Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

shiba inu heeft parvo

Forum voor alle opmerkingen over hondenrassen, vragen of weetjes.

Moderator: moderatorteam

luna2906
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
Aantal honden: 1

Re: shiba inu heeft parvo

Ongelezen bericht door luna2906 »

Fin schreef: Maar dan was er geen niet bestaande hond in nood..
Maar even hoor, hoe weet jij dan dat er in dit geval sprake is van een niet-bestaande hond in nood?
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder

Ongelezen bericht door renee-uk »

Fin schreef: Voor de rest zou ik maar geen moeite doen om nog op mij te reageren;). Ik lees hier alleen nog maar mee omdat ik bepaalde mensen wil volgen. En als ik al een reactie plaats, dan lees ik amper meer terug of er nog iemand op gereageerd heeft. Ook bij dit topic is het zo meteen, afsluiten en lekker wat anders gaan doen.
yup christo ten voeten uit, achterbaks en niet bereid te staan voor wat ze zo tussen neus en lippen door aan belachelijke uit de lucht gegrepen beschuldigingen uit :ok:
maar prima idee dat weinige reageren, als ik jou was bracht ik het terug naar nul :lol1:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
renee-uk
Zeer actief

luna2906 schreef:
Fin schreef: Maar dan was er geen niet bestaande hond in nood..
Maar even hoor, hoe weet jij dan dat er in dit geval sprake is van een niet-bestaande hond in nood?
glazen bol?
of wacht, connecties met een hondentolk :idea:
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Skittles
Zeer actief
Mijn ras(sen): Monstertjes.
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Skittles »

Fin schreef:
Thea49 schreef:Ik ben wel nieuwschierig of er nog nieuws is over dit hondje.
Ik ben onderhand nieuwsgierig naar de leden van onder de 250 berichten die in dit topic reageren. Of de IP nummers overeenkomen. :wink:
En bedankt.

:19:
Thea49
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Friese stabij en Wetterhoun kruising

Ongelezen bericht door Thea49 »

Heb spijt dat ik de vraag vanmorgen stelde. (hoe het met het hondje zou gaan). Die vraag was trouwens oprecht. Ik ga altijd ervan uit dat mensen zulke dingen niet fantaseren.
Jeetje wat zijn sommige argwanend en grof tegen elkaar op dit forum.
Mijn kan je controleren op IP wat je dan verder van me te weten zou komen weet ik niet intreseert me ook niet.
Wel kan ik je vertellen dat je hier niet nog een lid tegen zal komen met zelfde IP of het zou een heel oud account van me moeten zijn waar ik het bestaan niet meer vanaf weet. Maar dan weet ik wel waarom ik hier heel mss eerder ben geweest en niet meer teruggekomen.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Waar maak je je druk om of het een leugen om aandacht is van TS.?
Hij vraagt geen geld of andere middelen gewoon dat zijn hond aan parvo lijd.
Jammer voor het hondje maar voor de rest kan het mij ook weinig boeien.

Voor de rest moet je iedereen ook maar op zijn blauwe ogen geloven die je niet kunt zien op het forum.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Thea49 schreef:Heb spijt dat ik de vraag vanmorgen stelde. (hoe het met het hondje zou gaan). Die vraag was trouwens oprecht. Ik ga altijd ervan uit dat mensen zulke dingen niet fantaseren.
Mijn kan je controleren op IP wat je dan verder van me te weten zou komen weet ik niet intreseert me ook niet.
Wel kan ik je vertellen dat je hier niet nog een lid tegen zal komen met zelfde IP of het zou een heel oud account van me moeten zijn waar ik het bestaan niet meer vanaf weet. Maar dan weet ik wel waarom ik hier heel mss eerder ben geweest en niet meer teruggekomen.
Want? Wat is er nou voor vreselijks hier? Als je inderdaad wilt dat iedereen de mond gesnoerd wordt ben je beter op je plek bij hondenpage :wink:
Hier mag je zeggen wat je denkt. En ja soms is dat minder leuk maar daar leer je wel het meest van :ok:
Ptje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Ach Thea, niet druk om maken.
Af en toe kan er flink gebakkeleid (hoop dat ik het goed schreef) worden want dat heb je nou eenmaal met zoveel mensen en evenzoveel meningen.
Dat botst dan af en toe en dan is het ook klaar.
Over het algemeen is dit best een leuk forum waar je heel veel leert.
Heb al een tijdje geen hond meer maar iedere dag kom ik nog ff "langs"om mee te lezen gewoon omdat ik het hier leuk en interessant vind.
Laatst gewijzigd door Ptje op 06 apr 2012 15:12, 1 keer totaal gewijzigd.
AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Thea49 schreef:Heb spijt dat ik de vraag vanmorgen stelde. (hoe het met het hondje zou gaan). Die vraag was trouwens oprecht. Ik ga altijd ervan uit dat mensen zulke dingen niet fantaseren.
Niet gelijk in de slachtoffer rol schieten.
Het was toch niet tegen jou persoonlijk toch.
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Ptje
Zeer actief

En Waaar bemoei je je mee en het is toch mijn schrijvfoud en dat maak ik zelf wel uit en en en :mep: ik zal het ff veranderen thanks :mrgreen:
JYBD
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door JYBD »

Skittles schreef:
Fin schreef:
Ik ben onderhand nieuwsgierig naar de leden van onder de 250 berichten die in dit topic reageren. Of de IP nummers overeenkomen. :wink:
En bedankt.

