Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wandeltips valkenburg en omgeving
Moderator: moderatorteam
Wandeltips valkenburg en omgeving
Daar ben ik dit weekend,en ik ben eignelijk benieuwd waar je lekker kan wandelen daar (weet wel 1, of 2 plekjes maar ben de adressen kwijt). Hond houd van water, dus tips zijn welkom 

- verkadej
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Witte herder + retriever
- Aantal honden: 2
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising rottweiler en kruising border collie
Re: Wandeltips valkenburg en omgeving
Op deze site ( http://www.wandelgidszuidlimburg.com/ ) staan echt leuke en goed beschreven wandelingen. Je kunt ze uitzoeken op plaatsnaam en op afstand. In de omschrijving vooraf vertellen ze al kort wat je tegen gaat komen (vlakke wandeling of veel hellingen, veel/weinig water, mooi uitzicht enz. ). Er zijn in ieder geval genoeg leuke wandelingen te maken in deze buurt!

- jarnoz
- Actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
hey hey,
wij zijn in februari in valkenburg geweest en als je vlakbij wilt wandelen zoek eens naar het ravensbosch.
is niet heel erg groot maar wel lekker rustig en er is ook water in het midden van het bos.
wij liepen hier elke dag toen en voor lange wandelingen weken we uit naar: brunsummerheide en de hoge kempen
weet niet of hier officieel de honden los mochten maar er was niemand te bekennen dus hebben we dat gewoon gedaan
wij zijn in februari in valkenburg geweest en als je vlakbij wilt wandelen zoek eens naar het ravensbosch.
is niet heel erg groot maar wel lekker rustig en er is ook water in het midden van het bos.
wij liepen hier elke dag toen en voor lange wandelingen weken we uit naar: brunsummerheide en de hoge kempen
weet niet of hier officieel de honden los mochten maar er was niemand te bekennen dus hebben we dat gewoon gedaan

- jarnoz
- Actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
-
- Zeer actief
Ik zat jaren geleden in Schin op Geul, mijn hond houdt ook van water, tip laat hem niet de Geul in springen erg lastig om ze op het droge te krijgen op sommige plekkenAsta schreef:Daar ben ik dit weekend,en ik ben eignelijk benieuwd waar je lekker kan wandelen daar (weet wel 1, of 2 plekjes maar ben de adressen kwijt). Hond houd van water, dus tips zijn welkom

Dit is ook mooi limburgs gebied

allejessus wat heb ik daar heerlijk gelopen

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier
- Aantal honden: 1
Tegenover dat kasteel is ook een fijn gebied om te wandelen.(indien ik het goede in gedachte heb) Hebben daar een bouvierwandeling gehad.
-
- Zeer actief
De foto's met dat wijdse stuk en de paden waren idd aan de overkant van dat kasteel. daar heb ik persoonlijk heerlijk gelopen met de hond. Ik had er toen nog maar 1.Loraine schreef:Tegenover dat kasteel is ook een fijn gebied om te wandelen.(indien ik het goede in gedachte heb) Hebben daar een bouvierwandeling gehad.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouvier
- Aantal honden: 1
Nou, dan heb ik daar die wandeling gehad, met prachtig uitzicht. Machtig mooi. Waren daar toen in september... Voorbij dat kasteel diverse honden het water in.