chrico schreef:die blijven braaf zitten als jij komt, als ze mij zien dan komen ze aanstormen
![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
wie kan goed foto's maken en wil....
Moderator: moderatorteam
- noekie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): american bulldog,
Xfila/stabij/lab/? - Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: wie kan goed foto's maken en wil....
scooby 06-07-1995/31-08-2007
andor 12-04-2001/10-09-2009
andor 12-04-2001/10-09-2009
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
leuk, ik ga me ook opgeven denk ik 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Pauline
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
Dat is inderdaad raar. Ik heb ze gemaild om te vragen waarom ze dat willen. Een paar voorbeeldfoto's van hoe je dieren fotografeert lijkt mij een stuk logsicher!Suzanne123 schreef: jammer alleen (en daar val ik dus echt over) dat je een "zelfportret" moet meesturen als je je wilt opgeven.
a- ik heb geen foto's van mijzelf en b- mocht ik die hebben stuur ik die niet in.
(er bestaat wel een enkele foto van mijzelf maar da's meer pech dan wijsheid zeg maaren volgens mij doet het niet ter zake hoe IK eruit zie!)
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Dat dus; en je kunt het 'aanmeldforumulier' niet verzenden zonder zo'n foto.... hopelijk krijg ik op mijn mail wel reaktie.Pauline schreef:Dat is inderdaad raar. Ik heb ze gemaild om te vragen waarom ze dat willen. Een paar voorbeeldfoto's van hoe je dieren fotografeert lijkt mij een stuk logsicher!Suzanne123 schreef: jammer alleen (en daar val ik dus echt over) dat je een "zelfportret" moet meesturen als je je wilt opgeven.
a- ik heb geen foto's van mijzelf en b- mocht ik die hebben stuur ik die niet in.
(er bestaat wel een enkele foto van mijzelf maar da's meer pech dan wijsheid zeg maaren volgens mij doet het niet ter zake hoe IK eruit zie!)
Suzanne
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Hoewel ik het nut er ook niet direct van in zie, heb ik er ook geen probleem mee om een foto van mezelf mee te sturen. Dus dat heb ik gewoon gedaan.Suzanne123 schreef:Dat dus; en je kunt het 'aanmeldforumulier' niet verzenden zonder zo'n foto.... hopelijk krijg ik op mijn mail wel reaktie.Pauline schreef:Dat is inderdaad raar. Ik heb ze gemaild om te vragen waarom ze dat willen. Een paar voorbeeldfoto's van hoe je dieren fotografeert lijkt mij een stuk logsicher!Suzanne123 schreef: jammer alleen (en daar val ik dus echt over) dat je een "zelfportret" moet meesturen als je je wilt opgeven.
Suzanne
-
Muk
Een pasfoto mailen zegt niets over de kwaliteiten als fotograaf. Dat vind ik ook raar dat je zoiets moet bijvoegen.
Maar Suzanne, als je dit zou willen doen, kun je ook informeren bij het plaatselijke asiel of asielen.
Maar Suzanne, als je dit zou willen doen, kun je ook informeren bij het plaatselijke asiel of asielen.
-
Pauline
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hollandse herder
- Aantal honden: 0
- Contacteer:
heb al antwoord: "het is leuk om een beeld te hebben van de mensen die reageren. Maar als je liever een andere foto meestuurt is het ook goed."
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ik heb "te weinig" (eigenlijk bedoel ik "teveel" ) foto's waar ik zelf opsta en no way dat ik die ga meesturen. Dat doe ik nergens naartoe, dus ook hier niet. Dan krijg je toch hoe dan ook een beoordeling op uiterlijk en daar heb ik geen trek in.Muk schreef:Een pasfoto mailen zegt niets over de kwaliteiten als fotograaf. Dat vind ik ook raar dat je zoiets moet bijvoegen.
Ik heb idd ook asiels in mijn omgeving gemaild; kijken wat daar nog van komt.
Suzanne
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
ik had gewoon een foto toegevoegd die ik gemaakt heb van mijn honden.

