Die heeft nog nooit online gestaan

Moderator: moderatorteam
Oh, we kunnen natuurlijk ook ons eigen verzekeringspapieren in kopie vorm tonen als zijnde entreekaartje. Dan weet iedereen dat je goed verzekerd bent, voor het geval 'dat' hè!Nanna schreef:Daar heb je toch gewoon je WA verzekering voor?Suzanne123 schreef:Nog 1 vraagje, dan hou ik erover op; heeft de organisatie eraan gedacht een verzekering af te sluiten ten aanzien van aansprakelijkheid?
Gewoon, stel dat er toch wat fout gaat en er wettelijke aansprakelijk ontstaat?
Suzanne
Wat een leuke foto! Ik sla hem gauw op, dank je wel!Machie schreef:Suzanne, ik heb deze trouwens nog gemaakt toen.
Die heeft nog nooit online gestaan
Hoe weet je dat zo zeker? Het zijn toch allemaal onbekenden die er rondlopen, dus het zou zomaar kunnen dat het wél zoiets betreft.sirene schreef: Geen meeting voor ex-delinquenten of dierenmishandelaars ofzo.
Nouja, voor het geval dat...LongFields schreef:Hoe weet je dat zo zeker? Het zijn toch allemaal onbekenden die er rondlopen, dus het zou zomaar kunnen dat het wél zoiets betreft.sirene schreef: Geen meeting voor ex-delinquenten of dierenmishandelaars ofzo.
Misschien kun je daar een verzekering voor afsluiten, om dat risico uit te sluiten?
Oh, shit, niet aan gedacht. Misschien zit er wel een seriemoordenaar tussen die hier al heel lang mee schrijft en doet of hij te vertrouwen is, en dan slaat hij toe op de Doe DagLongFields schreef:Hoe weet je dat zo zeker? Het zijn toch allemaal onbekenden die er rondlopen, dus het zou zomaar kunnen dat het wél zoiets betreft.sirene schreef: Geen meeting voor ex-delinquenten of dierenmishandelaars ofzo.
Misschien kun je daar een verzekering voor afsluiten, om dat risico uit te sluiten?
LongFields schreef:Hoe weet je dat zo zeker? Het zijn toch allemaal onbekenden die er rondlopen, dus het zou zomaar kunnen dat het wél zoiets betreft.sirene schreef: Geen meeting voor ex-delinquenten of dierenmishandelaars ofzo.
Dat moet Qal zijn natuurlijksirene schreef:
Oh, shit, niet aan gedacht. Misschien zit er wel een seriemoordenaar tussen die hier al heel lang mee schrijft en doet of hij te vertrouwen is, en dan slaat hij toe op de Doe Dag
Kunnen we zo door schuivenMachie schreef:Nouja, voor het geval dat...LongFields schreef:Hoe weet je dat zo zeker? Het zijn toch allemaal onbekenden die er rondlopen, dus het zou zomaar kunnen dat het wél zoiets betreft.sirene schreef: Geen meeting voor ex-delinquenten of dierenmishandelaars ofzo.
We zitten tegenover de gevangenis
Die strips neem ik dit jaar weer mee. Helemaal als jullie met 'n campingtafeltje en lekker hapjes komen, en ik Lijfje mee heb!Reny schreef:GezelligWilm@ schreef:Je vergeet Lijfje....Reny schreef:Ik vind de doe-dag absoluut niet veilig,
Mijn poppedoppe lieve hartbrekende cockerpup zat ineens in zijn puppyren(waar ook ineens een andere puppyren aan vast zat) met allemaal wawa's, een leuk blond meisje, nog een grote hond (in wording), een loopse poedel enz
![]()
Gewoon levensgevaarlijk![]()
Wie neemt dit jaar de hapjes mee??![]()
Same time, same place, same car,......
Maybe (), Same dog.......
![]()
![]()
![]()
![]()
Lijfje zat vast aan jouw been(waarschijnlijk door de strips met gedroogde.......)
