Nog meer mensen die dan lopen?
Moderator: moderatorteam
Wat moet je in Turkije nu jullie eindelijk in de B1 mogen lopenlonneke schreef:DVS loop ik niet want dan loop ik met mijn oudje in Culemborg![]()
En Assen en de Pijnhorst kan ik niet lopendan zit ik in Turkije
Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwdbennie schreef:Wat moet je in Turkije nu jullie eindelijk in de B1 mogen lopenlonneke schreef:DVS loop ik niet want dan loop ik met mijn oudje in Culemborg![]()
.
Heb vandaag de caravan al een keertje gelucht voor komend weekend DVS.
Tis maar net waar je prioriteiten liggenlonneke schreef:Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwdbennie schreef:Wat moet je in Turkije nu jullie eindelijk in de B1 mogen lopenlonneke schreef:DVS loop ik niet want dan loop ik met mijn oudje in Culemborg![]()
.
![]()
En ze wilde met zijn alle op vakantie naar turkije
Wij vertrekken de 29e april tot 6 mei dus net met 2 wedstrijden.bennie schreef:Tis maar net waar je prioriteiten liggenlonneke schreef:Mijn ouders zijn 40 jaar getrouwdbennie schreef:Wat moet je in Turkije nu jullie eindelijk in de B1 mogen lopenlonneke schreef:DVS loop ik niet want dan loop ik met mijn oudje in Culemborg![]()
.
![]()
En ze wilde met zijn alle op vakantie naar turkije.
Vertrekken jullie vrijdag? Heel veel plezier in ieder geval!! En dan tot Hoogeveen ofzo.