sinds vorig jaar mijn hond is overleden ik heb er 2, is de andere de tweede dag ziek geworden,eerst dachten wij dat ze treurde om haar maatje,later bedacht ik dat ze wel eens ziek zou kunnen zijn.alle onderzoeken gedaan bloed scan urine ,er kwam alleen uit de scan dat ze hd heeft.met haar naar gent en duitsland geweest allerlei behandelingen gehad ter pijnbestrijding niets blijkt te helpen.
we zijn nu een jaar verder ze heeft pijnstillers gehad(gestopt omdat ze er zieker van werd)ze wil nog steeds niet veel.een ander speelkameraadje voor haar gezocht ze wil eigenlijk niets meer van andere honden weten terwijl ze eerst met alle honden speelde.
oke de hd is geconstateerd en daar kan ze behoorlijk last van hebben,maar die zat er voorheen ook en toen heb ik noooit iets gemerkt aan haar.
pijnstillers of niet veranderd ook niets aan haar gedrag,ze sjokt mee als ik ga wandelen en verder ligt ze er treurig bij.
soms denk ik dat ik er beter aan doe om haar in te laten slapen ze heeft geen enkel plezier meer in het leven.
nog steeds denk ik dat haar iet mankeert maar weet niet meer waar te zoeken zo ook dierenartsen.
heeft iemand dit ooit meegemaakt of gehoord of een tip alles is welkom.
groetjes ria
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
weet het niet meer
Moderator: moderatorteam
-
- nieuw lid
- Mijn ras(sen): schotse collie
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
- Aantal honden: 2
Re: weet het niet meer
Wat bedoel je met dat ze op de tweede dag ziek is geworden? Begon toen haar verandering in gedrag? Of was ze toen echt ziek met koorts oid? Wel heel erg voor je zeg. Zou ze misschien door een of andere reden heel weinig energie hebben? Eet ze wel goed?
- Femmel
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Is haar schildklier al gecontroleerd?
Groetjes,
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
heb je ook andere pijnstillers geprobeerd?
mijn gina (ook ernstige hd) wordt ziek van rimadyl, een soort zombie van metacam maar doet het perfect op previcox.
mijn gina (ook ernstige hd) wordt ziek van rimadyl, een soort zombie van metacam maar doet het perfect op previcox.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Maryanne
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
- Aantal honden: 12
- Contacteer:
Ik snap het ook allemaal niet meer als ik naar je andere posts (van verleden jaar) kijk. 

- freskin
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): schotse herder, SWH
- Aantal honden: 2
Is ze ook getest op Lyme? Ik zou haar toch nog eens helemaal door de molen laten halen. Dus bloedtests en dergelijke. Schildklier zou inderdaad ook nog kunnen.
Hoe zijn jullie tegen haar? Hebben jullie het verlies van de andere hond al verwerkt of speelt dat nog een grote rol? Collies zijn erg stemmingsgevoelig, dus kunnen als de mensen om hun heen niet goed in hun vel zitten, zelf ook depressief reageren.
Wat voor voeding krijgt ze? Is ze gesteriliseerd? Het zou ook nog hormonaal kunnen zijn.
Hebben jullie al geprobeerd om een andere hond in huis te halen? Was jullie andere hond een collie? Hoe reageert ze als ze een andere collie ziet?
Sterkte, het lijkt me heel moeilijk om je hond zo ongelukkig te zien........Hopelijk wordt de oorzaak snel gevonden.
Hoe zijn jullie tegen haar? Hebben jullie het verlies van de andere hond al verwerkt of speelt dat nog een grote rol? Collies zijn erg stemmingsgevoelig, dus kunnen als de mensen om hun heen niet goed in hun vel zitten, zelf ook depressief reageren.
Wat voor voeding krijgt ze? Is ze gesteriliseerd? Het zou ook nog hormonaal kunnen zijn.
Hebben jullie al geprobeerd om een andere hond in huis te halen? Was jullie andere hond een collie? Hoe reageert ze als ze een andere collie ziet?
Sterkte, het lijkt me heel moeilijk om je hond zo ongelukkig te zien........Hopelijk wordt de oorzaak snel gevonden.
groetjes, ingrid
TARAK