Uitslagen Fien:
HD A
Botafwijking: 0
Norbergwaarde: 40
Onvoldoende aansluiting
Ogen vrij van alle (erfelijke) aandoeningen
Ze mag gedekt worden vanaf mei!
Moderator: moderatorteam

Ik heb twee potentiële reuen, waarvan één waarschijnlijk afvalt. De andere gaat binnenkort voor het eerst dekken, eerst kijken of hij goed dekt wat daar uitkomt en dan ga ik hem waarschijnlijk gebruiken. Qua afstamming is hij perfect en hij lijkt ook qua karakter goed bij haar te passen.Renske schreef:![]()
Weet je al wie de pappa wordt?
Dank je! Ik ga nog niet zeggen welke reu het is.LongFields schreef:Gefeliciteerd met deze prachtige heupuitslag en een goede ogentest!!!
En wat een leuk vooruitzicht, een dekking van Fien in het verschiet. Ik ben ook wel benieuwd naar de reu die je hebt uitgezocht.
Hoe oud is Fien nu?
En wanneer verwacht je haar loopsheid?

Sóley heeft (zo bleek uit het derde oogonderzoek) distichiasis en dat is uitsluitend. Ze is twee keer leeggebleven en achteraf ben ik daar niet rouwig om eigenlijk. Het is goed zo.Rosita Compagner schreef:Mooie uitslag! Gefeliciteerd met de voorgenomen dekking. Hoe is dat eigenlijk verder met Soley gelopen? Heb je dat opgegeven?

Ja, de uitslag is een jaar geldig. Heb haar ogen begin vorige maand laten testen, dus die uitslag kan nog wel even mee.Marjoleine schreef:Mooie uitslag.![]()
Ogen voorlopig vrij, neem ik aan, toch?
Ik ben benieuwd welke reu het gaat worden!

Zal Kiran vast helemaal geweldig vinden een fien vriendinIJsvrouwtje schreef:Kijk maar uit, straks ga je overstag.Kiran schreef:Fienpupjes![]()
Nu kan ik ook niet wachten tot het zo ver is

Tuurlijk.Kiran schreef:Zal Kiran vast helemaal geweldig vinden een fien vriendinIJsvrouwtje schreef:Kijk maar uit, straks ga je overstag.Kiran schreef:Fienpupjes![]()
Nu kan ik ook niet wachten tot het zo ver is

Hahaha doe maar niet.kloesje schreef:Gefeliciteerd!!!
![]()
Macho meld zich aan als toekomstige papa![]()
Of als toekomstige vriend van een fienbaby!Nee geen keffer voor mij
![]()
Maar ik kom zeker puppy knuffelen wanneer het zover is!

Nee hoor, kom maar gezellig langs.Flevo Bordertje schreef:Gefeliciteerd met de mooie uitslagenIk kan maar beter ver uit den buurt blijven als er pups zijn, veeeeel te gevaarlijk

IJsvrouwtje schreef:Nee hoor, kom maar gezellig langs.Flevo Bordertje schreef:Gefeliciteerd met de mooie uitslagenIk kan maar beter ver uit den buurt blijven als er pups zijn, veeeeel te gevaarlijk
Ik heb gisteren een hele mooie knalroze rugtas gekocht, daar past er wel één in.
Allemaal mooie praatjes.Flevo Bordertje schreef:Als ik al kom kijken, en dat is natuurlijk heel verleidelijk
, dan kom ik met een catsuit aan en zonder tasje, zodat ik tegen mezelf beschermd wordt en er geen mee kan smokkelen

Gemeen hoor om zulke leuke pupjes te gaan makenIJsvrouwtje schreef:Allemaal mooie praatjes.Flevo Bordertje schreef:Als ik al kom kijken, en dat is natuurlijk heel verleidelijk
, dan kom ik met een catsuit aan en zonder tasje, zodat ik tegen mezelf beschermd wordt en er geen mee kan smokkelen
Als het eenmaal zover is...
Flevo Bordertje schreef:Gemeen hoor om zulke leuke pupjes te gaan makenDaar kan een mens toch niets tegen in brengen