Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En wat jammer dames, zaterdag is voor mij geen optie dus daarom heb ik maar voor vrijdag gekozen. Kun je niet met ov Zilla?
Almere strand komt geen ov, volgens mij moet je dan lopen vanaf poort. Tot aan poort is het al ver met de bus dan ben ik wel even onderweg en gezien ik tot half 1 werk wordt het dan wel wat laat vrees ik. Mocht er dus iemand vanaf Almere buiten met de auto gaan en ook nog eens extra plek voor een grote hond hebben hoor ik het wel
Zilla schreef:
Almere strand komt geen ov, volgens mij moet je dan lopen vanaf poort. Tot aan poort is het al ver met de bus dan ben ik wel even onderweg en gezien ik tot half 1 werk wordt het dan wel wat laat vrees ik. Mocht er dus iemand vanaf Almere buiten met de auto gaan en ook nog eens extra plek voor een grote hond hebben hoor ik het wel
Oke, dat is inderdaad wat onhandig. Misschien kun je met Mieke mee rijden maar ik heb geen idee of dat tussen de honden gaat en of Zilla wel in de auto past
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar Zilla dus zou leuk zijn als het lukt.
Zilla je zou wel met mij mee kunnen rijden hoor ik kom langs buiten..
moet je alleen wel Chiko op schoot nemen, want die kan snauwen als er een groot kaliber hond op hem gaat staan/zitten in de auto
Ik ben een beetje dom geweest en heb verkeerd geteld. Vrijdag is Nova op de 13e dag van haar loopsheid.
En nu lijken mij Chiko x Nova puppies enig hoor, maar ik denk dat ik toch maar niet kom Misschien kom ik dan wel zonder haar, het is toch niet zo ver rijden voor mij.
Denise. schreef:Ik ben een beetje dom geweest en heb verkeerd geteld. Vrijdag is Nova op de 13e dag van haar loopsheid.
En nu lijken mij Chiko x Nova puppies enig hoor, maar ik denk dat ik toch maar niet kom Misschien kom ik dan wel zonder haar, het is toch niet zo ver rijden voor mij.
Je mag Chiko wel lenen
wie komen er nu allemaal?
als de opkomst klein is, dan blijf ik misschien thuis aangezien we al de hele week met mijn tuin bezig zijn geweest en nog niet af is
Denise. schreef:Ik ben een beetje dom geweest en heb verkeerd geteld. Vrijdag is Nova op de 13e dag van haar loopsheid.
Je mag Chiko wel lenen
wie komen er nu allemaal?
als de opkomst klein is, dan blijf ik misschien thuis aangezien we al de hele week met mijn tuin bezig zijn geweest en nog niet af is
Ja dat zouden leuke hondjes worden En Zilla komt dus, Jacintha, Janneke, jij en misschien cynnie. En ik misschien maar dan hondloos.
Ik moet helaas afzeggen mijn schoonzuster moet in het ziekenhuis zijn, mijn neefjes komen dan hier bivakkeren. Ééntje kon ik wel meenemen opzich, maar 2 neefjes en Zilla is wel erg druk
ik moet toch ook afzeggen we zijn vandaag en morgen nog te druk met mijn tuin bezig dat ik Almere tussendoor niet red.. en dit moet gedaan worden voordat het weer gaat plenzen
wordt dus wel een kleine opkomst zo, maar voor de mensen die alsnog gaan, veel plezier