in de gaten houden, 2 da's hebben dat gezegd, die van fes/lou, en mijn da. Mss dat er ooit in de toekomst aan 1 hoektand een wortelkanaalbehandeling moet plaats vinden, maar voorlopig is dat niet aan de orde. Om zijn tanden een beetje te sparen heb ik een foamballetje gehaald voor hem, dat is wat beter dan een tennisbal.Luckyday schreef:Oke. Mickey ma's cairn heeft ook een slecht gebit. Maar als hij er geen last van heeft. Maar moet je dan bijvoorbeeld regelmatig naar de tandarts met hem of gewoon goed in de gaten houden?Jeannettebo schreef:Het enige is dat hij een slecht gebit heeft, zijn hoek- en voortanden zijn bijna helemaal weggesleten, maar daar heeft hij geen last van, hij kan er alles mee. Hier eet hij gewoon kvv, kippennekken, hele haringen etc
Hier eten ze ook kvv vaak smuldier en tafelresten
Hij is verder gechipt en geënt, zowel cocktail als rabiës. En daarbij dus gzond verklaart. Oh ja, hij is bij fes/lou ontwormt en onlangs heeft hij hier een vlooienpipetje gehad.
Ik heb de afgelopen 4 weken vooral ook gewerkt aan zijn conditie en spieropbouw, en dat is aardig gelukt. Hij kan nu prima 2 uur meelopen met achter de bal aanrennen er bij. Hij heeft een billen en schouders gekregen