Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
leuk snoepreisje voor mn man....(veilig geland in Chicago)
Moderator: moderatorteam
- crutz
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herders (FCI)
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
de laatste pup uit het huidige nest gaat via vrienden naar de USA & Frank gaat hem brengen, want in de cabine mee en zelf daar een paar dagen doorbrengen bij vrienden kan voor het zelfde geld als de shipping & dan zijn er aan die zijde geen extra kosten voor een brooker, doane etc....
erg leuk dus....
erg leuk dus....
Laatst gewijzigd door crutz op 13 apr 2012 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- Aantal honden: 2
Re: leuk snoepreisje voor mn man....
Klinkt goed! Leuk joh 
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
Leuk! Ennuhhhh als hij toch geen zin heeft wil ik de pup wel gaan brengen hoor

Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Goed idee om het op deze manier te doen, ga ik onthouden! Is de pup nog klein genoeg om mee in de cabine te mogen dan eigenlijk, ik heb destijds te horen gekregen dat de pup staand in een tas moet passen die ónder de stoel gezet moet worden. En niet zwaarder mocht zijn dan (ik meen) 5 of 6 kilo.
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
LongFields schreef:Goed idee om het op deze manier te doen, ga ik onthouden! Is de pup nog klein genoeg om mee in de cabine te mogen dan eigenlijk, ik heb destijds te horen gekregen dat de pup staand in een tas moet passen die ónder de stoel gezet moet worden. En niet zwaarder mocht zijn dan (ik meen) 5 of 6 kilo.
8 kilo bij Lufthansa & kenneltje mag max 55x40x20 zijn, zal niet heel ruim zijn, maar goed, past dus wel....over staand of niet doen ze in mijn ervaring niet zo heel moeilijk....
t is wel lastig regelen hoor, de KLM nemt ze wel mee, maar net zo duur als in het ruim, United Airlines neemt sinds 1 mrt geen honden meer mee behalve als ze geboekt zijn via een brooker....
Lufthansa is makkelijk
- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Wens Frank maar veel plezier!
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
leuk snoepreisje voor mn man....
Zo, gisteren is "Raketje" door Minna hier afgezet, de eerste nacht heeft ze met dr broer Inno samen in t vari kennel door mogen brengen. Vandaag hebben ze in de puppyren gezeten saampjes & dan nu de eerste nacht apart zodat Frank ook nog een beetje een stil pupje bij zich heeft die al gewend is alleen te zijn ipv continue andere honden er om heen....
Na 1 protest piepje slaapt ze nu al
dat gaat dus wel goed komen...
Ook leuk is dat Frank ook nog 1 of 2 van onze jonge Hollanders gaat zien daar....uit t eerste & 2 de nest van onze Mika...
Na 1 protest piepje slaapt ze nu al
Ook leuk is dat Frank ook nog 1 of 2 van onze jonge Hollanders gaat zien daar....uit t eerste & 2 de nest van onze Mika...
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
O wat gaaf zeg.
En ook nog die andere 'pup' zien. Super geregeld!
Maakt hij wel foto's ?
Maakt hij wel foto's ?
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Video camera is gepakt...Dee schreef:O wat gaaf zeg.
Maakt hij wel foto's ?
& andere "pup" was 6 feb ook al weer een jaar oud....t half broertje 27-2 al weer 2, maar weet niet of die nog in de buurt zit daar, want die is pas geleden verkocht voor t werk.....
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
oh leuk!
Wens hem maar veel plezier. Toch fijn om een pup zelf af te kunnen leveren lijkt me.
Wens hem maar veel plezier. Toch fijn om een pup zelf af te kunnen leveren lijkt me.
-
Selena
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x HH
- Aantal honden: 9
Vitor toch verkocht? En t. Riep telkens dat hij m niet zou verkopen?
Heulll vervelend zo'n reisje....
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
http://www.vanleeuwen-hollandseherders.nl
- Barbara1972
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Border Collie
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Ja, toch, wel in overleg hoor....had geen tijd/mogelijkheid serieus genoeg met hem te trainen, nu weg voor narcotica, traint nu oa met Bart Bellon...Selena schreef:Vitor toch verkocht? En t. Riep telkens dat hij m niet zou verkopen?
-
Selena
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): x HH
- Aantal honden: 9
Doet ie niet handig...ik had al een stuk of 4 dekkingen voor hem in de pijplijn...
Een mens is nooit te oud om te leren.. en een wijs mens is nooit uitgeleerd!
- carine
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo of Italiaanse waterhond
- Contacteer:
klinkt toch leuk zo'n reisje ! 
carine, giorgio,juno, nigra (+) en de knabbelbeesten