Inderdaad,..... :cry: Ik zit geloof ik ook pas op 28 ofzo?
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

Afbeelding
dagmar88
Zeer actief

Ongelezen bericht door dagmar88 »

Ptje schreef:En Waaar bemoei je je mee en het is toch mijn schrijvfoud en dat maak ik zelf wel uit en en en :mep: ik zal het ff veranderen thanks :mrgreen:
:engel: Gewoon in je onderschrift zetten dat je dyslecties bent :lol1:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Christo ter uwer info, geen dubbele accounts... net even gekeken... anders wordt je misschien zenuwachtig.
Kun je je beschuldigende vingertje weer intrekken... had je gesiert om het even te pb-en naar een van ons. :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Gewoon blijven hoor! Voor de rest, Thea is een bestaand iemand en geen type dat dubbele account heeft, het was al een opgave om er 1 te krijgen toch Thea :mrgreen: Dus niet weggaan :ok:
Laatst gewijzigd door duitse herder op 06 apr 2012 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Perry en Noah

Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque

Ongelezen bericht door M@scha »

Fin schreef:
Angelique. schreef:Zoals de waard is......

enzo :roll:
Zoals mijn ervaring is - van vier jaar modden...

en zoals je altijd op de radio hoort: ervaringen uit het verleden bieden geen garanties in het heden

edit: ah mal was mij al voor. :ok:
Afbeelding
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

Fin schreef:
Angelique. schreef:Zoals de waard is......

enzo :roll:
Zoals mijn ervaring is - van vier jaar modden...
Zat fora waar juist de modjes dat doen omdat ze zich vervelen als er niks te modden is :ok: .
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Nou Fin / christo, je verontschuldigen is te moeilijk zeker?

Ga dan maar weer snel terug onder je steen, want zomaar wat beschuldigingen in het rond strooien voegt ook niets toe.
renee-uk
Zeer actief

Muk schreef:Nou Fin / christo, je verontschuldigen is te moeilijk zeker?

Ga dan maar weer snel terug onder je steen, want zomaar wat beschuldigingen in het rond strooien voegt ook niets toe.
dat had ze al ingecalculeerd toch?
Fin schreef: En als ik al een reactie plaats, dan lees ik amper meer terug of er nog iemand op gereageerd heeft. Ook bij dit topic is het zo meteen, afsluiten en lekker wat anders gaan doen.
Afbeelding

Muk

renee-uk schreef:
Muk schreef:Nou Fin / christo, je verontschuldigen is te moeilijk zeker?

dat had ze al ingecalculeerd toch?
Fin schreef: En als ik al een reactie plaats, dan lees ik amper meer terug of er nog iemand op gereageerd heeft. Ook bij dit topic is het zo meteen, afsluiten en lekker wat anders gaan doen.
Oja, lekker makkelijk. Eerst met een bommetje de boel op stelten zetten en dan niks meer van je laten horen.
renee-uk
Zeer actief

Muk schreef: Oja, lekker makkelijk. Eerst met een bommetje de boel op stelten zetten en dan niks meer van je laten horen.
niet echt nieuw toch bij christo ;)
ik sta er in elk geval niet van te kijken, maar dat was al wel duidelijk denk ik :F:
Afbeelding

Muk

renee-uk schreef:
Muk schreef: Oja, lekker makkelijk. Eerst met een bommetje de boel op stelten zetten en dan niks meer van je laten horen.
niet echt nieuw toch bij christo ;)
ik sta er in elk geval niet van te kijken, maar dat was al wel duidelijk denk ik :F:
Hahaha, dat is inderdaad wel duidelijk. :mrgreen:
Zeeuws meisje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rocky = Yorkshire Terriër (15-06-1992 - 20-03-2007)
Quincy = Golden Retriever (05-03-1999 - 24-10-2011)
Kyra = Kruising Maltezer/Poedel (19-12-2006 - 20-10-2018)
Pixie = Kruising Jack Russel/Chihuahua (06-10-2010-
Dexter = Perro Peruano Peludo (07-04-2012 - 03-02-2024)

Ongelezen bericht door Zeeuws meisje »

Maar dan weten we nu nog niet hoe het nu met het hondje gaat :ugh: ? Leuk joh zo'n formum. Geen GTST meer nodig :LOL: Maarruh niet om te rellen hoor, kwam alleen even kijken of er al bekend was hoe het met het pupje ging. Ga ik nu weer iets anders doen. Dus vandaag reageer ik nu niet meer. Hoop dat ik hiermee niemand tegen het hoofd stoot :engel:
Fin schreef:
En als ik al een reactie plaats, dan lees ik amper meer terug of er nog iemand op gereageerd heeft. Ook bij dit topic is het zo meteen, afsluiten en lekker wat anders gaan doen.
Groetjes,

Len
Afbeelding

Dogs are like potato chips. You can't just have one.
Marion.

