Inge O schreef:bedankt, jaap.Jaap* schreef:Dat vind ik bijna altijd als er iets gepubliceerd word over gedrag of opvoeding etc.Tara schreef:Ik vond dat een ongenuanceerd artikel
Het heeft meestal een heel hoog -ik heb iets bedacht en dat moet iedereen weten want dan tel ik mee- gehalte.
Zoals een al jaren uit de serie geschreven soap-ster wanhopig in het nieuws wil blijven.
Waarmee ik niet wil zeggen dat Rugaas een verlepte soap-ster is, maar ze houdt er wel regelmatig vreemde ongenuanceerde theorieen op na.
Het is niet verplícht om steeds iets nieuws te bedenken hoor, denk ik dan
mevrouw rugaas behoort wel heel erg tot deze categorie en daarbij voelt ze zich ook totaal niet geroepen om bewijzen voor al haar stellingen aan te dragen.
dat is gewoon wel duidelijk na te gaan (en is ook al gebeurd) - zal bij het ene ras duidelijker zijn dan het andere maar bij wartenpupjes is duidelijk merkbaar dat ze rond 7-8 weken veel onbevangener op vreemde personen/situaties reageren dan met 10-12 weken.bouvierpoedel schreef:Met 7 á 8 weken oud staan pups het meest open om hun wereldje te gaan vergroten.
wat volgens de ontwikkelingsfasen die beschreven zijn ook erg logisch is.
wat ook precies de reden is dat ik een pup dus rond de 7.5/8 weken wil hebben. niet veel vroeger, maar dat merk je heel goed of een pup er klaar voor is, maar echt niet later dan 9 weken.