Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

HF Doe Dag 2012

De Doe Dagen van de afgelopen jaren waren leuk !
Hier kan je alle topics vinden over de Doe Dagen die geweest zijn.

Moderator: moderatorteam

Gesloten
Gordonsetter23
Zeer actief
Mijn ras(sen): Gordonsetter
Aantal honden: 1
Contacteer:

Re: HF Doe Dag 2012!

Ongelezen bericht door Gordonsetter23 »

Machie schreef:
LongFields schreef:Had je eigenlijk wel een extra verzekering afgesloten Reny, in verband met al die gevaren waar je je honden aan bloot hebt gesteld?
Heb jij dat wel gedaan?
Die enge heddur baby van jou zag ik overal rondlopen :O:
Zonder jou :LOL:
Het zijn ook altijd dezelfde mensen die willens en wetens risico's nemen!
Wilde net vragen of ik met iemand mee kan rijden dan pas ik wel op honden maar nu ik dit gelezen heb duik ik eerst in de kast met verzekerings papieren
Succes is niet hoever je gekomen bent, maar vanaf waar je begonnen bent
Afbeelding
www.bleekerzonwering.nl
sjaak-k
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising labrador, Toller & Labrador
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door sjaak-k »

Gordonsetter23 schreef:
Machie schreef:
LongFields schreef:Had je eigenlijk wel een extra verzekering afgesloten Reny, in verband met al die gevaren waar je je honden aan bloot hebt gesteld?
Heb jij dat wel gedaan?
Die enge heddur baby van jou zag ik overal rondlopen :O:
Zonder jou :LOL:
Het zijn ook altijd dezelfde mensen die willens en wetens risico's nemen!
Wilde net vragen of ik met iemand mee kan rijden dan pas ik wel op honden maar nu ik dit gelezen heb duik ik eerst in de kast met verzekerings papieren
Vraag ook even of de persoon waarmee je meerijdt wel een inzittenden verzekering heeft :mrgreen:
Afbeelding
Saskia241
Zeer actief

Ongelezen bericht door Saskia241 »

_Inge_ schreef:
DanseMacabre schreef:Ik durf niet meer hoor. Oscar gaat zeker weten opgegeten worden door een heddur. :schrik:
Al die onverantwoordelijke mensen. :neenee:
Ja..pas maar op voor Diaz :pffff:
Ben je wel goed verzekerd? :pffff:
sjaak-k
Zeer actief

DanseMacabre schreef:
_Inge_ schreef:
DanseMacabre schreef:Ik durf niet meer hoor. Oscar gaat zeker weten opgegeten worden door een heddur. :schrik:
Nee, je krijgt dit jaar bij de ingang een tasje, programmaboekje en oordopjes :mrgreen:
Afbeelding
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

sjaak-k schreef:
DanseMacabre schreef:
_Inge_ schreef:
Nee, je krijgt dit jaar bij de ingang een tasje, programmaboekje en oordopjes :mrgreen:
En de kampeerders kunnen die oordopjes al ophalen bij de receptie van de camping :lol1:
Roompie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Roompie »

Wilm@ schreef:
Reny schreef:
Machie schreef:jaaaa Reny :cheer:
kan um niet vinden :boos:
Moet ik helpen? :LOL:

Gevonden!
Volgens mij zijn de foto's eraf want ik zie alleen photobucketblokjes :(
Afbeelding
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Ik ben nu 2 keer naar een doe dag geweest, beide keren zonder hond overigens en wat mij opviel is juist de rust die er van af kwam.
Iedereen doet lekker zijn ding, niemand loopt met angst ogen rond, alle honden liggen bij tentjes of staan vrij relax bij de baasjes.. als er een hond is die mss iets zenuwachtig kan reageren wordt daar ook prima mee omgegaan.. ik vond het beide keren erg leuk, relax en voor mens en dier een leuke dag... zo leuk dat ik zelfs mijn Bowie daaraan bloot durf testellen.. en ja mensen wij zijn goed verzekerd.
En heel druk was het zeker niet, er was altijd wel ergens ruimte waar niemand zat of liep of waar een hond was oid.... ik denk dat iedereen die komt verantwoordelijk genoegis voor zijn of haar hond en andere mensen en honden ook serieus nemen zonder dat daar een stressy situatie van komt.. ik vond het echt erg leuk.
Afbeelding
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Allemachtig, ik weet niet wat ik lees. Hoe onzeker moet je zijn als je alles wilt verzekeren?
Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Qal »

Suzanne123 schreef: t zal wel beroepsdeformatie zijn ;-)

Suzanne
Nou heb ik er een hekel aan om grof te worden hoor :engel: maar jeetje, als er iemand een goede beurt nodig heeft dan ben jij het wel. :LOL:
Kom je verder wel gewoon buiten enzo? Beetje contact met mensen? :denken:

Ik kom denk ik met snolsel dus iedereen die een hond wil dumpen prima maar ik heb dus maar 1 hand/arm over dit keer. :F:
'Oooow Lars ik hou van je' :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :lief:
'hahaha jij bent geweldig' :mrgreen:

