Wij wonen in Hengelo Overijssel.
Mijn man maakt de hondenfoto's, omdat hij hondenfotograaf is.
Dit nog niet zo lang.
Zie zijn website: http://www.photodigi.nl/index.html

Moderator: moderatorteam
Zo, dat mag zo maar?Ans Surfer schreef:Ik wilde alleen weten of er mensen in onze buurt belangstelling hebben een keer met mooi weer een wandeling te maken.
Mogen ook mensen zijn die naar Hengelo of omstreken willen komen.
Natuurlijk ook uit Drente.
Jaja, zijn wij even bevoorrechtShima schreef:Zo, dat mag zo maar?Ans Surfer schreef:Ik wilde alleen weten of er mensen in onze buurt belangstelling hebben een keer met mooi weer een wandeling te maken.
Natuurlijk ook uit Drente.Uit Drenthe ook zomaar?
sjaak-k schreef:Jaja, zijn wij even bevoorrechtShima schreef:Zo, dat mag zo maar?Ans Surfer schreef:Ik wilde alleen weten of er mensen in onze buurt belangstelling hebben een keer met mooi weer een wandeling te maken.
Stap voor stap he! Eerst Drenthe, Dan Duitsland. Volgende keer mag je meeverkadej schreef:sjaak-k schreef:Jaja, zijn wij even bevoorrechtShima schreef:Zo, dat mag zo maar?Ans Surfer schreef:Ik wilde alleen weten of er mensen in onze buurt belangstelling hebben een keer met mooi weer een wandeling te maken.
![]()
En euh hoe zit het met mensen die in Duitsland wonen?
sjaak-k schreef:Stap voor stap he! Eerst Drenthe, Dan Duitsland. Volgende keer mag je meeverkadej schreef:sjaak-k schreef:Jaja, zijn wij even bevoorrechtShima schreef: Zo, dat mag zo maar?Uit Drenthe ook zomaar?
![]()
En euh hoe zit het met mensen die in Duitsland wonen?