Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Zutphen, 25 maart, clubkampioenschap

Moderator: moderatorteam

Muk

Re: Zutphen, 25 maart, clubkampioenschap

Ongelezen bericht door Muk »

Yundor schreef:Ik ben er wel te vinden, om Nicole te supporten, haha!
Mijn eigen honden gaan niet mee, die maak ik daar niet blij mee. Wij zijn op de trials te vinden in oktober. :wink:
De trials zijn ook veel leuker. Daar doe ik dan weer niet aan mee, tenzij Lobbes ineens wel mensen gaat redden uit het water. Al schat ik de kans dat hij dat gaat doen erg laag in. :mrgreen: Lobbes zwemt liever gewoon voor de leuk. Binnenkort begint het waterwerk weer, inclusief enkele demonstraties waar Lobbes ook aan mee gaat doen. Als het vrolijke nummer tussendoor. :engel:
nicole en de woefkes
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): het kooikerhondje en de newfoundlander
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door nicole en de woefkes »

Muk schreef: ...Lobbes zwemt liever gewoon voor de leuk...
dat klinkt bekend, hier nog zo een. :wink:
maar ze begint het wel steeds beter te doen, en wij doen dit jaar ook gewoon de trails! (dan mag ze wel in de senioren klassen :lol1: :LOL: )

vandaag neem ik reina mee naar school (daar hebben we een fijne trim ruimte) en word reina flink onderhanden genomen. ik ben benieuwd wat ik er van ga bakken :tongue:
Groetjes,

Nicole en de woefkes

Afbeelding
Reina 1-10-04 Scotty 5-10-09 Roxie 10-9-08 Blitzy 2-1-08
Muk

nicole en de woefkes schreef:
Muk schreef: ...Lobbes zwemt liever gewoon voor de leuk...
dat klinkt bekend, hier nog zo een. :wink:
maar ze begint het wel steeds beter te doen, en wij doen dit jaar ook gewoon de trails! (dan mag ze wel in de senioren klassen :lol1: :LOL: )

vandaag neem ik reina mee naar school (daar hebben we een fijne trim ruimte) en word reina flink onderhanden genomen. ik ben benieuwd wat ik er van ga bakken :tongue:
Succes met het trimmen.

Ik kan al wel verklappen dat Lobbes zich niet aan de afspraak heeft gehouden. :hmmm: Hij is gisteren toch de sloot in gegaan. :mrgreen: Uiteraard was dat niet mijn fout :pffff: , want dat ik hem los liet lopen naast een sloot is natuurlijk geen reden om toch maar de sloot in te duiken.

Maar goed, een waterblazer en flink drogen helpt daar wel tegen. En nog even wat bijkammen vandaag en morgen ook.
Melanie 74

Ongelezen bericht door Melanie 74 »

:mrgreen:
Wat een zorgen, zo'n newfie en water!

Waarom mogen ze niet in de prutsloot liggen voor de show ? :goeie:
Muk

Melanie 74 schreef::mrgreen:

Van mij mag dat ook wel, maar de keurmeester heeft dat liever niet. En daar luister ik altijd heel braaf naar. :mrgreen:
Na de show, gaan wij alle schade wel inhalen. :cheer:
nicole en de woefkes
Vaste gebruiker

Muk schreef:
Van mij mag dat ook wel, maar de keurmeester heeft dat liever niet. En daar luister ik altijd heel braaf naar. :mrgreen:
Na de show, gaan wij alle schade wel inhalen. :cheer:
haha dat idee hebben we hier ook, we gaan het weekeind erna ook weer naar het strand (met een hoop anderen newfy's :cheer: ) dus dat zal deze 3 waterloze dagen wel goed maken
Melanie 74 schreef::mrgreen:

als dat nou zou mogen, daar zoude een hoop newfy's wel voor in stemmen! het zou er uit zien dan in de newfy ring :LOL:
Groetjes,

Nicole en de woefkes

Afbeelding
Wallah
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Labrador retriever en een Newfy

Ongelezen bericht door Wallah »

Nou, Olli is helemaal op gekalefaterd (schrijf je dat zo?). Nageltjes mooi, oortjes mooi, staartje mooi! Nu moet ze dus verplicht een dag a/d riem waar ze nu al zeer verbolgen over is.

Veel succes allemaal zondag!
Melanie 74

Ik ben benieuwd hoe ze het er van afbrengen of dat dat de dame en heer al in die stinkvijver liggen!
Muk

Zooo, ik ben afgedraaid, maar wel tevreden. Lobbes had 3U, dus ik mag zeker niet klagen. En zijn keurrapport was erg mooi. De beker + de rozet staan op een prominente plaats in huis, als pronkstuk. :mrgreen:

Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vermelden dat ik Lobbes niet zelf heb uitgebracht, dat heeft de fokker van Lobbes gedaan. Die doet dat zoveel beter dan ik. En ik heb mijn enkel daarmee ook kunnen ontzien, want die doet bij onverwachte bewegingen toch nog behoorlijk zeer.
*Esther
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door *Esther »

Gefeliciteerd, wat netjes :cheer:
Muk

*Esther schreef:Gefeliciteerd, wat netjes :cheer:
Dank je.
Ik was zoooo zenuwachtig van tevoren en dat terwijl er niks op het spel stond. Het gaat ook nergens om, maar toch. De halve nacht heb ik wakker gelegen en dat voor een simpele hondenshow. :LOL:
Maar het was wel een leuke dag, ik heb veel bekenden gesproken en het erg naar mijn zin gehad.
Reina en Ollie heb ik helaas niet gezien.
Melanie 74