- Frouke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell en Border Collie
- Aantal honden: 2
Wat een mooi initiatief! Ik kan zelf helemaal geen mooie foto´s maken, maar leuk dat er zoveel HF-ers zijn die zich aangemeld hebben!

- Bons
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgebacks
aangemeld

Growing up I learned that pleasing everybody is impossible. Pissing everybody of on the other hand, is a piece of cake! 
-
tineke
Ik ben zelf een waardeloze fotograaf maar vind dit wel een prima iniatief.
Alma ,die onze site beheert,kan ook zo balen van de slechte foto's die ze soms binnen krijgt.
Duidelijke goede foto's maken ook qua reacties aantal een duidelijk verschil.
Prima iniatief dus ,fijn dat er zoveel goede fotograven op reageren
Alma ,die onze site beheert,kan ook zo balen van de slechte foto's die ze soms binnen krijgt.
Duidelijke goede foto's maken ook qua reacties aantal een duidelijk verschil.
Prima iniatief dus ,fijn dat er zoveel goede fotograven op reageren
- Triplefox
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Fox Terrier
Kerry Blue Terrier - Aantal honden: 2
- Contacteer:
En nog een aanmelding erbij 
- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Contacteer:
In Amersfoort heb ik ook weleens aangeboden om foto's van de dieren te maken, omdat de foto's die ze hadden ontzettend beroerd waren. Maar ze wilden het perse zelf doen... Nou ja, dan niet hoor.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ik heb tot nu geen enkele reaktie op mijn mail; zojuist toch geprobeerd om een aanmelding te doen zonder een foto. Dat lukt dus niet en ook telefoonnummer is een verplicht veld.
Jammer ;-(
Ben toch blij dat ik het topic geopend heb; ze hebben er toch weer wat nieuwe aanmeldingen door gekregen!
Suzanne
Jammer ;-(
Ben toch blij dat ik het topic geopend heb; ze hebben er toch weer wat nieuwe aanmeldingen door gekregen!
Suzanne
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Misschien maar ik had dus gemaildNanna schreef:Ik heb wel alles ingevuld en ook een foto van mijn conterfeitsel erbij gedaanSuzanne123 schreef:Ik heb tot nu geen enkele reaktie op mijn mail; zojuist toch geprobeerd om een aanmelding te doen zonder een foto. Dat lukt dus niet en ook telefoonnummer is een verplicht veld.
Jammer ;-(
SuzanneEn ook nog niks gehoord.
Ik denk dat dat wel even neemt hoor.
Ik haak dus af bij het verplicht insturen van een foto van mijzelf EN mijn telefoonnummer.
Suzanne
- Erwina
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
Pauline schreef:heb al antwoord: "het is leuk om een beeld te hebben van de mensen die reageren. Maar als je liever een andere foto meestuurt is het ook goed."
Suzanne123 schreef:Ik heb tot nu geen enkele reaktie op mijn mail; zojuist toch geprobeerd om een aanmelding te doen zonder een foto. Dat lukt dus niet en ook telefoonnummer is een verplicht veld.
Jammer ;-(
Suzanne
De foto hoeft dus niet. En telefoonnummer is niet zo raar toch?
Top dat zoveel mensen zich aangemeld hebben
Welkom Ollie!

