Meet.... Yan

Ik kijk reikhalzend uit naar Yan, Yanthe en de Kinderen
Moderator: moderatorteam

Ja, hoe krijg ik het voor mekaar hè...Jeffy schreef:Yanhet is een knappe man! Leuk, weer Yanthe pups

Dank je wel! Hij heeft naast zijn knappe looks ook een waanzinnig karakter.renee-uk schreef:jammer van zijn oortjes maar het is ondanks dat wel een stuk hoor
ik verheug me nu al weer op de verhalen van yante's nest

Ik ook hoor. Als het goed gebeurd is is het schitterend.Nanna schreef:Mooie reu hoor, en ik vind dat gecoupeerde juist práchtig staan....

Ik durf niks meer met zekerheid te zeggen op dat gebied. Time will tell.Snokkie schreef:Wat leuk Patricia, weer een nestje van Yanthe! Ga je nu wel een pup aanhouden?

Dank je wel!! Hij is mooi hè? Ja, zijn blik, die is echt heel bijzonder. Hij is erg "Zen". Maar niet langzaam ofzo hoor. Hij is een topper in zijn werk (SAR-hond). Buiten het werk om is hij heel kalm.*Esther schreef:O, jee...snel klik ik t topic open...dat snap je...wat een nieuws....
Eerste indruk: goeie ogen, mooie ogen met fijne uitstraling.
Knappe vent is de tweede...
O yes het gaat weer gebeuren![]()
![]()

Dank je wel! Ja, oren maken de man_Leonie schreef:Prachtige reu zeg! Vind de oren ook wel juist wat hebben!

Zou echt leuk zijn hè, een zusje voor Boyd.luckydog schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben helemaalwat een knappe man!!!!
Moeten we alleen nog zooooo lang wachten.....op die Yan, yanthe en de kinderen![]()
En eeeeuh Boyd wil een klein zusje

Ja hè? Om met Sieneke's woorden te spreken....alleen nog zo lang wachten....moosje schreef:Wat een kanjer!

Ha, hee, nou, we worden familie trouwens. Dit is een kleinzoon van de opa van Vonkje (vaderszijde). Eh??Inge O schreef:ahaha, yan, hoe doe je het.
lijkt een mooie reu, beetje duidelijker foto's hadden ook wel gemogen![]()
.

Dank jesirene schreef:Mooi![]()
Veel voorpret gewenst alvast!
Ja, dieInge O schreef:
is dat die senèque (of zo)? (ben te lui om haar stamboom te zoeken
)

Klopt. Maar dat laatste is vooral niet zo gek omdat er hier in Nederland een zoon van hem zich suf dekt. Helaas. Dat was voor mij ook bijna reden om Yan niet te nemen (Zijn vader dekt ook (te) veel, maar wat meer verspreidInge O schreef:die heeft er ook lustig op in het rond ge.....ktMadelief schreef:Ja, dieInge O schreef:
is dat die senèque (of zo)? (ben te lui om haar stamboom te zoeken
)
![]()
. op de club heeft er ook iemand een jonge boos, ook een kleinzoon van senèque.

Nou, brandt maar los, ik ben heel nieuwsgierig naar je meningMarjoleine schreef:Wat een mooi hoofd!
Nouja, ik heb wel kleine bemerkingen, maar dat hoofd en die uitstraling maken veel goed!

Nee, precies, en ik doelde eigenlijk ook op de heel andere combinatie van genen doordat ze nog niet samen zijn "gegooid"Inge O schreef:nee, gelukkig hoeft het feit dat hij zo vaak te zien is zeker niet te betekenen dat de combinatie met yanthe niet goed zou uitpakkenMadelief schreef: Met Yanthe's lijnen is zowel vader- als moederskant van Yan eigenlijk zelden tot nooit gecombineerd. Vandaar dat ik het toch wel aan wilde gaan..

Ik vind de bekkenligging niet ideaal.Madelief schreef:Nou, brandt maar los, ik ben heel nieuwsgierig naar je mening
Klopt hoor. Die bekkenligging zie je wel vaker in zijn familie (moederszijde). Maar je kunt niet alles hebbenMarjoleine schreef:Ik vind de bekkenligging niet ideaal.Madelief schreef:Nou, brandt maar los, ik ben heel nieuwsgierig naar je mening
Maar ik weet natuurlijk niet hoe dat in zijn voorlijnen zit, en anderzijds zal hij er best door springen
Zijn kniehoeking is wel mooi overigens maar door dat bekken schuift ie onder.
Yanthe zal absoluut een betere draver zijn dan Yan.
Ik vind zijn hoofd wel subliem en de uitstraling ook.
Hij is prachtig compact en gevuld ook, dus die ribben zijn in orde.
Voorhand ziet er ook goed uit.
Nou, valt best mee dus.
Hoe zit het met de achterhanden in de voorlijnen?

Loraine schreef:Prachtige honden....zie ze hier niet zoveel...
Die oren, vind het toch mooi hoor. Staat machtig mooi
Jullie ook bedanktLysette schreef:Mooie vent! Stoer maar ook een lieve uitstraling!