uiteraard met een traktatie en een paaseitje

Dus hoe meer zielen, hoe meer vreugde bij Recreatieplas de Put in Vianen

Moderator: moderatorteam
Jammer! ik vind dat ze iedereen vrij moeten gevenHilde schreef:Wilde nog 'ns naar Vianen komen binnenkort maar die dag moet ik gewoon naar schoolVolgende keer beter, veel plezier!
Leuk! ziet Chiko zijn vriendinnetje weerDenise. schreef:Ik denk dat ik wel kan
zou leuk zijn als je ook kanJudith-Diesel schreef:Ik, mits Dana niet ineens spontaan loops is geworden. En als er teveel "kleine" honden mee gaan.
Leuk!Rebble schreef:Mss mss mss kom ik ook. Ik vind het wel heel leuk en het is voor mij aan te rijden maar ik beslis dit soort dingen meestal een paar dagen van tevoren. Maar ik schrijf 'm in mijn agenda zodat ik er wel rekening mee kan houden en laat het tegen die tijd nog weten of ik ook mee ga
jammer, volgende keer betercynnie schreef:ah jammer ben dat weekend weg dan
Dat is wel zo handig ja, vooral met die kleine van mij die zit er meteen opRebble schreef:Izzy is sinds zondag niet meer loops dus daar zal het bij ons niet aan liggenToevallig net uitgerekend dat wij er in de zomer geen last van hebben
IkBrowny schreef: grappig ik was gisteren foto's aan het uitzoeken van 7 weekjes tot aan nu en die foto had ik er ook tussen uit gepiktweet niet meer wie die op de puppen wandeling had gemaakt..
aha_Inge_ schreef:IkBrowny schreef: grappig ik was gisteren foto's aan het uitzoeken van 7 weekjes tot aan nu en die foto had ik er ook tussen uit gepiktweet niet meer wie die op de puppen wandeling had gemaakt..
Valerie schreef:Zijn er nog meer mensen die eventueel mee willen?
Het maken is 1 ding maar het vervoeren is dan nog een stuk lastigerRebble schreef:Valerie schreef:Zijn er nog meer mensen die eventueel mee willen?
Je moet even beloven dat je Kiyoshi-cupcakes meeneemt, dan loopt het storm