_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

sjaak-k schreef:
DanseMacabre schreef:
_Inge_ schreef:
:mrgreen: Hij kan nu nog harder loeien :cheer:
Afbeelding
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Ik wil dit jaar trouwens wel een hond die minder op me lijkt hoor. Elegante chihuahua ofzo. Whera? :engel:
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Mit schreef:Ik wil dit jaar trouwens wel een hond die minder op me lijkt hoor. Elegante chihuahua ofzo. Whera? :engel:

Neem een elegante collie. Voordeel: je hoeft niet ver of hard te lopen want dat doen zíj ook niet. En als je in een hupse bui ben, leen Bonnie dan. Die hupst gezellig met je mee. :mrgreen:

*typefout* :oeps:
Afbeelding
Mit
Zeer actief

lieke schreef:
Mit schreef:Ik wil dit jaar trouwens wel een hond die minder op me lijkt hoor. Elegante chihuahua ofzo. Whera? :engel:

Neem een elegante collie. Voordeel: je hoeft niet ver of hard te lopen want dat doen zíj ook niet. En als je in een hupse bui ben, leen Bonnie dan. Die hupst gezellig met je mee. :mrgreen:

Ja ik mag natuurlijk geen nagels breken of mascara laten uitlopen. Om over mijn pumps nog maar niet te spreken.
Doe me er maar een dan, zo'n collie :mrgreen:
Afbeelding
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Mit schreef:
lieke schreef:

Ja ik mag natuurlijk geen nagels breken of mascara laten uitlopen. Om over mijn pumps nog maar niet te spreken.
Doe me er maar een dan, zo'n collie :mrgreen:

Afgesproken. Ik verzeker je dat een collie een geweldige accessoire is. Bovendien staat het ook nog leuk, zo'n deinende collie naast een deinende deerne op hoge hakken.
Wel zorgen dat je kapsel goed zit, anders steek je zo af tegen de perfecte coiffure van mijn dames. :pffff:
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

Die lelijke viltbaal van mij past je wel. Die lijkt niet op je :mrgreen:
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

Nu kunnen jullie allemaal lacherig gaan doen...

Suzanne123 heeft wel gelijk! :ok:

Het is het voor een organisator een must is om uit te zoeken wat de mogelijke risico's zijn. Daarmee voorkom je ongelukken en aansprakelijkheid.

Daarnaast zou ik ook een draaiboek maken waarin in staat hoe te handelen bij calamiteiten/ongelukken. Wat is het adres van de locatie, waar is de toegang voor de hulpdiensten, staan er geen spullen in de weg die de toegang blokkeren. Is er een EHBO-er met materiaal aanwezig? En stel, iemand krijgt een hartstilstand, dan is het handig om te weten wie kunnen reanimeren en of er in de buurt een AED is.

Als dit allemaal niet georganiseerd wordt dan ga ik alsnog ;) maar de organisatie moet zich er wel van bewust zijn dat ze dan een wezenlijk onderdeel van de organisatie hebben verzuimd. Ik zou me daar als organisator niet prettig bij voelen.
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Elk jaar zijn er ehbo-ers hoor.. en het adres staat op mn draaiboek :F:
Afbeelding
Panna
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Wetterhoun

Ongelezen bericht door Panna »

Gelukkig ben ik onwijs dapper en stoer, ik durf dus wel te komen :pffff:

Zeg Merit, ik vind Panna eigenlijk wel heel goed bij je passen. Gezellig samen elegant over hindernissen zweven en door tunnels kruipen? :mann:
EstherK
Zeer actief
Contacteer:

_Inge_ schreef:Elk jaar zijn er ehbo-ers hoor.. en het adres staat op mn draaiboek :F:
Dus je denkt wel na over risico's :ok: maar je gaat er gewoon van uit dat je niet aansprakelijk wordt gesteld als er wat gebeurt?
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie

EstherK schreef:
_Inge_ schreef:Elk jaar zijn er ehbo-ers hoor.. en het adres staat op mn draaiboek :F:
Dus je denkt wel na over risico's :ok: maar je gaat er gewoon van uit dat je niet aansprakelijk wordt gesteld als er wat gebeurt?
Wat kan er gebeuren?
Het is gewoon buiten, op een open veld.
Marion.

Machie schreef:
EstherK schreef:
Wat kan er gebeuren?
Alsof, als je een tuinfeestje organiseert, je ook aansprakelijk kunt worden gesteld als er iets gebeurt. Pfff, blij dat dat soort mensen niet tot mijn vriendenkring behoren.
Mit
Zeer actief

Panna schreef:Gelukkig ben ik onwijs dapper en stoer, ik durf dus wel te komen :pffff:

Zeg Merit, ik vind Panna eigenlijk wel heel goed bij je passen. Gezellig samen elegant over hindernissen zweven en door tunnels kruipen? :mann:
Panna past perféct bij me. Ik voelde me ook helemaal het vrouwtje toen ze hier logeerde, mocht ik steeds met een stoere herder op stap :rambo:
Afbeelding
Qal
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo & Welsh

Ongelezen bericht door Qal »