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto

http://www.lagottoromagnolo.be
http://www.bloggen.be/giorgio
http://www.bloggen.be/lagotto
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Mij is verteld dat pup inclusief kennel max 8 kilo mag wegen, anders in het ruim. KLM neemt alleen pups van 10 weken en ouder mee. Hoe zit dat met Lufthansa, welke leeftijd moeten dan zijn?crutz schreef:LongFields schreef:Goed idee om het op deze manier te doen, ga ik onthouden! Is de pup nog klein genoeg om mee in de cabine te mogen dan eigenlijk, ik heb destijds te horen gekregen dat de pup staand in een tas moet passen die ónder de stoel gezet moet worden. En niet zwaarder mocht zijn dan (ik meen) 5 of 6 kilo.
8 kilo bij Lufthansa & kenneltje mag max 55x40x20 zijn, zal niet heel ruim zijn, maar goed, past dus wel....over staand of niet doen ze in mijn ervaring niet zo heel moeilijk....
t is wel lastig regelen hoor, de KLM nemt ze wel mee, maar net zo duur als in het ruim, United Airlines neemt sinds 1 mrt geen honden meer mee behalve als ze geboekt zijn via een brooker....
Lufthansa is makkelijkook de vorige keer goede ervaringen mee, maar nu vliegt hij wel vanaf Frankfurt, dus stukje rijden, vanaf Dusseldorf was met overstap op Frankfurt....ach, parkeren is voor 6 dagen maar 40euro, daar kan je niet voor op en neer rijden....
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Lufthansa zegt dat als de DA vind dat ze kunnen vliegen, ze mogen vliegenShima schreef:Mij is verteld dat pup inclusief kennel max 8 kilo mag wegen, anders in het ruim. KLM neemt alleen pups van 10 weken en ouder mee. Hoe zit dat met Lufthansa, welke leeftijd moeten dan zijn?crutz schreef:LongFields schreef:Goed idee om het op deze manier te doen, ga ik onthouden! Is de pup nog klein genoeg om mee in de cabine te mogen dan eigenlijk, ik heb destijds te horen gekregen dat de pup staand in een tas moet passen die ónder de stoel gezet moet worden. En niet zwaarder mocht zijn dan (ik meen) 5 of 6 kilo.
Lufthansa is makkelijkook de vorige keer goede ervaringen mee, maar nu vliegt hij wel vanaf Frankfurt, dus stukje rijden, vanaf Dusseldorf was met overstap op Frankfurt....ach, parkeren is voor 6 dagen maar 40euro, daar kan je niet voor op en neer rijden....
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Vandaag ff 3 uurtjes (heen&weer ivm dekking Mika) oefenen met onze dame in dr reismandje;-) 10 minuten onderweg & t gaat redelijk...
- under the red sky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
- Contacteer:
Inmiddels is het bij de KLM en Delta Airlines al 15 weken. Ik ben blij om te horen dat Lufthansa nog wel jongere pups meeneemt.crutz schreef:Lufthansa zegt dat als de DA vind dat ze kunnen vliegen, ze mogen vliegenShima schreef: Mij is verteld dat pup inclusief kennel max 8 kilo mag wegen, anders in het ruim. KLM neemt alleen pups van 10 weken en ouder mee. Hoe zit dat met Lufthansa, welke leeftijd moeten dan zijn?& de KLM rekent als je mee vliegt net zo veel voor in t ruim als in de cabine, 200€, Lufthansa voor in t ruim 150€ & cabine 75€.
Goede reis alvast!
- Mekkie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising
- Aantal honden: 1
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Vorige week nog telefonisch gehoord dat ze 10wk nog accepteren. Maar goed, de KLM heeft mij ook al eens over de mail bevestigd dat 9 wk ook goed was & 2 dagen later waren mijn pups met 9wk & 5 dagen 2 dagen te jong & namen ze ze niet mee. (die zijn toen de volgende dag via Lufthansa gevlogen;-)under the red sky schreef:Inmiddels is het bij de KLM en Delta Airlines al 15 weken. Ik ben blij om te horen dat Lufthansa nog wel jongere pups meeneemt.crutz schreef:Lufthansa zegt dat als de DA vind dat ze kunnen vliegen, ze mogen vliegenShima schreef: Mij is verteld dat pup inclusief kennel max 8 kilo mag wegen, anders in het ruim. KLM neemt alleen pups van 10 weken en ouder mee. Hoe zit dat met Lufthansa, welke leeftijd moeten dan zijn?& de KLM rekent als je mee vliegt net zo veel voor in t ruim als in de cabine, 200€, Lufthansa voor in t ruim 150€ & cabine 75€.
Goede reis alvast!
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Veilig geland & netjes gedragen onderweg....
- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
en zoals ik al schreef inmiddels gearriveerd & in afwachting van haar nieuwe baasje die er rond 1200 is zit ze nu bij de eigenaar van haar oma's zus en zijn familie (waar Frank ook blijft...)
heerlijk aan het vlees

dochterlief wil dr houden....

heerlijk aan het vlees

dochterlief wil dr houden....

- HillieS
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising Border Terriër en Schapendoes
Re: leuk snoepreisje voor mn man....(veilig geland in Chicag
Fijn dat het goed is gegaan!
En leuke foto's!!
En leuke foto's!!

- crutz
- Zeer actief
- Contacteer:
Over een half uurtje komt haar eigenaresse. Onze vriend daar zegt dat ze erg op zijn Carna lijkt & dat is leuk, want Carna is de reden dat ze een pup van ons wilde;-)
Kan ook niet anders dan dat ze er op lijkt, de zus v Carna is mijn Medusa & Medusa is de oma vd pups & mams vd pups is weer een halfzusje v Carna & Medusa...dus overeenkomsten zijn niet vreemd
Kan ook niet anders dan dat ze er op lijkt, de zus v Carna is mijn Medusa & Medusa is de oma vd pups & mams vd pups is weer een halfzusje v Carna & Medusa...dus overeenkomsten zijn niet vreemd