Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Apporteersport
Moderator: moderatorteam
- Anne&Taar
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden, Schapedoes
Apporteersport
Weet iemand of er in omgeving Utrecht een apporteersportcursus gegeven wordt?
-
- Zeer actief
Re: Apporteersport
Alphen ad Rijn
Je bedoelt echt apporteersport van de FHN? Dan is de AHC de enige die nog enigszins in de buurt zit. Qua jachthondentraining zijn er wel meer opties, maar echt goede positieve scholen, dan wordt het ook al een heel stuk lastiger.... Almere nog steeds te ver??

Je bedoelt echt apporteersport van de FHN? Dan is de AHC de enige die nog enigszins in de buurt zit. Qua jachthondentraining zijn er wel meer opties, maar echt goede positieve scholen, dan wordt het ook al een heel stuk lastiger.... Almere nog steeds te ver??
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Anne&Taar
- Zeer actief
Ik dacht doe nog eens een poging of er iets dichterbij is dan Almere...Sita schreef:Alphen ad Rijn![]()

-
- Zeer actief
Ik zou ook niet anders weten dan de apporteersport van de FHN naast de clubdiplomadagen en KNJV proeven.
De jachthondenschool in Almere is overigens ook niet aangesloten bij de FHN. Maar traint wel heel positief. Ik ga proberen om de hondenschool waar ik ook mijn licentie heb voor de behendigheid, ook bij de apporteersport te laten aansluiten. Hou je wel op de hoogte.
De jachthondenschool in Almere is overigens ook niet aangesloten bij de FHN. Maar traint wel heel positief. Ik ga proberen om de hondenschool waar ik ook mijn licentie heb voor de behendigheid, ook bij de apporteersport te laten aansluiten. Hou je wel op de hoogte.
Groetjes Yvette, Sita, Taro en Rowan

- Anne&Taar
- Zeer actief
Fijn, ik hoor t graag! Vind t wel super jammer, in Duitsland is er veel meer aanbod op het gebied van apporteersport...Nou ja, ga me iig binnenkort met een vriendin opgeven voor een weekend apporteren bij onze oosterburen.Sita schreef:Ik zou ook niet anders weten dan de apporteersport van de FHN naast de clubdiplomadagen en KNJV proeven.

- mito
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
- Aantal honden: 3
Dat is wel jammer als het moeilijk om een hondenschool te vinden. Ik heb gisteren met Misty een apporteerles gedaan op de hondenschool waar we ook GG trainen en het was Superleuk, dus dat gaan we er waarschijnlijk wel bij doen. Maar Hellevoetsluis is ook niet in de buurt van Utrecht, dus daar heb je niets aan