Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

HF Doe Dag 2012

De Doe Dagen van de afgelopen jaren waren leuk !
Hier kan je alle topics vinden over de Doe Dagen die geweest zijn.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Re: HF Doe Dag 2012!

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Leuk, wij komen ook wel weer denk ik! Dan zal ik wel met Bram aan de bak moeten :D
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
gerda__b
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouvier des Flandres of te wel de prutschuivers...:)
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door gerda__b »

Hilde schreef:
gerda__b schreef: :S: Das niet waar....twas die groep aan de zijkant die hadden zelfs een kleine caravan bij zich...stel aso's joh :pffff:
Maar de tweede nacht ging het goed, toen was er alleen een heel lief meisje met een heel lief beagletje :cheer:
En ik heb sorry gezegd :jank: :jank:

Mijn tent is dat weekend nog kapot gegaan, dat ik Beau aan mezelf moest vastbinden omdat 'ie anders weg kon gaan :LOL: Moet nog steeds een nieuwe tent kopen :mrgreen:
Toen jij er was, was er orde hoor Hilde :flower:
Afbeelding

Those who know don't speak....and those who speak don't know ;)

06-06-2003 - 29-04-2015 Branca..... :cry:
06-01-2007 - 24-02-2016 Cayuse..... :cry:
09-08-2005 - 01-03-2016 Brandy :cry:
05-07-2005 - 04-07-2017 Sita :cry:
26-03-2008 - 06-08-2018 Centho :cry:
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Zoek stok! schreef:Leuk, wij komen ook wel weer denk ik! Dan zal ik wel met Bram aan de bak moeten :D
Ja, dat moet wel hoor, ik heb dan nog even weer een opfriscursus nodig voor de wedstrijd aan het einde :mann:
Afbeelding
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Hilde schreef:
gerda__b schreef: :S: Das niet waar....twas die groep aan de zijkant die hadden zelfs een kleine caravan bij zich...stel aso's joh :pffff:
Maar de tweede nacht ging het goed, toen was er alleen een heel lief meisje met een heel lief beagletje :cheer:
En ik heb sorry gezegd :jank: :jank:

Mijn tent is dat weekend nog kapot gegaan, dat ik Beau aan mezelf moest vastbinden omdat 'ie anders weg kon gaan :LOL: Moet nog steeds een nieuwe tent kopen :mrgreen:
Ja, jij was heel braaf :mrgreen:
En Nilo en ik gaan dit jaar niet kamperen dus de camping hoeft zich niet druk te maken :LOL:
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

sjaak-k schreef:
Zoek stok! schreef:Leuk, wij komen ook wel weer denk ik! Dan zal ik wel met Bram aan de bak moeten :D
Ja, dat moet wel hoor, ik heb dan nog even weer een opfriscursus nodig voor de wedstrijd aan het einde :mann:
Ah joh, ging prima de vorige keer!

O ja, Inge, ik kan de wedstrijd wel keuren als je iemand nodig hebt. Ik start niet meer immers.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ik denk dat ik Luca ook inschrijf voor de beginnerswedstrijd :cheer:
Wat hindernissen en een tunnel kan hij nog net aan :mrgreen:
Lysette
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lysette »

Hè jammer, wij komen twee dagen ervoor terug van vakantie dus ik vrees dat we dan nog met een enorme jetlag zitten. Volgend jaar dan maar weer...
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto

In liefdevolle herinnering; Job & Floor
Jeffy
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder

Ongelezen bericht door Jeffy »

Leuk! Als het een beetje meezit kom ik ook weer. Het was vorig jaar erg leuk. Hopelijk hoef ik dan niet alleen :D
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

dancingdaydream schreef:
YvetteJ schreef:
toots schreef:Nee , je bent denk in de war met Mariska van Yuna.
mensen vinden ze op elkaar lijken, maar dat valt nog mee.

Ik hoorde de dag na de doe dag (toen hadden we een wandeling in Cronestein) Dat de dag ervoor doe dag was.
Van het forum en stond per plex. Omdat ik wel had gekund. en dacht dat gaat me dit jaar niet gebeuren lol.
Oh dat zou kunnen! Ik zie nu ook dat jij niet in Alphen woont en dat meisje die ik bedoel woonde daar wel, was op een gave roze fiets :mrgreen:
Jaaa, dat was ik ;) Ik zal er weer zijn hoor, met hond én fiets! :ok:
Maar Yuna zal niet meer de kleinste zijn :mrgreen:
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
Rosita Compagner
Zeer actief
Mijn ras(sen): waterhonden
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rosita Compagner »

*Esther schreef:
renee-uk schreef:ik ga kijken of ik het ook red, zou het wel heel leuk vinden om te komen
en dat hangt niet eens van de afstand af :pffff:
Ik zeg doen! Leuk man!
Kom jij ook dan?
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Ik heb even gekeken waar het is........ maar met de auto vanuit Groningen moet je dan echt het drukke Westen in he? Ik zag tenminste op routeplanner knooppunt Muiderslot of Muidersloot ofzo en al die enge drukke punten daar, waar ook zovaak ongein gebeurd, omdat het er zo druk is.

