Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

foto's trainingswedstrijd Bemmel 11-3-2012

Moderator: moderatorteam

SuusBG
Zeer actief
Mijn ras(sen): Australian Sheperd

foto's trainingswedstrijd Bemmel 11-3-2012

Ongelezen bericht door SuusBG »

Ik heb nog een aantal foto's gemaakt gisteren: https://picasaweb.google.com/SuusBG/Tra ... mel1132012
macho-hayley
Zeer actief
Mijn ras(sen): mechelse herders
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: foto's trainingswedstrijd Bemmel 11-3-2012

Ongelezen bericht door macho-hayley »

oo ik heb je gezien...maar wist niet dat je ook op het forum zat :mrgreen:
Afbeelding
YvetteJ
Zeer actief
Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
Contacteer:

Ongelezen bericht door YvetteJ »

hihi Arno staat er ook op, helemaal trots op zijn Toobs :mrgreen:
Afbeelding
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

Leuke foto's heb je gemaakt :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
SuusBG
Zeer actief

YvetteJ schreef:hihi Arno staat er ook op, helemaal trots op zijn Toobs :mrgreen:
Afbeelding
Ik vond het zo leuk hoe hij deed, toch steeds blij blijven ook al doet je hondje het misschien niet zo goed/snel. Echt een super baasje! dus die moest ik even op de foto zetten :ok:
SuusBG
Zeer actief

samantha! schreef:Leuke foto's heb je gemaakt :ok:
dankje!
suzan25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door suzan25 »

Leuke foto's :ok:
Ik was er ook met Fenja maar had zowel jou als Yvette/Arno niet herkent :ugh: Sonja die was me dan weer wel opgevallen met haar nakerds :mrgreen:
YvetteJ
Zeer actief
Contacteer:

SuusBG schreef:
YvetteJ schreef:hihi Arno staat er ook op, helemaal trots op zijn Toobs :mrgreen:
Afbeelding
Ik vond het zo leuk hoe hij deed, toch steeds blij blijven ook al doet je hondje het misschien niet zo goed/snel. Echt een super baasje! dus die moest ik even op de foto zetten :ok:
Ja je hebt gelijk, ik vind dat ook echt heel knap van hem. Hij blijft zo positief en daardoor zijn ze wel een heel goede combi. Op de training gaat het echt al heel goed, waar het met mij en Toby alleen maar slechter ging omdat ik dus geïrriteerd raakte, we zaten in een neerwaartse spiraal :mrgreen:
Arno heeft alleen vorige week in Bunschoten gelopen en nu afgelopen zondag en dit ging echt al 100x beter als in Bunschoten, Toby moet erg wennen aan de afleiding maar als dat in dit tempo voortzet komt dat zeker goed! :ok:

suzan25 schreef:Leuke foto's :ok:
Ik was er ook met Fenja maar had zowel jou als Yvette/Arno niet herkent :ugh: Sonja die was me dan weer wel opgevallen met haar nakerds :mrgreen:
Ik dacht jou wel te herkennen maar toen hoorde ik je steeds Grietje zeggen tegen Fenja dus ik dacht dat je het toch niet was :oeps: :LOL: Pas het laatste parcours hoorde ik je wel Fenja roepen :wink:
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
YvetteJ
Zeer actief
Contacteer:

Ik had het vandaag trouwens nog over jou op mijn werk Suzan, dat ik het zo knap vind dat als ik foto's zie of je op een doedag of zoals zondag op wedstrijd zie, jouw hondjes er altijd uitzien om door een ringetje te halen! Alsof ze zó uit bad komen, helemaal tiptop in orde! :E:
Ik heb juist nooit meer zo'n zin om mijn eigen hond ook nog te doen als ik thuis kom :schrik: :oeps:
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
suzan25
Zeer actief
Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog

Ongelezen bericht door suzan25 »

YvetteJ schreef:Ik had het vandaag trouwens nog over jou op mijn werk Suzan, dat ik het zo knap vind dat als ik foto's zie of je op een doedag of zoals zondag op wedstrijd zie, jouw hondjes er altijd uitzien om door een ringetje te halen! Alsof ze zó uit bad komen, helemaal tiptop in orde! :E:
Ik heb juist nooit meer zo'n zin om mijn eigen hond ook nog te doen als ik thuis kom :schrik: :oeps:

Dank je voor het compliment :ok: Aan Fenja doe ik eigenlijk niet zo heel veel, ze heeft gewoon een heel makkelijke vacht die er altijd mooi uitziet. Miura die is wel heel veel werk. Ze is nu bijna 11 en ik wil heel graag dat ze er verzorgd bij loopt totdat ze er niet meer is, maar ik doe het echt nooit meer. Veels te veel werk.

Aan Toby zie je trouwens ook dat ie bij een trimster woont, hij heeft een prachtig vachtje. En een compliment aan je man hoe geduldig en leuk hij met hem is :ok:
YvetteJ
Zeer actief
Contacteer:

suzan25 schreef:
YvetteJ schreef:Ik had het vandaag trouwens nog over jou op mijn werk Suzan, dat ik het zo knap vind dat als ik foto's zie of je op een doedag of zoals zondag op wedstrijd zie, jouw hondjes er altijd uitzien om door een ringetje te halen! Alsof ze zó uit bad komen, helemaal tiptop in orde! :E:

Dank je voor het compliment :ok: Aan Fenja doe ik eigenlijk niet zo heel veel, ze heeft gewoon een heel makkelijke vacht die er altijd mooi uitziet. Miura die is wel heel veel werk. Ze is nu bijna 11 en ik wil heel graag dat ze er verzorgd bij loopt totdat ze er niet meer is, maar ik doe het echt nooit meer. Veels te veel werk.

Aan Toby zie je trouwens ook dat ie bij een trimster woont, hij heeft een prachtig vachtje. En een compliment aan je man hoe geduldig en leuk hij met hem is :ok:
:O: Wow!! Ongelofelijk! Daar heb ik echt nog veel meer bewondering voor, petje af hoor!

Grappig dat je dat zegt van Toby, hij heeft van zichzelf wel een mooi vachtje maar ik zie nog wel wat opknappuntjes hoor :LOL: Zal van de week echt eens even tijd voor hem maken :lol1:
Je compliment aan Arno zal ik doorgeven :ok:
Groetjes Yvette

Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Plaats reactie

Terug naar “Agility en Flyball”