Vrijdagavond heeft Luciana de date met Romano, ik vind het weer zooo spannend!!
Voor beide hun 1e keer, hopelijk verloopt de dekking vlot.
Ze blijft nu iig staan als een huis, voor zowel teven als reuen....
Moderator: moderatorteam

Nou zeg! zit ik hier mijzelf te overtuigen waarom nog een een hond geen goed idee is, boor jij dat even in ene keer de grond inLaVitaBella schreef:Ehm....waarschijnlijk niet.....woon nog niet samen![]()
Denk dus echt dat ik nog kleiner woon dan jou

Dan kan je zien hoe ze er gesneden uitzien, die nutteloze flappen tochIsis schreef:En nu maar hopen dat ze zwanger is!!![]()
Misschien een wat domme vraag hoormaar waarom worden op de laatste foto's de oren zo omhoog gehouden?!
Echt?!Lillith schreef:Dan kan je zien hoe ze er gesneden uitzien, die nutteloze flappen tochIsis schreef:En nu maar hopen dat ze zwanger is!!![]()
Misschien een wat domme vraag hoormaar waarom worden op de laatste foto's de oren zo omhoog gehouden?!

Die mocht mee met de echo, die stond helemaal te springenIsis schreef:![]()
Geweldig!!
Gefeliciteerd!!![]()
(Hoe reageerde degene op de puplijst die nare dingen meemaakt op dit moment? )

Wat leuk!!!LaVitaBella schreef:Die mocht mee met de echo, die stond helemaal te springenIsis schreef:![]()
Geweldig!!
Gefeliciteerd!!![]()
(Hoe reageerde degene op de puplijst die nare dingen meemaakt op dit moment? )![]()

Irisz schreef:Proficiat, hartstikke leuk!!!Ik vind paps en mams prachtige honden.
Even een interessevraag. Je hebt nu een echo gemaakt en weet dat ze drachtig is, waarom nog een foto over een tijdje?
Is dat niet vervelend voor de teef? En heeft het nog een speciaal nut, of is het puur nieuwsgierigheid (hoeveel het er 'precies' zijn)?