Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
mock-trial
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jachthonden + mix Border C
mock-trial
Hallo : kan er iemand mij helpen ? Ik zou graag met 1 van mijn Labjes aan een mock-trial met dummy meedoen, maar : hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk ? Ze zou ingeschreven worden in de beginnersklasse . Het is naar het schijnt hetzelfde als een veldwedstrijd, maar dan met dummy's . Wat kan ik van zo'n proef verwachten ?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
- Aantal honden: 1
Re: mock-trial
De reglementen veldwedstrijden van Orweja kan je hier vinden KLIKCoockie schreef:Hallo : kan er iemand mij helpen ? Ik zou graag met 1 van mijn Labjes aan een mock-trial met dummy meedoen, maar : hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk ? Ze zou ingeschreven worden in de beginnersklasse . Het is naar het schijnt hetzelfde als een veldwedstrijd, maar dan met dummy's . Wat kan ik van zo'n proef verwachten ?
Aangezien dat met echt wild is en de mock-trial niet, zou je aan de Nederlandse Retriever Club kunnen vragen wat de reglementen zijn of wat de verschillen zijn in de regels?
Heel strenge regels heb ik wel begrepen

-
- Zeer actief
Bedankt voor het antwoord . Zijn de regels in Belgie, hetzelfde als die van in NL ? Die mock-trial, gaat nl door in BE .ranetje schreef:De reglementen veldwedstrijden van Orweja kan je hier vinden KLIKCoockie schreef:Hallo : kan er iemand mij helpen ? Ik zou graag met 1 van mijn Labjes aan een mock-trial met dummy meedoen, maar : hoe gaat dat eigenlijk in zijn werk ? Ze zou ingeschreven worden in de beginnersklasse . Het is naar het schijnt hetzelfde als een veldwedstrijd, maar dan met dummy's . Wat kan ik van zo'n proef verwachten ?
Aangezien dat met echt wild is en de mock-trial niet, zou je aan de Nederlandse Retriever Club kunnen vragen wat de reglementen zijn of wat de verschillen zijn in de regels?
Heel strenge regels heb ik wel begrepen
Ik ga me in ieder geval verdiepen in de reglementen . Ik had de organisator ( lid van het bestuur van de BRC ) al een mailtje gestuurd om meer uitleg, maar die schreef gewoon : is hetzelfde als echte veldwedstrijd : daar moest ik het dan maar mee doen !
Had ook al gehoord, dat het heel strenge regels waren .
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ESS
Je kunt het reglement (helaas in het Engels) vinden bij http://www.kkush.be/Home/tabid/2357/Default.aspx onder Reglementen 2A Retrievers Int. FCI reglement.
Wie een kuil graaft voor een ander is een arbeider.
-
- Zeer actief
Bedankt voor deze link .Veenmug schreef:Je kunt het reglement (helaas in het Engels) vinden bij http://www.kkush.be/Home/tabid/2357/Default.aspx onder Reglementen 2A Retrievers Int. FCI reglement.
Raar, dat het bij U in het Engels staat : bij mij, is alles in het Nederlands te lezen .
- verkadej
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Witte herder + retriever
- Aantal honden: 2
Pas op dat google het niet vertaald, dan kunnen er fikse fouten in staan!!!!Raar, dat het bij U in het Engels staat : bij mij, is alles in het Nederlands te lezen .
-
- Zeer actief
Veenmug schreef:
Je kunt het reglement (helaas in het Engels) vinden bij http://www.kkush.be/Home/tabid/2357/Default.aspx onder Reglementen 2A Retrievers Int. FCI reglement.
Bedankt voor deze link .
Raar, dat het bij U in het Engels staat : bij mij, is alles in het Nederlands te lezen .
Het FCI Reglement wat vlg mijn info leidraad is bij een mock-trial in het Nederlands??????
Bedankt voor deze link .
Het FCI Reglement wat vlg mijn info leidraad is bij een mock-trial in het Nederlands??????
-
- Zeer actief
Bij mij, komt het hele reglement in het Nederlands op mijn scherm : ik zie nergens iets in het Engels verschijnen ..Veenmug schreef:Veenmug schreef:
Bedankt voor deze link .
-
- Zeer actief
Troost me met de gedachte dat ik meer verstand van jachthonden heb dan van computers maar krijg toch elke keer een verhaal in pdf-vorm in het Engels.Coockie schreef:Bij mij, komt het hele reglement in het Nederlands op mijn scherm : ik zie nergens iets in het Engels verschijnen ..Veenmug schreef:Veenmug schreef:
Bedankt voor deze link .