sjaak-k schreef:Hilly45 schreef:renee-uk schreef:de enige manier om dat op te lossen is veel rijden en daar heb je nog ongeveer een half jaar de tijd voor dus

Ik rij wel veel hoor, maar ja, dat is toch vaak dan richting het Zuiden of richting Wilhelminaoord of Twente. Dus km maak ik wel, maar het Westen vermijd ik altijd, zodra 'Amsterdam' in de picture komt.........
Nou, dat is ook gewoon het idee. Amsterdam is niets anders dan de rest van Nederland hoor, zo bijzonder druk of vol is het nou ook weer niet, zelfs in de spits niet.
Sommige mensen vinden zulke dingen gewoon wat spannend, dat kan toch? Hilly, als je niet met Gerda mee kunt en ik ga die kant op met de auto, wil ik je wel oppikken. Bij mij is het alleen afhankelijk van het werkrooster en laat augustus nu een maand zijn waarin mijn lieftallige collega's massaal op vakantie (of met zwangerschapsverlof :p) moeten

Voor mij wordt het dus sowieso heen en weer rijden op de dag zelf.
Ik hoop trouwens voor die tijd het treinreizen met Luna onder de knie te hebben (nou ja, mij lukt dat nog wel, zo'n trein

), misschien dat ze daar minder beroerd van wordt en dan kan ze mee

Tenzij Hilly anders geen vervoer heeft uiteraard...
Edit: in mijn enthousiasme vergeet ik helemaal te vragen of het goed bereikbaar is met openbaar vervoer?