Ongelezen bericht door Marion. »

Zeeuws meisje schreef:Maar dan weten we nu nog niet hoe het nu met het hondje gaat :ugh: ? Leuk joh zo'n formum. Geen GTST meer nodig :LOL: Maarruh niet om te rellen hoor, kwam alleen even kijken of er al bekend was hoe het met het pupje ging. Ga ik nu weer iets anders doen. Dus vandaag reageer ik nu niet meer. Hoop dat ik hiermee niemand tegen het hoofd stoot :engel:
Ho! Check, check, je hebt pas 88 berichten. Waarom reageer je hier en wat is je IP adres?
Lillith
Zeer actief

Ongelezen bericht door Lillith »

Marion. schreef:
Zeeuws meisje schreef:Maar dan weten we nu nog niet hoe het nu met het hondje gaat :ugh: ? Leuk joh zo'n formum. Geen GTST meer nodig :LOL: Maarruh niet om te rellen hoor, kwam alleen even kijken of er al bekend was hoe het met het pupje ging. Ga ik nu weer iets anders doen. Dus vandaag reageer ik nu niet meer. Hoop dat ik hiermee niemand tegen het hoofd stoot :engel:
Ho! Check, check, je hebt pas 88 berichten. Waarom reageer je hier en wat is je IP adres?
:LOL: :LOL:
bennie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder
Border Collie
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door bennie »

Marion. schreef:
Vraag ook meteen even welke gebruikersnamen ze nog meer gebruikt op het hf.
Muk

Marion. schreef:
Hahaha :LOL:
MissZoef
Actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun kruising & Beauceron

Ongelezen bericht door MissZoef »

Skittles schreef:
Fin schreef:
En bedankt.

idd :denken:
Ptje
Zeer actief

Ja missZoef U ook even onder de lamp.
Kom je écht uit Grúningen en is dit écht je hond en wat is je ip adres :Q:
Laten we nou gewoon ff normaal blijven doen.
Ben wel heel benieuwd hoe het met de pup is.
Het was natuurlijk mega stupid van Niels om een broodfok pup te halen maar dat zal hij zich onderhand ook al wel verweten hebben.
Ben bang dat ie nu niet echt staat te trappelen om ons een update te geven.
Er zijn nu eenmaal vele mensen die vinden dat ze het beter weten dan de ander (niet strikt persoonlijk alleen tegen Niels) en ook al weten ze diep in hun hart dat het niet zo is dan houden ze toch het liefst vast aan hun eigen willens tegen beter weten in.
blacky
Zeer actief
Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door blacky »

Zo even gezocht wie die hele christo nou ook alweer was, en wie fin dus is. Weet het nu. Wel een tip wordt het je te heet onder je voeten neem een ander forum naam.
Afbeelding
gevni havanezers
Zeeuws meisje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rocky = Yorkshire Terriër (15-06-1992 - 20-03-2007)
Quincy = Golden Retriever (05-03-1999 - 24-10-2011)
Kyra = Kruising Maltezer/Poedel (19-12-2006 - 20-10-2018)
Pixie = Kruising Jack Russel/Chihuahua (06-10-2010-
Dexter = Perro Peruano Peludo (07-04-2012 - 03-02-2024)

Ongelezen bericht door Zeeuws meisje »

Zeeuws meisje schreef:
Maar dan weten we nu nog niet hoe het nu met het hondje gaat ? Leuk joh zo'n formum. Geen GTST meer nodig Maarruh niet om te rellen hoor, kwam alleen even kijken of er al bekend was hoe het met het pupje ging. Ga ik nu weer iets anders doen. Dus vandaag reageer ik nu niet meer. Hoop dat ik hiermee niemand tegen het hoofd stoot

OEPS!!!! Heb ik al bijna geen berichten. En reageer ik ook pas weer een dag later. Maar dat komt natuurlijk omdat ik het zo druk heb met al mijn alterego's. Is echt hééél vermoeiend hoor om al die verschillende posts uit elkaar te houden en op tijd bij het juiste topic weer te reageren. Maar ik doe m'n best. Ik ben toch zo'n people pleaser :love: . Daarom kon ik het ook zo goed vinden met mijn Golden Retriever damn die Will to Pleeeeeeeaaaaaase :vaag:

Maar nu weet ik nóg niet hoe het met de shiba gaat. Geen bericht goed bericht :U:
Groetjes,

Len
Afbeelding

Dogs are like potato chips. You can't just have one.
Plaats reactie

Terug naar “Hondenrassen en kruisingen”