Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Goede Aussie fokkers in Europa (op werkhonden gericht)
Moderator: moderatorteam
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Goede Aussie fokkers in Europa (op werkhonden gericht)
De eigenaresse van Seni uit Finland, 1 van de teefjes uit mijn laatste nest, vroeg mij of ik tips had voor haar dochter om een goede en gezonde Aussie pup te vinden, waar zij in ieder geval obedience mee kan gaan doen. Ze heeft nu een Cocker Spaniel waar ze obedience mee doet.
In Finland zit maar 1 Aussie fokker schreef zij, en die verkoopt haar pups alleen aan hondentrainers, of mensen die bewezen hebben in de hondensport mee te kunnen draaien.
Ik weet dat hier meerdere mensen op het forum zitten die kennis van en ervaring met Australian Shepherds hebben, dus hopelijk kunnen jullie mij wat namen geven van fokkers (in Nederland, Duitsland of elders in Europa) en wat links naar hun websites. Dan kan ik die weer doorspelen aan de eigenaresse van Seni.
In Finland zit maar 1 Aussie fokker schreef zij, en die verkoopt haar pups alleen aan hondentrainers, of mensen die bewezen hebben in de hondensport mee te kunnen draaien.
Ik weet dat hier meerdere mensen op het forum zitten die kennis van en ervaring met Australian Shepherds hebben, dus hopelijk kunnen jullie mij wat namen geven van fokkers (in Nederland, Duitsland of elders in Europa) en wat links naar hun websites. Dan kan ik die weer doorspelen aan de eigenaresse van Seni.
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Goede Aussie fokkers in Europa (op werkhonden gericht)
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Bedankt voor deze links alvast. Kennen jullie persoonlijk honden van de kennel die jullie "aanprijzen" en weten jullie of het ook echt goede fokkers zijn?
- Renske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kooikerhondje en lundehund
Izzy van Linda komt toch van JJ Ranch?
- verkadej
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Witte herder + retriever
tja wij gaan hier op "hondenschool" niet omdat onze hond zo dom is maar euh om ons wat bij te leren 
en je zou hier als je geluk hebt een pup'je vandaan kunnen krijgen.
http://www.somethin-spicy.nl/
en er word mee gewerkt.... ze heeft er geloof ik wel eens Europese frisbee wedstrijden mee gewonnen
en er word mee gewerkt.... ze heeft er geloof ik wel eens Europese frisbee wedstrijden mee gewonnen
- YvetteJ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peruaanse Naakthond, Toypoedel
- Contacteer:
Nee ik ken ze verder niet maar ze hebben wel een duidelijke site over oa werklust enzo, daarbij vind ik hun honden mooi en kijk daar gewoon af en toeLongFields schreef:Bedankt voor deze links alvast. Kennen jullie persoonlijk honden van de kennel die jullie "aanprijzen" en weten jullie of het ook echt goede fokkers zijn?
Van deze kennel ken ik wel een hond persoonlijk en dat is echt een toppertje, superleuke hond!verkadej schreef:tja wij gaan hier op "hondenschool" niet omdat onze hond zo dom is maar euh om ons wat bij te leren
Groetjes Yvette
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
Chupa (2007)
Tobias (2008-2021)
Freek (2020)
-
Agostini
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse Herders, Mechelse Herder
- Aantal honden: 5
Deze mensen vind ik ook zeker aanraders, ken hen persoonlijk, alsook hun honden (en enkele van hun pups). Werken allemaal super, stabiel karakter,...
http://users.skynet.be/CollieHome.com/S ... erooz.html
http://users.skynet.be/CollieHome.com/S ... erooz.html
- antheman
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Keeshond en Australian shepherd
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Let bij de aussie heel goed op de lijnen. Er zit namelijk best veel ellende in. Ik heb me voor Dumas kwam verdiept in de aussie en ik werd niet heel vrolijk van alles wat ik tegen kwam...
Namen van fokkers weet ik zo 1,2,3 niet meer. Dan moet ik even op zoek gaan in mijn mailbox
Namen van fokkers weet ik zo 1,2,3 niet meer. Dan moet ik even op zoek gaan in mijn mailbox
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Als je dat wil doen, heel graag. Mag ook via PB als dat handiger is.Machie schreef:Let bij de aussie heel goed op de lijnen. Er zit namelijk best veel ellende in. Ik heb me voor Dumas kwam verdiept in de aussie en ik werd niet heel vrolijk van alles wat ik tegen kwam...
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
JJ ranche komen izzie van linda en kaya van laura vandaan echte werkers! Met soms veel pit
dazzling spirit heeft n leuk nest in de planning teef is nu 4 weken drachtig meen ik zei fokt heel gericht op gezondheid en werkvermogen. Grote kans dat daar mijn volgende aus vandaan gaat komen. Verder zitten er in duitsland ook n aantal goede werklijn fokkers maar ook noorwegen heeft nog wel wat fokkers meen ik. Noelle van dazzling spirit kent daar n hoop fokkers (maria van tarelius volgens mij ook wel) dus zal aanraden daar ns naar te mailen.
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
Ja! Noelle van dazzling spirit bedoelde ik!corason del perro schreef:JJ ranche komen izzie van linda en kaya van laura vandaan echte werkers! Met soms veel pitdazzling spirit heeft n leuk nest in de planning teef is nu 4 weken drachtig meen ik zei fokt heel gericht op gezondheid en werkvermogen. Grote kans dat daar mijn volgende aus vandaan gaat komen. Verder zitten er in duitsland ook n aantal goede werklijn fokkers maar ook noorwegen heeft nog wel wat fokkers meen ik. Noelle van dazzling spirit kent daar n hoop fokkers (maria van tarelius volgens mij ook wel) dus zal aanraden daar ns naar te mailen.
Die is heel goed bezig als het over gezondheid gaat
En heel realistisch over wat een aus is enzo. Leuke dame met veel verstand van het ras
- LongFields
- Zeer actief
Peruaanse Kelpie Mojo
Bedankt voor jullie adviezen, ik heb haar de links en info doorgestuurd!