EstherK schreef:Dus je denkt wel na over risico's :ok: maar je gaat er gewoon van uit dat je niet aansprakelijk wordt gesteld als er wat gebeurt?
Ik vind dit eigenlijk wel een beetje respectloos naar de organisatie? :denken:
Ze zijn niet achterlijk hoor... Wat een lef zeg...
Ze organiseren dit ook voor jou en mij en iedereen die het leuk vindt om te komen. Ben ik toch even blij dat er zulke mensen zijn. :cheer:
Laatst gewijzigd door Qal op 26 feb 2012 12:01, 1 keer totaal gewijzigd.
'Oooow Lars ik hou van je' :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :lief:
'hahaha jij bent geweldig' :mrgreen:

EstherK
Zeer actief
Contacteer:

Marion. schreef:
Machie schreef:
EstherK schreef:
Wat kan er gebeuren?
Alsof, als je een tuinfeestje organiseert, je ook aansprakelijk kunt worden gesteld als er iets gebeurt. Pfff, blij dat dat soort mensen niet tot mijn vriendenkring behoren.
Natuurlijk kan dat. Wat naïef om te denken dat dat niet kan. :mrgreen:

Kijk, ik maak me ook nooit zo druk om zaken als aansprakelijkheid. Maar als ik een betaald evenement zou organiseren dan zou ik me zeker hierin verdiepen.
Marion.

EstherK schreef:
Marion. schreef:
Machie schreef:
EstherK schreef: Dus je denkt wel na over risico's :ok: maar je gaat er gewoon van uit dat je niet aansprakelijk wordt gesteld als er wat gebeurt?
Wat kan er gebeuren?
Natuurlijk kan dat. Wat naïef om te denken dat dat niet kan. :mrgreen:

Kijk, ik maak me ook nooit zo druk om zaken als aansprakelijkheid. Maar als ik een betaald evenement zou organiseren dan zou ik me zeker hierin verdiepen.
Een betaald evenement nog wel :ugh:
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Als je al een beetje had opgelet dan wist je al dat er elk jaar EHBO'ers komen. Een beetje sarcastisch gaan doen vind ik flink ongepast.
Naima
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradinges

Ongelezen bericht door Naima »

Ik kom ook, lijkt me erg leuk om een keertje mee te maken. Is het met het OV bereikbaar eigenlijk? Als ik vervoer kan regelen neem ik Lotus mss mee, maar met het OV is het echt uuuren reizen dus dan laat ik haar thuis.
Mozes (juni ‘20) en in Golden memory Lotus (juli ‘11 - juli ‘20)
EstherK
Zeer actief
Contacteer:

Valerie schreef:Als je al een beetje had opgelet dan wist je al dat er elk jaar EHBO'ers komen. Een beetje sarcastisch gaan doen vind ik flink ongepast.
Sarcastisch? Ik meen het serieus. :denken:
sjaak-k
Zeer actief

EstherK schreef:Nu kunnen jullie allemaal lacherig gaan doen...

Suzanne123 heeft wel gelijk! :ok:

Het is het voor een organisator een must is om uit te zoeken wat de mogelijke risico's zijn. Daarmee voorkom je ongelukken en aansprakelijkheid.

Daarnaast zou ik ook een draaiboek maken waarin in staat hoe te handelen bij calamiteiten/ongelukken. Wat is het adres van de locatie, waar is de toegang voor de hulpdiensten, staan er geen spullen in de weg die de toegang blokkeren. Is er een EHBO-er met materiaal aanwezig? En stel, iemand krijgt een hartstilstand, dan is het handig om te weten wie kunnen reanimeren en of er in de buurt een AED is.

Als dit allemaal niet georganiseerd wordt dan ga ik alsnog ;) maar de organisatie moet zich er wel van bewust zijn dat ze dan een wezenlijk onderdeel van de organisatie hebben verzuimd. Ik zou me daar als organisator niet prettig bij voelen.
Iedereen die meehelpt heeft een draaiboek gekregen vorig jaar. In dat draaiboek staan adressen én telefoonummers van huisartsen, dierenartsen, enzovoort. De EHBO informatie hangt op verschillende plekken op het veld en EHBO-ers (ik geloof 3 gedurende de dag) zijn mobiel bereikbaar (nummers staan ook in het draaiboek en op de informatie op het veld). Oh, het detentiecentrum (daar waar we vorig jaar mochten parkeren) heeft een AED :wink:

Meedoen is op eigen risico ;) Je betaald trouwens alleen voor de workshops, wat je in de tussentijd doet moet je zelf weten. Maar als iemand denkt de organisatie aansprakelijk te moeten stellen voor een gekneusde enkel, moeten ze dat vooral doen :U: Dan verpest je het de komende jaren in elk geval voor die 120 andere mensen :cheer:
Afbeelding
Machie
Zeer actief

Naima schreef:Ik kom ook, lijkt me erg leuk om een keertje mee te maken. Is het met het OV bereikbaar eigenlijk? Als ik vervoer kan regelen neem ik Lotus mss mee, maar met het OV is het echt uuuren reizen dus dan laat ik haar thuis.
Waar woon je precies?
Gesloten

Terug naar “Doe Dagen van de afgelopen jaren .”