Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
lieke schreef:Ik heb mijn bevestiging ook binnen. Body awareness en tricks voor Bonnie.
Ik wilde nog wel dubbel betalen omdat ik dacht dat het 10 euro per workshop was. Gelukkig was Inge zo eerlijk om te melden dat dit per 2 workshops was.
corason del perro schreef:Yeah! Ik en de doggys zijn dit jaar ook weer van de party! Met Jola tricks en met Odin nose work en uiteraard de agility wedstrijd!
corason del perro schreef:Yeah! Ik en de doggys zijn dit jaar ook weer van de party! Met Jola tricks en met Odin nose work en uiteraard de agility wedstrijd!
Mag ik dan eindelijk Odin knuffelen
Haha ja Odin is ook veel knuffeliger geworden met vreemden.dus als je geluk hebt krijg je zelfs n lebber (nu hopen dat ik.vrij geregeld krijg )
Ik heb ook een mailtje gestuurd ....maarrrrrrr ik heb het onderste stuk niet meegstuurd waar ik me op kon geven voor de beginners-agility wedstrijd...dat wilde ik wel graag doen maar ik wacht wel even af of dat kan.
Dit wordt voor Luna en mij de eerste keer dat we naar de doedag komen en ik heb er nu al zin in! Flyball, nose work en dan nog de beginnerswedstrijd Agility. Ik ben benieuwd!
mercedes2803 schreef:Ik heb ook een mailtje gestuurd ....maarrrrrrr ik heb het onderste stuk niet meegstuurd waar ik me op kon geven voor de beginners-agility wedstrijd...dat wilde ik wel graag doen maar ik wacht wel even af of dat kan.
Kun je je ook nog later opgeven voor de agility wedstrijd? Niet dat Morris en ik er maar iets van bakken, maar het is leuk om mee te doen
Alleen moet ik Morris eerst nog even aan het verstand peuteren dat je door de tunnel moet lopen en niet er doorheen moet rennen en dan je ter aarde moet storten om vervolgens te gaan rollen (zodat je met tunnel en al het veld over rolt )
Dus mocht hij dat kunnen laten voor augustus dan zou ik nog wel mee willen doen. Kan hij dat niet... dan lijkt het me beter dat wij alleen maar komen kijken
nomo schreef:Kun je je ook nog later opgeven voor de agility wedstrijd? Niet dat Morris en ik er maar iets van bakken, maar het is leuk om mee te doen
Alleen moet ik Morris eerst nog even aan het verstand peuteren dat je door de tunnel moet lopen en niet er doorheen moet rennen en dan je ter aarde moet storten om vervolgens te gaan rollen (zodat je met tunnel en al het veld over rolt )
Dus mocht hij dat kunnen laten voor augustus dan zou ik nog wel mee willen doen. Kan hij dat niet... dan lijkt het me beter dat wij alleen maar komen kijken
nomo schreef:Kun je je ook nog later opgeven voor de agility wedstrijd? Niet dat Morris en ik er maar iets van bakken, maar het is leuk om mee te doen
Toch ingeschreven, ik twijfelde omdat we dan ook wsl. een verjaardag hebben van het zoontje van goede vrienden van ons maar dat zie ik tegen die tijd wel daar kunnen we ook later heen
Op 1 heb ik tricks op 2 body awareness en op 3 fotografie maar die zou mijn man dan doen (dat mocht toch? )
Noeska schreef:Het is dat ik gewaarschuwd werd want anders had gemist dat het verschoven was. Ik hoorde dat er een mail gestuurd was, maar ik heb niks ontvangen.
Nou ja...heb in elk geval ingeschreven bij Rally O en flyball
Ik wist ook niet dat het verschoven was.........................
Heb nu net een mail met opgave gestuurd, nu maar hopen dat Sam de workshops kan doen, die ik graag met hem wil doen.