![]()
En in de auto lag ze te maffen
Ik ben wel net zo charmant.Machie schreef:Dat moet Qal zijn natuurlijk
Ja, dat dacht ik ook meteen maar ik durfde het niet te zeggen. Ik rits mijn tentje veilig dicht als ik kom en ik neem al mijn honden mee ter beschermingMachie schreef:Dat moet Qal zijn natuurlijksirene schreef:
Oh, shit, niet aan gedacht. Misschien zit er wel een seriemoordenaar tussen die hier al heel lang mee schrijft en doet of hij te vertrouwen is, en dan slaat hij toe op de Doe Dag
Nou, daar weet ik wel wat op:Judith-Diesel schreef:LongFields schreef:Hoe weet je dat zo zeker? Het zijn toch allemaal onbekenden die er rondlopen, dus het zou zomaar kunnen dat het wél zoiets betreft.sirene schreef: Geen meeting voor ex-delinquenten of dierenmishandelaars ofzo.
Misschien kun je daar een verzekering voor afsluiten, om dat risico uit te sluiten?![]()
![]()
Ja dat wist je nog niet, maar ik ben een levensgevaarlijk persoon
Oh shit dan weet ik neit of ik nog wel durf naar de doedag te komenLongFields schreef:Nou, daar weet ik wel wat op:Judith-Diesel schreef:LongFields schreef:Hoe weet je dat zo zeker? Het zijn toch allemaal onbekenden die er rondlopen, dus het zou zomaar kunnen dat het wél zoiets betreft.sirene schreef: Geen meeting voor ex-delinquenten of dierenmishandelaars ofzo.
Misschien kun je daar een verzekering voor afsluiten, om dat risico uit te sluiten?![]()
![]()
Ja dat wist je nog niet, maar ik ben een levensgevaarlijk persoon
HOe gaan we dat dit jaar doen dan?Mit schreef:Het meest gevaarlijk aan de Doedag was de onwijs slechte muziek van Doedag 2010.
Waar ik wel gierend op heb staan dansen natuurlijk
Die charme schat.. Die maakt je verdachtQal schreef:Ik ben wel net zo charmant.Machie schreef:Dat moet Qal zijn natuurlijk![]()
Ik ben er dit jaar niet.Judith-Diesel schreef: Oh shit dan weet ik neit of ik nog wel durf naar de doedag te komen
Judith-Diesel schreef:HOe gaan we dat dit jaar doen dan?Mit schreef:Het meest gevaarlijk aan de Doedag was de onwijs slechte muziek van Doedag 2010.
Gaan we een dj inhuren voor een beetje muziek
Haha ja is gezellig!, dan kom je zeker met zo'n gefaarluke heddur zoals op die foto? Moet ik wel ff kijken of ik verzekerd ben hoorLongFields schreef:Ik ben er dit jaar niet.Judith-Diesel schreef: Oh shit dan weet ik neit of ik nog wel durf naar de doedag te komen![]()
Binnenkort weer een keer wandelen dan maar?
Misschien neem ik er wel 3 mee dan. En een grote koekenpan natuurlijk...Judith-Diesel schreef:Haha ja is gezellig!, dan kom je zeker met zo'n gefaarluke heddur zoals op die foto? Moet ik wel ff kijken of ik verzekerd ben hoorLongFields schreef:Ik ben er dit jaar niet.Judith-Diesel schreef: Oh shit dan weet ik neit of ik nog wel durf naar de doedag te komen![]()
Binnenkort weer een keer wandelen dan maar?![]()
Moeten er formulieren ingevuld worden in 4voud
Nou sluit ik echt een verzekering af.Mit schreef:Judith-Diesel schreef:HOe gaan we dat dit jaar doen dan?Mit schreef:Het meest gevaarlijk aan de Doedag was de onwijs slechte muziek van Doedag 2010.
Gaan we een dj inhuren voor een beetje muziek
Neu ik zing wel
LongFields schreef:
Misschien neem ik er wel 3 mee dan. En een grote koekenpan natuurlijk...![]()
Doe maar even een aanvullende verzekering dan.
Gewoon zorgen dat ik je daarmee niet inpak.Machie schreef: Die charme schat.. Die maakt je verdacht
Nee, niet als het een fout van de organisatie betreft.Nanna schreef:Daar heb je toch gewoon je WA verzekering voor?Suzanne123 schreef:Nog 1 vraagje, dan hou ik erover op; heeft de organisatie eraan gedacht een verzekering af te sluiten ten aanzien van aansprakelijkheid?
Gewoon, stel dat er toch wat fout gaat en er wettelijke aansprakelijk ontstaat?
Suzanne