Muk schreef:Zooo, ik ben afgedraaid, maar wel tevreden. Lobbes had 3U, dus ik mag zeker niet klagen. En zijn keurrapport was erg mooi. De beker + de rozet staan op een prominente plaats in huis, als pronkstuk. :mrgreen:

Eerlijkheidshalve moet ik er wel bij vermelden dat ik Lobbes niet zelf heb uitgebracht, dat heeft de fokker van Lobbes gedaan. Die doet dat zoveel beter dan ik. En ik heb mijn enkel daarmee ook kunnen ontzien, want die doet bij onverwachte bewegingen toch nog behoorlijk zeer.
Gefeliciteerd!
Johann wil nog graag weten of Meneer Plas nog tegen de keurmeester aan heeft staan plassen! :mrgreen:
Muk

Melanie 74 schreef:
Muk schreef:Zooo, ik ben afgedraaid, maar wel tevreden. Lobbes had 3U, dus ik mag zeker niet klagen. En zijn keurrapport was erg mooi. De beker + de rozet staan op een prominente plaats in huis, als pronkstuk. :mrgreen:

Gefeliciteerd!
Johann wil nog graag weten of Meneer Plas nog tegen de keurmeester aan heeft staan plassen! :mrgreen:
:LOL:

Meneer Von Plas heeft zich keurig gedragen en heeft binnen niet geplast. :pffff:
*Esther
Zeer actief

Muk schreef: Dank je.
Ik was zoooo zenuwachtig van tevoren en dat terwijl er niks op het spel stond. Het gaat ook nergens om, maar toch. De halve nacht heb ik wakker gelegen en dat voor een simpele hondenshow. :LOL:
Maar het was wel een leuke dag, ik heb veel bekenden gesproken en het erg naar mijn zin gehad.

Kan t me wel goed voorstellen, die zenuwen.
En allemaal rasgekken, bij de Cardigans vind ik dat ook altijd zo leuk, kletst zo makkelijk he.
Leuk trouwens dat je contact met de fokker van Lobbes hebt!
Muk

*Esther schreef:
Muk schreef: Dank je.

Kan t me wel goed voorstellen, die zenuwen.
En allemaal rasgekken, bij de Cardigans vind ik dat ook altijd zo leuk, kletst zo makkelijk he.
Leuk trouwens dat je contact met de fokker van Lobbes hebt!
Ja, dat vind ik ook zo leuk, iedereen heeft toch dezelfde liefde voor het ras op zo'n clubmatch.
De fokker van Lobbes is ook al eens hier op bezoek geweest. Samen met vrienden die de nestzus van Lobbes hebben. Die waren er vandaag ook, kortom het was een gezellig weerzien. Ik vind dat wel heel fijn, ook voor de fokker, want die ziet ook hoe Lobbes bij ons is en dat hij het hier naar zijn zin heeft. Dat lijkt mij als fokker ook wel een hele geruststelling om te weten.
nicole en de woefkes
Vaste gebruiker

gefeliciteerd met je uitslag.

een stuk beter als de onze, wij kregen een ZG en zijn zeer respectloos behandeld door de keurmeester, ik schrok er ook echt van toen ik het filmpje terug keek. :O: een ZG had ik niet erg gevonden maar wel op deze manier, dit was een hele dure minute :(:
Groetjes,

Nicole en de woefkes

Afbeelding
Muk

nicole en de woefkes schreef:gefeliciteerd met je uitslag.

een stuk beter als de onze, wij kregen een ZG en zijn zeer respectloos behandeld door de keurmeester, ik schrok er ook echt van toen ik het filmpje terug keek. :O: een ZG had ik niet erg gevonden maar wel op deze manier, dit was een hele dure minute :(:
Dat is balen zeg. Het is een informele show en daar hoort een km ook rekening mee te houden, vind ik.
De keurmeester die wij hadden nam alle tijd voor de honden en deed het (voor zover ik met mijn lekenoog kan zien) wel goed. Een goede keurmeester maakt zo'n dag toch ook goed, net zoals een slechte keurmeester, zoals jij hebt gehad, je show minder geslaagd maakt. Jammer!
Jeannettebo
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Jeannettebo »

Butt foto's, ik had ze net zo goed niet kunnen maken :ugh: maar voor het idee
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Muk

Knappe vent, mijn hond dan hè. :I:

Mijn foto's zijn ook geen succes geworden geloof ik. Ik moet ze nog bekijken, maar ik geloof niet dat ik er blij van word.
*Esther
Zeer actief

Muk schreef: Ja, dat vind ik ook zo leuk, iedereen heeft toch dezelfde liefde voor het ras op zo'n clubmatch.
De fokker van Lobbes is ook al eens hier op bezoek geweest. Samen met vrienden die de nestzus van Lobbes hebben. Die waren er vandaag ook, kortom het was een gezellig weerzien. Ik vind dat wel heel fijn, ook voor de fokker, want die ziet ook hoe Lobbes bij ons is en dat hij het hier naar zijn zin heeft. Dat lijkt mij als fokker ook wel een hele geruststelling om te weten.
Dat is het zeker voor de fokker maar hij is dan ook betrokken, als hij de moeite neemt om bij Lobbes op huis bezoek te gaan! Maar als je echt een hondengek bent, vind je dat natuurlijk alleen maar leuk!!
Ook leuk om z'n zus te zien!
Plaats reactie

Terug naar “Show”