Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

1e les treibbal gehad

Zoals : Schapen drijven, Canicross , Treibball , Combisport , Waterwerk etc

Moderator: moderatorteam

EschaenStefanie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Belgische herder Tervuerense
Aantal honden: 1
Contacteer:

1e les treibbal gehad

Ongelezen bericht door EschaenStefanie »

Vandaag hebben Escha en ik onze eerste les treibbal gehad en ik heb grote lol gehad :engel:
Ik had al gevraagd of het niet erg is als ze de bal vooruit blaffen, en mijn vermoedens klopten wel. Ik heb echt zoveel lol gehad van een blaffende hond die de bal vooruit staat te blaffen en af en toe een jetser met die neus tegen de bal gaf
Ik dacht leuk, een wat rustigere sport maar goed, alles wat Escha doet is met volle overgave :Q: (ik kan echt genieten van die hond :I: )
Dus na wat heen en weer gepushed te hebben waarbij ik de benen uit mijn lijf moest rennen om die bal voor te blijven de walk on maar erbij gepakt, nou dat ging wel erg hard dus zijn we begonnen met steady, maar steady is dus direct stilstaan bij haar.
Toen dat een beetje onder de knie was probeerden we come by waarbij ik op ten duur echt een 8 tal meter afstand kon nemen.. Gut wat moesten we nu verzinnen. Dus nu heb ik huiswerk voor away aan te leren waar we mee aan de slag kunnen. Na circa 10-15 minuten training, als we dat al gered hebben, was ze een beetje moe in haar koppetje dus dat was voor mij genoeg voor vandaag
Mijn oren toeteren er nog van, mijn hondje ligt heerlijk voor pampus op haar kussen en ik heb weer een nieuwe sport gevonden wat wij allebei erg leuk vinden
Afbeelding
mito
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergschnauzer, ESS
Aantal honden: 3

Re: 1e les treibbal gehad

Ongelezen bericht door mito »

Klinkt leuk!
Afbeelding
Noeska
Actief
Mijn ras(sen): Golden retriever
Chihuahua
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Noeska »

Leuk hoor en herkenbaar ...zie het helemaal voor me hoe je over het veld moet racen achter je dol enthousiaste hond aan (die blaffend laat horen enthousiast te wezen).... :mrgreen:
MJ
Zeer actief
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door MJ »

Treibball is leuk he !

Gijsje doet / deed het ook vol overgave en dat vond ik zo gaaf om te zien.
Ik vind het echt een geweldige sport . Heel veel plezier met z'n tweetjes ! :cheer:
Plaats reactie

Terug naar “Alle andere sporten”