Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gezocht foto's van vlinderhondje (epagneul nain papillon)
Moderator: moderatorteam
- deugenietje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler en witte dwerg schnauzer
Gezocht foto's van vlinderhondje (epagneul nain papillon)
Ik wil een collage maken van versschillende honden rassen.
Wil beginnen met een vlinderhondje (epagneul nain papillon)
Dus als er iemand zelf een hondje heeft met gave foto's en ik mag die gebruiken mag je ze hier plaatsen.
Als je een site weet met gave foto's mag je me dit ook door geven.
Ik ben al aan het googlen geweest.
Ik laat het natuurlijk zien als de collage klaar is.
Wil beginnen met een vlinderhondje (epagneul nain papillon)
Dus als er iemand zelf een hondje heeft met gave foto's en ik mag die gebruiken mag je ze hier plaatsen.
Als je een site weet met gave foto's mag je me dit ook door geven.
Ik ben al aan het googlen geweest.
Ik laat het natuurlijk zien als de collage klaar is.
Laatst gewijzigd door deugenietje op 13 feb 2012 16:13, 1 keer totaal gewijzigd.
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Gezocht foto's van vlinderhondje (epagneul nain papillon
http://www.google.nl/search?q=epagneul+ ... 66&bih=634 dit neit genoeg? 
- deugenietje
- Zeer actief
heb ik al gedaan.sbientje schreef:http://www.google.nl/search?q=epagneul+ ... 66&bih=634 dit neit genoeg?
maar vind de foto's niet echt super gaaf
- Pumi
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik vind er wel hele leuke foto's tussen zitten 
-
bellabeest
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
ik zou op de sites van fokkers kijken daar vind ik hele mooie tussen staan, en zolang je die collage voor je zelf houd zullen ze het vast niet erg vinden als je de foto's gebruik

deze bijvoorbeeld van http://www.vandekleinemoaties.nl/ afgehaald
deze bijvoorbeeld van http://www.vandekleinemoaties.nl/ afgehaald
- deugenietje
- Zeer actief
Ik moet niet zo kieskeurig zijn.
Ik heb gewoon foto's van google gepakt.
Wil het namelijk wel met jullie delen wat ik allemaal maak.
Ik zit nog te denken om bij die onderwerp.
Wandelen met foto's
Om daar ook collage van te maken.
Maar weet niet wat men daar van vindt.
Ik zeg het nu wel heel leuk.
Maar kan zijn dat het me toch niet lukt.
Ik heb gewoon foto's van google gepakt.
Wil het namelijk wel met jullie delen wat ik allemaal maak.
Ik zit nog te denken om bij die onderwerp.
Wandelen met foto's
Om daar ook collage van te maken.
Maar weet niet wat men daar van vindt.
Ik zeg het nu wel heel leuk.
Maar kan zijn dat het me toch niet lukt.
-
Melanie 74
Ik zou sowieso de eigenaars van de foto's even op de hoogte brengen en hun toestemming gebruiken. er bestaat wel degelijk zoiets als copyright 
-
sbientje
- Zeer actief
- Contacteer:
voor een collage voor eigen gebruik? Dat lijtk me enigszins overdreven..
- deugenietje
- Zeer actief
dat vond ik ook. maar wist niks er op te zeggen.sbientje schreef:voor een collage voor eigen gebruik? Dat lijtk me enigszins overdreven..
kan ik deze topic verwijderen?
-
Melanie 74
Ja maar je wilde het toch met ons delen hier op het forum?? En als mijn foto's ergens weer opduiken zonder dat ik weet, ben ik zacht gezegd not amused.deugenietje schreef:dat vond ik ook. maar wist niks er op te zeggen.sbientje schreef:voor een collage voor eigen gebruik? Dat lijtk me enigszins overdreven..
Kijk, het is niet aanvallend bedoeld. Maar weet dat er echt wel geld gevorderd kan worden als je geen toestemming hebt.
- dagmar88
- Zeer actief
Nee, maar dat maakt ook niets uit toch, je doet niets verkeerd?deugenietje schreef:dat vond ik ook. maar wist niks er op te zeggen.sbientje schreef:voor een collage voor eigen gebruik? Dat lijtk me enigszins overdreven..
Als je er al een probleem mee hebt dat je foto's worden gebruikt voor een middagje knippen en plakken zonder commercieel doeleinde/gebruik op een website, plaats je ze maar niet onlineMelanie 74 schreef:
Ja maar je wilde het toch met ons delen hier op het forum?? En als mijn foto's ergens weer opduiken zonder dat ik weet, ben ik zacht gezegd not amused.
Kijk, het is niet aanvallend bedoeld. Maar weet dat er echt wel geld gevorderd kan worden als je geen toestemming hebt.
