Ik had al gevraagd of het niet erg is als ze de bal vooruit blaffen, en mijn vermoedens klopten wel. Ik heb echt zoveel lol gehad van een blaffende hond die de bal vooruit staat te blaffen en af en toe een jetser met die neus tegen de bal gaf
Ik dacht leuk, een wat rustigere sport maar goed, alles wat Escha doet is met volle overgave

Dus na wat heen en weer gepushed te hebben waarbij ik de benen uit mijn lijf moest rennen om die bal voor te blijven de walk on maar erbij gepakt, nou dat ging wel erg hard dus zijn we begonnen met steady, maar steady is dus direct stilstaan bij haar.
Toen dat een beetje onder de knie was probeerden we come by waarbij ik op ten duur echt een 8 tal meter afstand kon nemen.. Gut wat moesten we nu verzinnen. Dus nu heb ik huiswerk voor away aan te leren waar we mee aan de slag kunnen. Na circa 10-15 minuten training, als we dat al gered hebben, was ze een beetje moe in haar koppetje dus dat was voor mij genoeg voor vandaag
Mijn oren toeteren er nog van, mijn hondje ligt heerlijk voor pampus op haar kussen en ik heb weer een nieuwe sport gevonden wat wij allebei erg leuk vinden