Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chica's elftal met reserve (EINDELIJK EEN UPDATE)
Moderator: moderatorteam
- Maltezers
- Zeer actief
Re: Chica's elftal met reserve (de spikkelneuzen vertrekken)
He Cindy, gaat alles wel goed met je. Je ben helemaal niet meer geweest zins 13 Januari en je reageert ook niet meer op iets of iemand dan wordt ik altijd een beetje nieuwsgierig naar de rede. Als die is dat je geen zin heb is het natuurlijk oke en jou keus maar als dat niet zo is vind ik het zo jammer dat je niets meer verteld over de over gebleven puppies en zo. 
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
- Maltezers
- Zeer actief
SannePP schreef:Cin?
Ach dus jij heb ook niets meer van Cindy gehoord??? Jammer maar ik hoop dan maar dat alles goed is met haar en haar gezinnetje.
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Ik ben ook wel benieuwd hoe het met haar en Chica gaat......Ik hoop dat alles oke is.
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- summer07
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
Ik heb een tijd geen computer gehad en daardoor geen antwoord kunnen geven
Het gaat hier nu weer super, ik heb sinds kort een full-time baan, mijn eigen huis (waar ik al woonde), de grootste problemen zijn opgelost en als laatste, Chica is weer dik en alle pups hebben een nieuw goed huis.
Maar het is gelukt, de laatste pup is na 9,5 week vertrokken.
Ik had voor allemaal een nieuw baasje, zelfs de kleinste uk had een baasje welke al 4 honden had en vol overtuiging voor de kleine uk ging.
Het liep allemaal echter wat anders dan gepland. Mini ging op dinsdagavond naar haar nieuwe baasje, echter op woensdagochtend werd ik gebeld of ze haar niet terug konden brengen. Ze had bij nader inzien toch de verkeerde kleur
Alsof het een H&M broek is die je toch niet meer wil hebben.
Gelukkig was er nog een reserve belangstellende die erg geinteresseerd was, die heb ik gebeld en zijn haar na wat dagen rust hier thuis op komen halen.
Ik heb op 3 baasjes van de 12 na met alle nieuwe bazen nog contact en krijg regelmatig foto's van de pups.
Ze doen het allemaal perfect.
Chica doet het ook super, ze is inmiddels weer 38 kg, vind het heerlijk om te rennen en is eindelijk na een tijd weer klaar met verharen.
Hieronder nog wat foto's van de pups en mama.
Hé wat ben jij aan 't doen,

Kijk eens wat ik gevonden heb

Mama en dochter een week geleden. (deze pup zie ik dagelijks, die woont namelijk naast ons en komt bij mij als hun op vakantie gaan of een dagje weg moeten)

Sorry voor mijn lange afwezigheid, dat was helemaal niet de bedoeling.
Ik heb nog wat spullen die terug naar de rechtmatige eigenaresses moeten, boekjes, puppieren e.d.
Chica is weer blij om alle aandacht voor zichzelf te hebben, ze gaat inmiddels overal mee naar toe, in de auto, trein enz. en vind het heerlijk om zo verwend te worden. Moet alleen oppassen dat ik haar nu niet te dik laat worden hihi.
- samantha!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
- Aantal honden: 6
Re: Chica's elftal met reserve (EINDELIJK EEN UPDATE)
Wat fijn zeg 
Wat een schatjes zijn het zeg
Wat een schatjes zijn het zeg
- Ptje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje
Wat fijn dat je nu weer een update kunt geven, snappen we best hoor dat je heel druk bent geweest met alles maar ja sommigen onder ons zijn gewoon nieuwsgierig
en benieuwd hoe het gaat.
Fijn dat alle pups nu onderdak zijn en mams is al zo mooi weer bijgekomen.
Heel veel geluk gewenst met je nieuwe baan en laat af en toe als je tijd hebt maar eens van je horen.
Fijn dat alle pups nu onderdak zijn en mams is al zo mooi weer bijgekomen.
Heel veel geluk gewenst met je nieuwe baan en laat af en toe als je tijd hebt maar eens van je horen.
Aardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite- KyraYouri
- Actief
- Mijn ras(sen): middenslag schnauzer peper/zout
kruising labrador - Aantal honden: 2
Altijd leuk om een update te lezen en zeker als die dan ook nog zo positief is.
Fijn dat alles op zijn pootjes is terechtgekomen.
Fijn dat alles op zijn pootjes is terechtgekomen.
- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
Wat fijn dat het zo goed gaat!
Wat een scheetjes, zeg!
Ze zien er prachtig uit. Gefeliciteerd ook met je nieuwe baan!
Bedankt voor de update!
Wat een scheetjes, zeg!
Bedankt voor de update!
groetjes, ingrid
TARAK
TARAK- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Fijn dat het goed gaat en alle pups een baasje hebben. 
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- Judith
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedels
Wat leeuk dat je weer een update geeft!
Wat een heerlijke hummeltjes
Fijn dat het zo goed gaat met Chica
En ik ben benieuwd hoe ze uitgroeien
Wat een heerlijke hummeltjes
Fijn dat het zo goed gaat met Chica
En ik ben benieuwd hoe ze uitgroeien

- Smieszka1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse Wolfshond
- Contacteer:
Fijn dat het allemaal goed nis gegaan en mama ziet er stukken beter uit.
Laat je haar nu steriliseren?
Leuk dat er een pup naast julie woont.
Hoe doe je dat als je fulltime werkt? Is Chica hele dagen alleen?
Laat je haar nu steriliseren?
Leuk dat er een pup naast julie woont.
Hoe doe je dat als je fulltime werkt? Is Chica hele dagen alleen?
Groetjes Linda

