Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Benefietwedstrijd ten behoeve van het WK-team van de NVBH

Moderator: moderatorteam

Syllvero

Re: Benefietwedstrijd ten behoeve van het WK-team van de NVB

Ongelezen bericht door Syllvero »

LongFields schreef:
Machie schreef:
LongFields schreef:
Ik begrijp het, jammer! 1 Keer moet de eerste keer zijn hè, en dit is geen officiële wedstrijd dus de sfeer is veel ongedwongener dan op officiële wedstrijden het geval is.
Vorig jaar heb ik ook meegedaan, en waren Tapas en ik ook nog niet helemaal wedstrijdklaar. Maar ik heb er wel heel veel van geleerd, en vooral gemerkt dat ik meer kon dan ik van tevoren had gedacht. :wink:
Liep ik met een border collie dan durfde ik wel denk ik.
Maar ik loop al met zo'n opvallend hondje en dan doe ik het graag goed :oeps:
Denk dat die van mij net zo opvalt als de jouwe, maar dat heeft mij niet tegengehouden hoor. :wink:
En anders zijn het Beike en ik wel die opvallen :mrgreen:
Dan bedoel ik meer mijzelf dan Beike :wink:
Ik ben zelf niet zo heel snel ( komt omdat ik wat extra kilo's mee draag) en daardoor val je ook wel een beetje op natuurlijk.
Nu ben ik wel bezig om af te vallen, maar zo snel gaat dat natuurlijk niet.
Maar als je aan het lopen bent, denk je daar niet bij na ( dat opvallen) , je hebt het dan veel te druk met het lopen van het parcours :wink:
Syllvero

Sita schreef:De eerste wedstrijd is altijd spannend.
Ik weet nog zo goed dat Beike en ik onze eerste wedstrijd hadden.
Goh, wat was ik zenuwachtig :mrgreen: :schrik:
We hadden lekker gelopen die dag en toen het achter de rug was had ik echt zo iets van: "Waar heb ik me al die tijd druk om gemaakt?" :mrgreen:
Veel steun en tips gehad van clubgenoten enz.
Nu is het tegenwoordig gewoon normaal zo'n wedstrijddag, je went er vanzelf aan :ok:
Belangrijkste is plezier hebben en dat hebben we tot nu toe nog elke keer weer :cheer:
En dat zal ook vast wel zo blijven :cheer: :D

Hoogtepunt voor mij was dat Beike en ik 4de zijn geworden tijdens een wedstrijd ( Debutanten Groot, Vast Parcours) en we dus naar huis gingen met een mooie beker.
Dat was tevens een mooie afsluiter van het seizoen, maar ook van de Debutanten Groot :D
Wij gaan nu dus in de A65 beginnen en we hebben er erg veel zin in :D
Marieke*
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marieke* »

Wij zijn dat weekend bij de KC Zoys. Dus voor ons helaas geen benefietwedstrijd.
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Beike06 schreef:
Ik ben zelf niet zo heel snel ( komt omdat ik wat extra kilo's mee draag) en daardoor val je ook wel een beetje op natuurlijk.
Op de wedstrijden waar ik tot nu toe geweest ben, waren er altijd wel mensen die hun hond niet konden bijhouden en/of misschien wat kilo's te veel bij zich hadden, dus daar ben je echt niet de enige in hoor. :wink:
Syllvero

LongFields schreef:
Beike06 schreef:
Op de wedstrijden waar ik tot nu toe geweest ben, waren er altijd wel mensen die hun hond niet konden bijhouden en/of misschien wat kilo's te veel bij zich hadden, dus daar ben je echt niet de enige in hoor. :wink:

Ik weet dat ik daar niet de enigste in ben en als dat wel zo was geweest dan had het me nog niet zo veel uitgemaakt :mrgreen:
Het gaat erom dat je samen plezier hebt met je hond en dat hebben we elke keer weer :D
Ik loop wel eens te lachen in het parcours als ik weer eens klungelig bezig ben en Beike mij zo aankijkt van eeuhh, baasje...? :scratch: :mrgreen:

Beike en ik hebben er veel zin in en kunnen niet wachten tot het zo ver is :cheer:
janine
Zeer actief

Ongelezen bericht door janine »

LongFields schreef:
Beike06 schreef:
Als je hond hebt die van je af werkt en je blijft duidelijk in lichaamstaal hoef je soms helemaal niet hard te lopen. Alleen ik heb niet z'on hond..Nou ja..Ze is wel zelfstandiger geworden dat ze wat meer van me af kan lopen..Alleen stil staan is bij mijn hond funest..Dan staat ze ook stil. Dus Jeppe zorgt er wel voor dat ik mijn overtollige kilo's kwijt raak..Ik moet blijven lopen :mrgreen:

De 31ste kan ik niet. Ik zit nog te twijfelen of ik dit jaar nog weer wat debutantenwedstrijden ga lopen. Ook al ben ik geen echte debutant.
Ik ben wel zo gek om voor 3 keer 30 seconden lopen een eindje te rijden.
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

LongFields schreef:
Beike06 schreef:
Mijn hond is ook veel te snel voor me :LOL:
Ooooit hoop ik heb dan door te kunnen sturen maar zover zijn we nog lang niet :)
janine
Zeer actief

Ongelezen bericht door janine »

Machie schreef:
LongFields schreef:
Beike06 schreef:
Mijn hond is ook veel te snel voor me :LOL:
Ooooit hoop ik heb dan door te kunnen sturen maar zover zijn we nog lang niet :)
Wel fijn een hond die motivatie heeft om te gaan..Lastige met Jeppe is dat ze erg wisselend is qua snelheid..Nu is ze bijv. met trainingen wat langzamer..We trainen in het donker met lichtmasten..Maar de zomertijd komt er weer aan ! En haar conditie is nu ook niet optimaal..
Maar we zijn weer bezig..Tevens goed voor de baas :F:
Afbeelding
Machie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Machie »

janine schreef: Wel fijn een hond die motivatie heeft om te gaan..Lastige met Jeppe is dat ze erg wisselend is qua snelheid..Nu is ze bijv. met trainingen wat langzamer..We trainen in het donker met lichtmasten..Maar de zomertijd komt er weer aan ! En haar conditie is nu ook niet optimaal..
Maar we zijn weer bezig..Tevens goed voor de baas :F:
Ohw zeker, ik klaag ook niet :) Ik hoef niet eens te belonen. Het mogen rennen en een baas die daarnazegt: knappe hond! is al voldoende.
Die zomertijd is idd ook iets waar ik op aan het wachten ben. Dumas vind een tunnel die in een bocht ligt en waarvan de ingang in de schaduw van de lichtmasten valt zeg maar niet fijn.

Bij ons is het probleem meer mijn conditie verder :LOL: Ook ik weeg geen 60 kilo zeg maar ;)
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Ik heb geen langzame hond, hoewel ze ook zeker niet de snelste van het veld is, maar kan haar toch redelijk bijbenen, en ze is ook wel aardig van me af te sturen inmiddels. Heb veel zin in de benefietwedstrijd, mooie generale voor het NK voor Belgische Herders de week erna.
lonneke
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door lonneke »

:oohja: kan dan niet.
krijg die dag 4 honden erbij voor de hele week en ga echt niet met alle 7 naar daar
Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
Afbeelding
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”