Nu was hij twee weken geleden een paar daagjes een beetje onregelmatig in zijn gangwerk, maar na 3 daagjes was het weer goed. Geen aanwijsbare reden. Was dag daarvoor nog voor een medisch keuring bij dierenarts geweest (vanwege aaiproject) Na 5 dagen weer naar behendigheidstraining geweest, gespeeld en gewandeld en een klein stukje (voor Kay echt maar een klein stuk, nog geen 20 minuten) gefietst in zaterdag, zondag en maandag erop. Leek allemaal goed te gaan, tot Kay maandagavond toch ineens behoorlijk mank liep. Erger dan de week ervoor, maar wel zelfde pootje. Dus op complete rust, geen wandelingen echt even naar buiten op het veldje en terug. Zaterdag geen behendigheid gelopen, ondanks dat hij wel weer aardig liep. Gister begonnen om weer te gaan wandelen, vandaag weer een stuk verder, maar ik vind hem nu weer voorzichtig lopen. Lijkt binnenkant voetje niet te belasten en ik heb idee dat hij scheef loopt (schouder wegdrukt?).
Ik ben me nu dus aan orienteren op goede sportdierenarts / fysiotherapeut in het noorden des lands, want mijn eigen dierenarts gaat hem puur op pijnstilling zetten en daar heb ik op dit moment niet zoveel zin in (wel als het nodig is natuurlijk). Misschien beeld ik me zijn verkeerde lopen wel in, maar dan wil ik gewoon gerust gesteld worden, maar tot dusver dus gewoon zorgen dat ik zondag niet kan lopen met Kay in Bunschoten

En verder ga ik gewoon flink balen. Vorig jaar halverwege het jaar rustiger aan moeten doen, vanwege schoolse activiteiten, dus we hebben een belabberd jaar gelopen, maar wel wat ervaring op gedaan. Ik had gehoopt op een wat beter jaar als vorig jaar, maar het begin is dus al niet optimaal en dat is gewoon vervelend. Maar gezondheid Kay staat natuurlijk gewoon voorop en het seizoen is nog heel lang.....
Moest ik gewoon even kwijt....