Of heb ik dat verkeerd?
Afbeelding
TessaThomas
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder

Ongelezen bericht door TessaThomas »

Hilly45 schreef:Ik heb even gekeken waar het is........ maar met de auto vanuit Groningen moet je dan echt het drukke Westen in he? Ik zag tenminste op routeplanner knooppunt Muiderslot of Muidersloot ofzo en al die enge drukke punten daar, waar ook zovaak ongein gebeurd, omdat het er zo druk is.

Of heb ik dat verkeerd?
Door de weeks is dat erg druk, in het weekend valt dat mee hoor.
poembaa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Tervuerense Herders, border collie
Contacteer:

Ongelezen bericht door poembaa »

Ik ga liever over drukke knooppunten dan al die dodenwegen in het "rustige" noorden. Het is maar net waar je last van hebt (heb een collega die bang is voor snelwegen en dan rijdt ze naar haar werk langs zo'n smal slingerweggetje langs het water, daar krijg ik meer kriebels van hoor!).
Ik ben op vakantie dan, maar wie weet ben ik wel op tijd terug .....
Groeten
Suzanne

Chasin', Rhythm & Jynxx
http://www.sportingk9.nl

Afbeelding
sbientje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door sbientje »

Hilly45 schreef:Ik heb even gekeken waar het is........ maar met de auto vanuit Groningen moet je dan echt het drukke Westen in he? Ik zag tenminste op routeplanner knooppunt Muiderslot of Muidersloot ofzo en al die enge drukke punten daar, waar ook zovaak ongein gebeurd, omdat het er zo druk is.

Of heb ik dat verkeerd?
op zaterdag zal dat wel meevallen toch.

Muiderberg heet het toch, dacht ik ?

ik heb geen idee waar ik langs moet. Prins claus plein vind ik het ergste knooppunt :LOL:
Nerazi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Afrikaan & Belg

Ongelezen bericht door Nerazi »

Dit klinkt wel erg leuk! En heb ook even de foto's van vorig jaar bekeken, ben helemaal enthousiast.
Denk dat ik die dag mooi vrij hou en met hond kom :-)
Sita
Zeer actief

Ongelezen bericht door Sita »

Ik kom ook zeker even langs. Met Rowan de behendigheidswedstrijd en wie weet met Taro wel een workshop als er iets voor hem bij zit.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

Afbeelding
sjaak-k
Zeer actief

Of heb ik dat verkeerd?
Nee, je komt niet langs knooppunt Muiderberg ;) Je moet daarvoor al richting utrecht. En zo druk is dat westen niet op zaterdagochtend hoor ;).

Wij zijn vorig jaar al op vrijdagmiddag heen gegaan (door de spits dus) met caravan, en dat was prima te doen.
Afbeelding
YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Contacteer:

Ongelezen bericht door YvetteJ »

Hilly45 schreef:Ik heb even gekeken waar het is........ maar met de auto vanuit Groningen moet je dan echt het drukke Westen in he?
:lol1: En cowboys hebben we hier ook! :mrgreen:
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
dancingdaydream
Zeer actief
Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell

Ongelezen bericht door dancingdaydream »

toots schreef:
dancingdaydream schreef:
YvetteJ schreef:
toots schreef:Nee , je bent denk in de war met Mariska van Yuna.
mensen vinden ze op elkaar lijken, maar dat valt nog mee.

Ik hoorde de dag na de doe dag (toen hadden we een wandeling in Cronestein) Dat de dag ervoor doe dag was.
Van het forum en stond per plex. Omdat ik wel had gekund. en dacht dat gaat me dit jaar niet gebeuren lol.
Oh dat zou kunnen! Ik zie nu ook dat jij niet in Alphen woont en dat meisje die ik bedoel woonde daar wel, was op een gave roze fiets :mrgreen:
Jaaa, dat was ik ;) Ik zal er weer zijn hoor, met hond én fiets! :ok:
Maar Yuna zal niet meer de kleinste zijn :mrgreen:
Maar wel de stoerste :pffff: En dit jaar gaat ze gewoon wél door die stomme tunnel van de agility, doosje!
Afbeelding
Hilly45
Zeer actief

YvetteJ schreef:
Hilly45 schreef:Ik heb even gekeken waar het is........ maar met de auto vanuit Groningen moet je dan echt het drukke Westen in he?
:D :D :D :wink:

Nou ja, ik zit dit te bedenken, omdat ik nog maar 2jaar een auto heb, ondanks al 20jaar rijbewijs en ik mis daardoor soms toch wel wat rijervaring, vooral dan op hele drukke wegen, want in Groningen heb je dat niet zoveel en waar ik destijds rijexamen heb gedaan, die had in dat stadje maar 1 rotonde met een doorsnee van 10meter ofzo.................
Afbeelding
Marjoleine
Zeer actief
Mijn ras(sen): Friese en Cubaanse hounen
Contacteer:

Ongelezen bericht door Marjoleine »

Het is niet zo druk, hoor.
Valt echt best mee.
En de groeten van de meisjes!

