Hij is een intacte reu en wordt geschat op een jaar of 1,5 à 2. Zijn schofthoogte is tussen de 65-70 cm ongeveer. Momenteel is hij rond de 25 kilo, maar er moet nog wel wat meer vlees op de botten komen natuurlijk.

Moderator: moderatorteam

Dat denk ik ook.Denise. schreef:Ik ga voor stafford x Ambull

Dat of DD x staff. En dat klinkt wel als een spannende kruising waar sommige gekken voor zouden gaan.Lillith schreef:Duitse Dog x Boxer....
Ja klopt, hij trekt de boel bij elkaar en nu hij sterker wordt doet hij dat minder. Je ziet al verschil tussen de eerste en de latere foto's en ik heb hem twee keer gezien en toen zag ik ook al duidelijk verschil. De schofthoogte zit tussen de 65-70 cm, maar ik lees net dat het bij de Amerikaanse bull tot 70 cm mag zijn, dus wat dat betreft zou het kunnen. Dan wel van het Scott type, als ik daar op Google kom ik dit pupje tegen, is net een mini Heintje.Cleva schreef:Hij is niet hoog gebouwd. Hij is zwak en trekt daarom de boel bij elkaar. Omdat hij geen spieren heeft.
Dat uithangende piemeltje zegt alles. Zwak tot op het bot.
Een soort voorover gebogen junk. Dat is niet hetzelfde als gebocheld.

Nee, hij wordt nu opgevangen, maar dit is tijdelijk en hij is op zoek naar een baas.Cleva schreef:Hij heeft al een plek, he?
Daar dacht ik ook aan!Lillith schreef:Duitse Dog x Boxer....

Célie schreef:Als je naar die neus kijkt (dat het aan het einde wat omhoog loopt) zie je dat ook vaak bij de scott Ambullen.-Gaby- schreef:Bedankt voor de reacties en het meedenken! Een atletisch type Amerikaanse Bull zou inderdaad kunnen. En x Boxer zit ik ook nog steeds aan te denken.
wij hebben hier een kruising boxer rottweiler lopen en die heeft toch ook een normale snuit hoor, oke net iets korter als een rottweiler maar wel weer veeel langer als een boxersam2011 schreef:hij heeft de snuit te lang voor een boxer...
ik gok op een SCOTT ambull dus het atletische type..
Een duitse dog zie ik er echt niet in?Lillith schreef:Duitse Dog x Boxer....