Prijs is alleen wel flink gestegen, ze kosten nu € 150,-

Ik hoop dat mijn tentje het dus nog even uithoudt.
Moderator: moderatorteam
Wij hebben hem dan wel een stuk goekoper gekocht, maar hebben er inmiddels ook een los in te hangen binnentent bij, dus als we ergens heen gaan kunnen de kids er ook nog inslapen.Machie schreef:Ik ga ook voor een partytent ofzo. Ik vind 150 euro voor zo'n verder vrij nutteloos tentje veeeel te veel geld
Kan me herinneren dat die andere tentjes in het begin ook wel over de honderd euro waren, maar op het laatste voor rond de vijftig euro weggingen. Mijn tentje begint ook wel een beetje op te raken, dus hoop dat ie het nog even volhoudt totdat deze tentjes weer wat in prijs gaan zakken.Pumi schreef:Wij hebben hem dan wel een stuk goekoper gekocht, maar hebben er inmiddels ook een los in te hangen binnentent bij, dus als we ergens heen gaan kunnen de kids er ook nog inslapen.Machie schreef:Ik ga ook voor een partytent ofzo. Ik vind 150 euro voor zo'n verder vrij nutteloos tentje veeeel te veel geld
Ik weet het, ze waren er ooit goedkoperPumi schreef:Wij hebben hem dan wel een stuk goekoper gekocht, maar hebben er inmiddels ook een los in te hangen binnentent bij, dus als we ergens heen gaan kunnen de kids er ook nog inslapen.Machie schreef:Ik ga ook voor een partytent ofzo. Ik vind 150 euro voor zo'n verder vrij nutteloos tentje veeeel te veel geld
Ik heb in mijn hoofd dat ze 90 waren. Later idd rond de 40. Ik denk dat er te hard om gevraagd is de laatste tijd dat ze hun kans zagenLongFields schreef:Volgens mij was de vorige lichting oorspronkelijk rond de 60 euro, en gingen ze op het laatst voor een euro of 40 de deur uit.
Ik vind 150 euro wel erg veel geld als der verder niets aan de tentjes veranderd is qua afmetingen of extra luifel oid.
Gelukkig doet mijn tentje het gewoon nog voorlopig en hoef ik niet om een andere.
En de rits was niet eens goudLongFields schreef:Denk dat een rits kwetsbaarder is dan die flappen.
Als dat het enige verschil is dan is het een verdomd dure rits die ze gebruikt hebben.
Ik zie op de site van Decathlon trouwens niet de Base Seconds tent staan van 150 euro, of kijk ik niet goed?
Ik weet niet of er meerdere zijn in Amsterdam maar diegene die ik weet ligt naast de Arena. Nu zou Ajax best wel eens kampioen kunnen worden zaterdag en de menigte die niet mee gaat naar de wedstrijd (uit) zich verzamelen bij de arena. Dan zou het uit voorzorg wel eens kunnen zijn dat winkels daar sluiten.YvetteJ schreef:Dan gaan wij zaterdag maar eens een ritje Decathlon doen![]()
Ziet er aardig uit en zou een alternatief kunnen zijn, hoewel de tent volgens mij kleiner is, en de deur niet aan de onderkant dicht kan terwijl de bovenkant open is, wat wel kan bij de Quechua en wat als je er een of meerdere honden in hebt heel handig is.
sjaak-k schreef:Een postcodecheck van de Lidl, ja, best leuk
Ik kom ook bij de postcodecheck uitdogluna schreef:sjaak-k schreef:Een postcodecheck van de Lidl, ja, best leuk
Ik kom dus echt bij een werptent uit
Oh wat goed van je!!Reny schreef:Ik weet niet of er meerdere zijn in Amsterdam maar diegene die ik weet ligt naast de Arena. Nu zou Ajax best wel eens kampioen kunnen worden zaterdag en de menigte die niet mee gaat naar de wedstrijd (uit) zich verzamelen bij de arena. Dan zou het uit voorzorg wel eens kunnen zijn dat winkels daar sluiten.YvetteJ schreef:Dan gaan wij zaterdag maar eens een ritje Decathlon doen![]()
Mijn advies: tenzij je extreem voor Ajax bent misschien niet richting Arena gaan(owh en je moet je afvragen of je nog wel kunt parkeren
)
Ik ook... Zie wel een werptentje in de folder als ik die aanklik maar dat is een kleintje, waar je niet in kunt staan, bedoelen jullie die?Pumi schreef:Ik kom ook bij de postcodecheck uitdogluna schreef:sjaak-k schreef:Een postcodecheck van de Lidl, ja, best leuk
Ik kom dus echt bij een werptent uit
YvetteJ schreef:Oh wat goed van je!!Reny schreef:Ik weet niet of er meerdere zijn in Amsterdam maar diegene die ik weet ligt naast de Arena. Nu zou Ajax best wel eens kampioen kunnen worden zaterdag en de menigte die niet mee gaat naar de wedstrijd (uit) zich verzamelen bij de arena. Dan zou het uit voorzorg wel eens kunnen zijn dat winkels daar sluiten.YvetteJ schreef:Dan gaan wij zaterdag maar eens een ritje Decathlon doen![]()
Mijn advies: tenzij je extreem voor Ajax bent misschien niet richting Arena gaan(owh en je moet je afvragen of je nog wel kunt parkeren
)
Dat was anders net zo'n fiasco geworden als die keer dat we naar Pathé de Kuip gingen met zo'n zelfde evenement met Feyenoord
Daar heb ik dus inderdaad helemaaaaaaaaal geen zin in nee
Maar dan gaan we naar Best en eventueel door naar Antwerpen, bedankt Rény
YvetteJ schreef:Nou wij hebben dr een! Wel de duurdere full van 200 maar ik had geen zin meer om langer te wachten.
De andere versie, van 150 euro, komt wel weer binnen, 36 stuks voor de nederlandse vestigingen, maar hij kon niet vertellen wanneer. Hij zegt 'ja steeds als ze binnen komen dan komen er ineens allemaal mensen die met honden trimmen ofzo en die nemen al die tenten gelijk mee'![]()
Als ze er zijn dan zouden ze iig ook op de website moeten komen.
Edit: spellingscorrectie op mobiel is niet handig
Nou inderdaad! "We" staan daar lekker bekendLysette schreef:YvetteJ schreef:Nou wij hebben dr een! Wel de duurdere full van 200 maar ik had geen zin meer om langer te wachten.
De andere versie, van 150 euro, komt wel weer binnen, 36 stuks voor de nederlandse vestigingen, maar hij kon niet vertellen wanneer. Hij zegt 'ja steeds als ze binnen komen dan komen er ineens allemaal mensen die met honden trimmen ofzo en die nemen al die tenten gelijk mee'![]()
Als ze er zijn dan zouden ze iig ook op de website moeten komen.
Edit: spellingscorrectie op mobiel is niet handig![]()
![]()
![]()
Volgens mij denken ze daar echt van