Afbeelding

Niets kalmeert zo zeer als een genomen besluit.
sjaak-k
Zeer actief

Hilly45 schreef:
YvetteJ schreef:
:D :D :D :wink:

Nou ja, ik zit dit te bedenken, omdat ik nog maar 2jaar een auto heb, ondanks al 20jaar rijbewijs en ik mis daardoor soms toch wel wat rijervaring, vooral dan op hele drukke wegen, want in Groningen heb je dat niet zoveel en waar ik destijds rijexamen heb gedaan, die had in dat stadje maar 1 rotonde met een doorsnee van 10meter ofzo.................
2 jaar... Dan heb je toch wel rijervaring :denken: Gewoon doen, het is daar geen Shanghai hoor :wink:
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

de enige manier om dat op te lossen is veel rijden en daar heb je nog ongeveer een half jaar de tijd voor dus :mrgreen:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Hilly45
Zeer actief

renee-uk schreef:de enige manier om dat op te lossen is veel rijden en daar heb je nog ongeveer een half jaar de tijd voor dus :mrgreen:
Ik rij wel veel hoor, maar ja, dat is toch vaak dan richting het Zuiden of richting Wilhelminaoord of Twente. Dus km maak ik wel, maar het Westen vermijd ik altijd, zodra 'Amsterdam' in de picture komt.........
Afbeelding
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Hilly45 schreef:
renee-uk schreef:de enige manier om dat op te lossen is veel rijden en daar heb je nog ongeveer een half jaar de tijd voor dus :mrgreen:
Ik rij wel veel hoor, maar ja, dat is toch vaak dan richting het Zuiden of richting Wilhelminaoord of Twente. Dus km maak ik wel, maar het Westen vermijd ik altijd, zodra 'Amsterdam' in de picture komt.........
het westen is groter dan amsterdam toch, dan ga je eens richting utrecht, succes en files verzekerd :mrgreen:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Ik snap je wel Hilly45. Ik heb voor mijn rijexamen maar 1 keer op de snelweg gereden. En bij mn rijexamen een heel klein stukje waar iemand reed (leuk, twente :F: ) Ik ben ook vrij lang onzeker geweest over mijn rijden op de snelweg omdat ik die ervaring gewoon echt te beperkt had.
Maar nu, na 2 jaar een hond en heel wat kilometers door nederland voor wandelingen ed heb ik wel dat vertrouwen. Kilometers maken is het enige wat helpt :)
sjaak-k
Zeer actief

Hilly45 schreef:
:U:

Nou, dat is ook gewoon het idee. Amsterdam is niets anders dan de rest van Nederland hoor, zo bijzonder druk of vol is het nou ook weer niet, zelfs in de spits niet.
Afbeelding
Wilm@

Ongelezen bericht door Wilm@ »

Hilly45 schreef:
Ik doe het net andersom. Ik durf wel in Amsterdam te rijden, want ik vind het niet chaotisch, maar buiten Amsterdam rijden durf ik echt niet. :schrik:
Hilly45
Zeer actief

renee-uk schreef:
Hilly45 schreef:
het westen is groter dan amsterdam toch, dan ga je eens richting utrecht, succes en files verzekerd :mrgreen:
Ik heb wel eens rondom Utrecht gereden, bij Maarssen en bij Hilversum.................... Daar had ik soms al wel mijn handen aan vol, maar goed, toen had ik echt nog maar 2 weken ofzo mijn auto.......
Afbeelding
Hilly45
Zeer actief

Machie schreef:Ik snap je wel Hilly45. Ik heb voor mijn rijexamen maar 1 keer op de snelweg gereden. En bij mn rijexamen een heel klein stukje waar iemand reed (leuk, twente :F: ) Ik ben ook vrij lang onzeker geweest over mijn rijden op de snelweg omdat ik die ervaring gewoon echt te beperkt had.
Maar nu, na 2 jaar een hond en heel wat kilometers door nederland voor wandelingen ed heb ik wel dat vertrouwen. Kilometers maken is het enige wat helpt :)
Vast in Almelo ofzo afgereden? (ik wel tenminste)
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Doe Dagen van de afgelopen jaren .”