We hebben pup/jonge hond, GHH en EG bij de KC Dordt gevolgd, voor die laatste zijn we gezakt. Logisch zou zijn om de EG wederom daar te gaan doen, ware het niet dat de groepen allemaal al vol zitten

Nougoed, ik wil weer lekker aan de slag

Moderator: moderatorteam
Ze hebben een mooi terrein met veel velden en vind de training EG erg leuk, erg gericht op leuk voor mens en hond. Groepen zijn niet groot en ik kon binnen een maand beginnen met Amy. Veel persoonlijke aandacht. Ik zou gewoon eens gaan kijken, ikzelf train zaterdagochtend om 10:00 EG.grover schreef:Bedankt voor de tipsIk was Fred Riet inderdaad in mijn zoektocht al tegengekomen, hoe bevalt dat? Vertel eens meer?
@Marian, de luikjes ken ik idd, die zitten vooral in de jachthoek volgens mij (en wat zij op hun site als gehoorzaamheid aanbieden is vergelijkbaar met de GHH die ik al gehad heb) En voor de jachttraining gaan we al tweewekelijks naar de Spanielgroep in Krimpen..
@Mito op zich vind ik het niet erg om er een eindje voor te rijden hoor, liever een eind rijden voor een leuke cursus dan een niet-zo-leuke heel dichtbijWe trainen niet voor niets NIET bij de vereniging hier 3 straten verderop
grover schreef:Ah nog meer tips! Thanks! Ja sowieso ga ik eerst kijken en even kletsen voor ik me ergens inschrijf
@scooter, nee die bedoelde ik niet hahaIs dat bij de nieuwe tramremise daar? Ook wel de moeite om eens te gaan kijken
Ik ga 6 maart kijken bij KC Rotterdam bij de wedstrijdgroep behendigheid. Ben benieuwd hoe het er is.bellabeest schreef:kc rotterdam
train ik nu een jaartje met veel plezier. heb er de a cursus gedaan staat gelijk aan eg en doe er agility en flyball
Maris88 schreef:Ik ga 6 maart kijken bij KC Rotterdam bij de wedstrijdgroep behendigheid. Ben benieuwd hoe het er is.bellabeest schreef:kc rotterdam
train ik nu een jaartje met veel plezier. heb er de a cursus gedaan staat gelijk aan eg en doe er agility en flyball
Gewoon doen hoor, kun je gelijk kennismaken met Kaiougrover schreef:Goh, das lekker dichtbijNooit geweten dat daar ook een hondenschool zat joh
Aan de overkant zit kringgroep Ridderkerk, die kende ik dan wel weer
Site is inderdaad niet zo heel erg up to date zie ik, maar anders kom ik wel gewoon eens op een woensdagavond kijken
![]()
Ja dat is op dinsdag. Ik moest vragen naar Mariette, ik heb geen idee wie de les verzorgt. Train nog niet mee echt even sfeer proeven. Ben benieuwd!!! Heb er wel al veel zin in.bellabeest schreef:Maris88 schreef:Ik ga 6 maart kijken bij KC Rotterdam bij de wedstrijdgroep behendigheid. Ben benieuwd hoe het er is.bellabeest schreef:kc rotterdam
dat is op dinsdag denk ik?
ik zit op de woensdag bij de ver gevorderde zijn eigenlijk ook alleen maar wedstrijd lopers.
als het goed is krijg je dan les van eric die heeft een fijne manier van les geven vind ik
Kaiou schreef:Gewoon doen hoor, kun je gelijk kennismaken met Kaiougrover schreef:Goh, das lekker dichtbijNooit geweten dat daar ook een hondenschool zat joh
Aan de overkant zit kringgroep Ridderkerk, die kende ik dan wel weer
Site is inderdaad niet zo heel erg up to date zie ik, maar anders kom ik wel gewoon eens op een woensdagavond kijken
![]()