-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Mijn complimenten hoe je het allemaal gedaan heb, geniet van je welverdiende rust 

- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Fijn om van je te horen Cindy!!! En wat super dat alle pupjes een fijn nieuwe baasje gevonden hebben!
Wat een toestand met Mini zeg, lullig. Maar gelukkig had je een back-up en is zij ook goed terecht gekomen.
Die foto van Chica en Chica, wat heerlijk zeg
Die kop van puppemans! hahaha wat een portret!
Wat een toestand met Mini zeg, lullig. Maar gelukkig had je een back-up en is zij ook goed terecht gekomen.
Die foto van Chica en Chica, wat heerlijk zeg
RIP Cena
- Prul
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berner Sennen (2021) en Franse Bulldog (2015). Trouwens gek op heel veel andere rassen en zogenaamde bastaardjes.
Ik ben vandaag even langs geweest om de uitgeleende boeken op te halen en ik werd meteen weer helemaal ingepakt door Chica's persoonlijkheid. Wat een zalige hond is zij toch en wat ziet ze er weer goed uit!
En wat stil zonder pupseltjes
Maar die van de buren is echt een mooierd hoor!
Reuze fijn dat alles zo goed verlopen is en alle bewondering voor jou Cindy! Je hebt het samen met die supermams toch maar mooi voor elkaar weten te krijgen!
En wat stil zonder pupseltjes
Maar die van de buren is echt een mooierd hoor!
Reuze fijn dat alles zo goed verlopen is en alle bewondering voor jou Cindy! Je hebt het samen met die supermams toch maar mooi voor elkaar weten te krijgen!
“Je zult nooit nieuwe continenten ontdekken, als je niet de moed hebt de bekende kust uit het oog te verliezen.”
- Flevo Bordertje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border terrier, terriërkruising en X wolfsgrijze keeshond/eurasiër
- Aantal honden: 3
Wat fijn dat het met jou zelf ook zo goed gaat, petje af hoor
Het idee om een pup terug te geven om de verkeerde kleur, dan ga je toch wel ernstig aan de verstandelijke vermogens van die mensen twijfelen
Gelukkig had je nog een belangstellende.
Chica ziet er goed uit zeg en die kleine van haar heeft wel een heel mooie zachte kleur, prachtig
Het idee om een pup terug te geven om de verkeerde kleur, dan ga je toch wel ernstig aan de verstandelijke vermogens van die mensen twijfelen
Chica ziet er goed uit zeg en die kleine van haar heeft wel een heel mooie zachte kleur, prachtig
- summer07
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Cane Corso
Sky 't pupje van de buren is idd een flinke tint lichter dan Chica.
Ze wordt wel steeds donkerder en is een echte ondeugd. Zal het geen terrorpup noemen maar dat is ze wel haha.
Nu ik full-time werk gaat het allemaal wat geplander. Mijn dochter is thuis en die laat tussen de middag Chica uit. Daan vind dat super leuk om te doen en 's morgens en na mijn werk loop ik flinke wandelingen met haar. Mocht het een keer anders lopen dan heb ik de buurvrouw als back-up staan om Chica uit te laten en water te geven enz.
Anders om trouwens ook, als de buuf er niet is komt Sky hierheen en het is geweldig om de interactie tussen Chica en haar te zien. Chica die wil spelen en Sky die het gezag van mama nog steeds respecteerd.
Chica wordt idd gesterreliseerd. Ik heb de dierenarts er al over gesproken en die gaf aan (wat ik al vermoedde) dat ze eerst helemaal hersteld moet zijn en haar gewicht goed moet hebben. Dat was ook mijn gedachtte eerst aankomen, verharen heel veel verharen en vervolgens als alles weer rustig is de binnenboel eruit.
Ik ben niet voor sterrelisatie maar ook niet tegen en nu Daan met Chica loopt kan ik die verantwoordelijkheid om Chica tijdens een loopsheid uit te laten absoluut niet bij haar of de buurvrouw neerleggen. Tegelijk is het ook wel prettig om geen loopse teef meer te hebben die continue haar broek uit knabbeld.
Ze wordt wel steeds donkerder en is een echte ondeugd. Zal het geen terrorpup noemen maar dat is ze wel haha.
Nu ik full-time werk gaat het allemaal wat geplander. Mijn dochter is thuis en die laat tussen de middag Chica uit. Daan vind dat super leuk om te doen en 's morgens en na mijn werk loop ik flinke wandelingen met haar. Mocht het een keer anders lopen dan heb ik de buurvrouw als back-up staan om Chica uit te laten en water te geven enz.
Anders om trouwens ook, als de buuf er niet is komt Sky hierheen en het is geweldig om de interactie tussen Chica en haar te zien. Chica die wil spelen en Sky die het gezag van mama nog steeds respecteerd.
Chica wordt idd gesterreliseerd. Ik heb de dierenarts er al over gesproken en die gaf aan (wat ik al vermoedde) dat ze eerst helemaal hersteld moet zijn en haar gewicht goed moet hebben. Dat was ook mijn gedachtte eerst aankomen, verharen heel veel verharen en vervolgens als alles weer rustig is de binnenboel eruit.
Ik ben niet voor sterrelisatie maar ook niet tegen en nu Daan met Chica loopt kan ik die verantwoordelijkheid om Chica tijdens een loopsheid uit te laten absoluut niet bij haar of de buurvrouw neerleggen. Tegelijk is het ook wel prettig om geen loopse teef meer te hebben die continue haar broek uit knabbeld.