Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wie heeft er een Ca de Bestiar of een kruizing ?
Moderator: moderatorteam
- ca de bestiar
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): Ca de Bestiar
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Wie heeft er een Ca de Bestiar of een kruizing ?
Hallo wie heeft er of kent er iemand met een Ca de Bestiar? Graag zou ik informatie willen uitwisseling over gedrag en ervaringen met dit ras.

- Marieta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog†. Boxer
- Aantal honden: 1
Re: Wie heeft er een Ca de Bestiar of een kruizing ?
Hoi,
Wij hebben zeer waarschijnlijk een kruising in ons asiel gehad. Onze Ivan. Hij heeft mij gebeten hahahaha, maar dat was mn eigen schuld, aangezien ik hem zijn koekje aan wilde wijzen. Toen was t hap.
Maar niemand kon er echt veel mee. Alleen mijn collega, die had er een flinke band mee opgebouwd. Ze kon er in principe alles mee, maar ze moest er geen druk achter zetten of hem dwingen. Dan was het foute boel. Heel aparte honden. Maar zijn kop en die ogen waren precies de ca de bestiar. Hij is geplaatst bij mensen op een boerderij, die precies met hem om wisten te gaan en verder ook niks van hem verlangden en hem niet dwongen tot dingen. Dan had je er een geweldige hond aan.
Groetjes Marieta.
Wij hebben zeer waarschijnlijk een kruising in ons asiel gehad. Onze Ivan. Hij heeft mij gebeten hahahaha, maar dat was mn eigen schuld, aangezien ik hem zijn koekje aan wilde wijzen. Toen was t hap.
Maar niemand kon er echt veel mee. Alleen mijn collega, die had er een flinke band mee opgebouwd. Ze kon er in principe alles mee, maar ze moest er geen druk achter zetten of hem dwingen. Dan was het foute boel. Heel aparte honden. Maar zijn kop en die ogen waren precies de ca de bestiar. Hij is geplaatst bij mensen op een boerderij, die precies met hem om wisten te gaan en verder ook niks van hem verlangden en hem niet dwongen tot dingen. Dan had je er een geweldige hond aan.
Groetjes Marieta.