Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Inschrijven wedstrijd
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
Inschrijven wedstrijd
Een vraagje, ik wil mij graag inschrijven voor de wedstrijd van 1 april bij KC Delft met Rowan in de A-klasse. Ik heb alleen net alle gegevens opgestuurd naar de GRCN voor het aanvragen van zijn licentie. Kan ik mij wel alvast inschrijven of moet ik echt wachten totdat ik de licentie heb?
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- amorus
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): 2 schapendoezen
Re: Inschrijven wedstrijd
Je kan je alvast inschrijven en erbij vermelden dat je licentie is aangevraagd. Even een vraagje: waar staat de afkorting GRCN voor? Heb je al een logboekje/werkboekje?
groetjes van Joke, Echo en Zizo.
-
- Zeer actief
GRCN staat voor Golden Retriever Club Nederland. Logboekje is aangevraagd in kopietje daarvan met aanvraagformulier voor de licentie heb ik opgestuurd naar de rasvereniging.amorus schreef:Je kan je alvast inschrijven en erbij vermelden dat je licentie is aangevraagd. Even een vraagje: waar staat de afkorting GRCN voor? Heb je al een logboekje/werkboekje?

- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat kan, heb ik met Jip ook gedaan de eerste wedstrijd. Het toen ook even een mailtje naar de organisatie gedaan, dan hebben ze meteen je e-mail adres. Kan altijd makkelijk zijn (bij mij mailde ze toen ik hem echt moest hebben en toen ik cyno toen mailde bleek hij ook net onderweg te zijn)
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-
- Zeer actief
Dat is wel een goed idee inderdaad. Ga ik mij vanavond inschrijven.Lysette schreef:Dat kan, heb ik met Jip ook gedaan de eerste wedstrijd. Het toen ook even een mailtje naar de organisatie gedaan, dan hebben ze meteen je e-mail adres. Kan altijd makkelijk zijn (bij mij mailde ze toen ik hem echt moest hebben en toen ik cyno toen mailde bleek hij ook net onderweg te zijn)