-
sbientje
- Zeer actief
- Contacteer:
inderdaad, wat is er nou erg aan je foto's in een collage? Daar zou ik dus echt 0 problemen mee hebben. Waarom doen mensen tegenwoordig toch zo panisch over zulke dingen?
Wat anders vind ik het als iemand claimt dat het zijn foto's en/of zijn honden zijn, of er commercieel mee omgaat.
Wat anders vind ik het als iemand claimt dat het zijn foto's en/of zijn honden zijn, of er commercieel mee omgaat.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Nouja, ik zit er niet heel erg op te wachten dat iemand mijn foto's gebruikt. Dan maakt het me niks uit waarvoorsbientje schreef:inderdaad, wat is er nou erg aan je foto's in een collage? Daar zou ik dus echt 0 problemen mee hebben. Waarom doen mensen tegenwoordig toch zo panisch over zulke dingen?
Stuurt zo iemand mij een mailtje, dan is het heel anders. Mar gewoon gebruiken omdat de foto's tevinden zijn vind ik wel gek.
-
sbientje
- Zeer actief
- Contacteer:
als je iemand makkelijk kan benaderen (bijv je pakt foto's van het forum ofzo) zou ik ook wel een berichtje sturen. Maar als iemand mijn foto's ergens op google vindt, die maakt er een collage van en post die collage op een forum waar ik waars. niet eens kom, daar kan ik me echt niet druk om maken..Machie schreef:Nouja, ik zit er niet heel erg op te wachten dat iemand mijn foto's gebruikt. Dan maakt het me niks uit waarvoorsbientje schreef:inderdaad, wat is er nou erg aan je foto's in een collage? Daar zou ik dus echt 0 problemen mee hebben. Waarom doen mensen tegenwoordig toch zo panisch over zulke dingen?
Stuurt zo iemand mij een mailtje, dan is het heel anders. Mar gewoon gebruiken omdat de foto's tevinden zijn vind ik wel gek.
-
Melanie 74
Je hebt toch gewoon de wet auteursrecht, en op mijn website staat het nog eens expliciet vermeld.
Er zijn programma's die het net afzoeken en het hier ook vinden dan.
Ik zeg niet dat het gebeurd maar de kans is wel aanwezig.
Ik doe niet panisch maar hier in Duitsland zijn er al een paar pittige rekeningen gevallen.
Er zijn programma's die het net afzoeken en het hier ook vinden dan.
Ik zeg niet dat het gebeurd maar de kans is wel aanwezig.
Ik doe niet panisch maar hier in Duitsland zijn er al een paar pittige rekeningen gevallen.
-
Muk
Ik zou mij over zoiets onschuldigs als deze collage niet druk maken als fotograaf. Anders wordt het als iemand mijn foto's gebruikt voor een stemmingmakende collage over bv zieke honden, wantoestanden in de fok en die plaatst op een forum. En ja, als ik daarachter kom, dan onderneem ik ook actie om dat te laten verwijderen.sbientje schreef:als je iemand makkelijk kan benaderen (bijv je pakt foto's van het forum ofzo) zou ik ook wel een berichtje sturen. Maar als iemand mijn foto's ergens op google vindt, die maakt er een collage van en post die collage op een forum waar ik waars. niet eens kom, daar kan ik me echt niet druk om maken..Machie schreef:Nouja, ik zit er niet heel erg op te wachten dat iemand mijn foto's gebruikt. Dan maakt het me niks uit waarvoorsbientje schreef:inderdaad, wat is er nou erg aan je foto's in een collage? Daar zou ik dus echt 0 problemen mee hebben. Waarom doen mensen tegenwoordig toch zo panisch over zulke dingen?
Overigens valt een collage zoals deugenietje maakt onder dezelfde categorie als een gejatte foto op bv Facebook ter opleuking van je pagina. Daar zal je geen problemen mee krijgen. Maar het is wel zo netjes om een fotograaf vooraf om toestemming te vragen.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Dat bedoel ik dus.Muk schreef:
Overigens valt een collage zoals deugenietje maakt onder dezelfde categorie als een gejatte foto op bv Facebook ter opleuking van je pagina. Daar zal je geen problemen mee krijgen. Maar het is wel zo netjes om een fotograaf vooraf om toestemming te vragen.
Ik zal er nooit een drama van maken, maar even mailen is vaak zo gedaan
-
Muk
Mee eens. Als mensen mij vooraf mailen, dan heb ik er voor dit soort dingen geen moeite mee.Machie schreef:Dat bedoel ik dus.Muk schreef:
Ik zal er nooit een drama van maken, maar even mailen is vaak zo gedaan
- Marjoleine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
- Contacteer:
Zolang ze er niet op MP honden mee proberen te verkopen of ze anderszins voor commercie gebruiken heb ik er geen problemen mee.
En daar ben ik echt de enige niet in.
En daar ben ik echt de enige niet in.