Moderator: moderatorteam

Uit Haarlem. Gefokt door Patricia Bruijn, kennel Pearl Drift. Helaas fokt ze niet meer. Want buiten hele mooie honden hebben haar Goldens ook echt een gouden karakter.Jinke schreef:Prachtige foto's van een prachtige golden!
Waar komt hij vandaan, als ik vragen mag?
Met Stone heb ik nog in de groep gezeten voor G&G, met Tapas. Ik ken Patricia dus ook wel.Branka schreef:Hij wordt eind maart 5. Weet niet of je haar honden kent, maar hij komt uit hetzelfde nest als haar eigen reu Stone.

Mijn moeder is er zeker blij mee. Heb ze haar toegestuurd en als ze zin heeft moet ze maar aangeven welke ze graag wil hebben. Dan bestel ik die voor haar na.LongFields schreef:Met Stone heb ik nog in de groep gezeten voor G&G, met Tapas. Ik ken Patricia dus ook wel.Branka schreef:Hij wordt eind maart 5. Weet niet of je haar honden kent, maar hij komt uit hetzelfde nest als haar eigen reu Stone.
Ik vind Finn een prachtige reu, echt een kerel.
Dit zijn ook weer prachtige foto's, je ouders zullen wel blij zijn met zo'n mooie collectie foto's van hun kanjer!
Persoonlijk vind ik Finn veel mooier gebouwd dan Stone, die ik zelf gewoon te grof vind. Maar ik heb natuurlijk helemaal geen verstand van de Golden Retriever.Branka schreef: Finn is trouwens wat lichter gebouwd dan Stone. Dat is echt een (prachtige) beer van een reu. Maar ook een vreselijke lieverd.
Ben het natuurlijk met je eensLongFields schreef:Persoonlijk vind ik Finn veel mooier gebouwd dan Stone, die ik zelf gewoon te grof vind. Maar ik heb natuurlijk helemaal geen verstand van de Golden Retriever.Branka schreef: Finn is trouwens wat lichter gebouwd dan Stone. Dat is echt een (prachtige) beer van een reu. Maar ook een vreselijke lieverd.
Waauw !! deze kan in het boekje !! die zou bij mij aan de muur komen...Branka schreef:Paar weken geleden plaatste ik al foto's van Finn tijdens een fotosessie in Hargen. Ondertussen hebben ook de andere fotografen hun foto's geplaatst. Dus nog maar een topic met mooie foto's van dit mooie mannetje![]()