30 km van Den Bosch in Brabant. Succes.
Laatst gewijzigd door NicoBorder op 04 feb 2012 14:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Mit
- Zeer actief
Ondertussen kan ik wel zeggen dat ik met hernieuwde inspiratie mijn stuk echt af heb en dus niet meer aan het SOG-en ben.
Kan er helemaal voor gaan zitten
-
Muk
Dat is waar, al kan hij dan beter verhuizen naar Amerika, daar zijn de mogelijkheden onbegrensd. Of, beter nog, Japan! Daar is zijn formaat gigantisch, in tegenstelling tot de rest van de wereld.Mit schreef:Nou, daar kan hij best nog wat mee verdienen hoor. Respect als je daar talentvol in bent!
- Mit
- Zeer actief
Oh mijn god. Nou ik sta te wachten als jullie klaar zijn hoor. Want zoveel schoonheid, zoveel elegantie, zoveel intelligentie... Ik moet het met eigen ogen aanschouwen om het te geloven. Ik ben nu al in opperste staat van verrukking!NicoBorder schreef:HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA
-
NicoBorder
Maar we gaan met het middag programma beginnen ciaoo
- frank1985
- Zeer actief
NicoBorder schreef:HAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA
hahaha jah leuk... we zullen idd zien. Maar meneer de bakker. Ga je me nog voor de rechter slepen ? Het is inmiddels duidelijk dat je mijn adres daar niet voor nodig hebt he....
Dus kom, nogmaals doe je best !!

- Mit
- Zeer actief
Groetjes aan je therapeut!NicoBorder schreef:Maar we gaan met het middag programma beginnen ciaoo
-
Muk
Dat is goed nieuws! Ik ga zo op pad, er zijn leukere, mooiere en belangrijkere dingen te doen dan Robert irriteren.Mit schreef:Ondertussen kan ik wel zeggen dat ik met hernieuwde inspiratie mijn stuk echt af heb en dus niet meer aan het SOG-en ben.
- frank1985
- Zeer actief
oh moet je je boterham eten van je moeder ?NicoBorder schreef:Maar we gaan met het middag programma beginnen ciaoo
Of begin je met het middag programma van de dagopvang ?
vandaag krentenbollen bakken of zo ?

-
Muk
Of is het toch voor die filmopname?Mit schreef:Groetjes aan je therapeut!NicoBorder schreef:Maar we gaan met het middag programma beginnen ciaoo
- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
HihiMit schreef: Want zoveel schoonheid, zoveel elegantie, zoveel intelligentie... Ik moet het met eigen ogen aanschouwen om het te geloven. Ik ben nu al in opperste staat van verrukking!
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
-
Muk
Tara schreef:Oh gut, ga je nou 'wie is de mol' spelen in je eentje?NicoBorder schreef: Ja jullie gaan me ontmaskeren hoor. Jullie zitten echt geheel op het foute spoor. Ik geef jullie een hint ik woon ergens in een straal van 30 km van Den Bosch in Brabant. Succes.
En schrijf je deze ook even op een briefje knullie? Qui se ipse laudat, cito derisorem invenit
Uiteraard spreekt hij nu ineens de waarheid. Waarom zouden wij hem willen ontmaskeren, wij weten wel dat Nico een gestoorde gek is.
- Mit
- Zeer actief
-
NicoBorder
Die handjes zitten achter m'n rug.
-
NicoBorder
Ik ben trouwens best knap nu ik het zo zie. Misschien mijn huidige vriendin maar inruilen.
- Sanne&Bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mocht 13 jaar het baasje zijn van Bo en Boets ♥️
- Aantal honden: 2
Als ie dat op de foto is, is t denk ik best een knappe vent.. Wat ik zo kan zien 
Bo en Boets, we denken nog elke dag aan jullie <3
-
NicoBorder
Ik ben het ook nog. Dank u.
- Mit
- Zeer actief
Ehm liefje? Niet om het een of het ander hoor, bedoel het niet lullig. Maar het is best wel een beetje heel erg zo dat jij de enige bent die dat ziet.NicoBorder schreef:Ik ben trouwens best knap nu ik het zo zie. Misschien mijn huidige vriendin maar inruilen.