James is op zondag 29 april aan de beurt en staat in de kampioensklas met nog een andere reu. Zijn zoontje doet mee in de puppyklas. In totaal zijn er 13 Welsh Corgi Cardigans ingeschreven, da's een mooie inschrijving voor ons ras

Moderator: moderatorteam
Hoe weet jij nu al de totale inschrijvingen?? Op de website zie ik alleen de top 10 inschrijvingen tot nu toe en er staat bij dat op 22 maart de rest volgt?*Charlotte schreef:Is er toevallig nog iemand van het hondenforum die naar de internationale show in Lingen gaat?
James is op zondag 29 april aan de beurt en staat in de kampioensklas met nog een andere reu. Zijn zoontje doet mee in de puppyklas. In totaal zijn er 13 Welsh Corgi Cardigans ingeschreven, da's een mooie inschrijving voor ons ras
Je kan links op die balkjes klikken van de rasgroep en dan komt alles tevoorschijnIrisz schreef:Hoe weet jij nu al de totale inschrijvingen?? Op de website zie ik alleen de top 10 inschrijvingen tot nu toe en er staat bij dat op 22 maart de rest volgt?*Charlotte schreef:Is er toevallig nog iemand van het hondenforum die naar de internationale show in Lingen gaat?
Uiteraard staat de Ridgeback met 85 (!) aanmeldingen tot nu toe weer bovenaan.....![]()
Ah kijk, dankjewel, gevonden!*Charlotte schreef: Je kan links op die balkjes klikken van de rasgroep en dan komt alles tevoorschijn
Wat gaat 'ie toch goed he!! Deze keer verloren van mijn trainingshondjedigo schreef:Wij zijn naar Lingen geweest met digo
plaats 1 beste reu c.a.c c.a.c.i.b![]()
wel lang in de rij moeten staan om binnen te komen
en het was wel fris s,morgens
Gefeliciteerd! Jullie stonden achter mij in de rij toch? Ik met die lekke band-doggyridedigo schreef:Wij zijn naar Lingen geweest met digo
en het was wel fris s,morgens
*Charlotte schreef:Gefeliciteerd! Jullie stonden achter mij in de rij toch? Ik met die lekke band-doggyridedigo schreef:Wij zijn naar Lingen geweest met digo
en het was wel fris s,morgens![]()
Wij hadden een hele rare keurmeester. Het was ook een andere dan waarvoor we hadden ingeschreven, dat was ons niet medegedeeld. Volgens mij had ze nog nooit een Cardigan gezienZe vroeg notabene aan iemand met een blue merle teefje wat voor kleur het hondje had
Vervolgens kreeg dat hondje een zeer goed vanwege de zwarte platen in haar vacht. Uhm ja, het is een blue merle
Nou ja, in ieder geval deed James het prima, maar kreeg 3 uitmuntend in de kampioensklasse. Maar goed, volgende keer beter. Toen ik vroeg of de keurmeester haar plaatsing uit kon leggen gaf ze ook een heel apart antwoord. James' voeten zouden teveel naar buiten draaien
Nou ja, als er 1 Cardigan is met perfecte voeten is het James wel. In ieder geval hebben we toch een leuke dag gehad, wel koud (we hadden een buitenring en het waaide behoorlijk hard), maar gezellig samen met de Duitse kennissen