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012

Goodbye my friend... Rex, *01-05-2001 / † 23-08-2012
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Jawel; je moet "een" foto meesturen en je telnr invullen. Dat gaat 'm niet worden; wij hebben een gehiem nummer.
Zonder die gegevens wordt het formulier niet verzonden.
Suzanne
Zonder die gegevens wordt het formulier niet verzonden.
Suzanne
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
Super idee, en ik ga mij denk ik ook opgeven. Ben ook geen super fotograaf maar kan wel leuke plaatsjes schieten vind ik zelf.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ja, ik heb een mobiel, maar dat nummer is bedoeld voor "noodsituaties" en dat nummer heeft dus eigenlijk alleen familie en een enkele vriend; dat is ook niet iets waar ik mee rondstrooi.Nanna schreef:Gehiem nog welSuzanne123 schreef:wij hebben een gehiem nummer.Hebbie geen mobiel nummer dan?
Bovendien loop ik niet constant met mijn mobiel rond; dan is mailen echt sneller
Mijn mobiel heb ik alleen bij me als ik met de auto langer onderweg ben; dus bijv ook niet naar mijn werk of met honden uitlaten ofzo..
Maar, ik vind het nog steeds een heel goed initiatief hoor; ik wacht gewoon nog de reaktie op mijn mailtje af... komt die niet; ook goed.
Suzanne
- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar
nou ja. denk je goed te doen.moosje schreef:In Amersfoort heb ik ook weleens aangeboden om foto's van de dieren te maken, omdat de foto's die ze hadden ontzettend beroerd waren. Maar ze wilden het perse zelf doen... Nou ja, dan niet hoor.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..
Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
zullen ze geschrokken zijnNanna schreef:Ik heb wel alles ingevuld en ook een foto van mijn conterfeitsel erbij gedaanSuzanne123 schreef:Ik heb tot nu geen enkele reaktie op mijn mail; zojuist toch geprobeerd om een aanmelding te doen zonder een foto. Dat lukt dus niet en ook telefoonnummer is een verplicht veld.
Jammer ;-(
SuzanneEn ook nog niks gehoord.
Ik denk dat dat wel even neemt hoor.
ze kunnen in hun handen knijpen met jou .
als fotografe.
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Nou, je moet ze misschien ook even wat meer kans geven om te reageren dan het weekend plus een Koninginnedag...
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dat lijkt mij ook. Plus dat ze ineens een enorme stapel aanmeldingen van fotografen gekregen hebben vermoed ik zo!DebbieZ schreef:Nou, je moet ze misschien ook even wat meer kans geven om te reageren dan het weekend plus een Koninginnedag...
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Ik merk het al; het is al met al toch niets voor mij.
Ik wil gewoon mails hebben als er wat voor me te doen is, ik ga NIET op een sociaal medium voor dat doel.
Suzanne
Ik wil gewoon mails hebben als er wat voor me te doen is, ik ga NIET op een sociaal medium voor dat doel.
Suzanne
- DebbieZ
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel, Galgo Espagnol
Neuh, dat lijkt me niet. Volgens mij is de website het centrale punt en de rest eromheen voor promotie.Nanna schreef:Heb net wel een mailtje gehad. Je kon lid worden van een besloten facebookgroep.
Ik heb me geloof ik wel aangemeld maar ik snap de ballen van dat hele Facebook en vind het er daar eigenlijk ook niet zo leuk.
Zou dat een probleem zijn?
Suzanne, misschien krijg je morgen wel een heleboel mail terug...
-
_Jules_
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
Nou het is wel handig als je op die fb pagina zit..Daar staat ook een lijst met welke asiels er al benaderd zijn. Het is ook wel een beetje de bedoeling dat je zelf contact opneemt met asiels en dat dan op die lijst zet. En via die pagina kan je ook wel eerder ergens aan de slag.

- Elly*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan
- Contacteer:
Ik heb net een mail ontvangen van de stichting. Het is me niet duidelijk of ik zelf contact moet opnemen met het plaatselijk asiel, maar ga daar maar even een mailtje naar toe sturen.
Nog meer die een positieve reactie ontvangen hebben?
Nog meer die een positieve reactie ontvangen hebben?
- Chihuahua-paws
- Zeer actief
ik vind dit best jammer eigenlijk een heel leuk innitiatief natuurlijk.
maar waarom zo moeilijk.
Ik zou gewoon als je bereid bent fotos te maken een assiel bellen in de buurt en vragen of ze intresse hebben in een gratis foto shoot van de dieren in het assiel. denk dat dat makkelijker is dan zoon hele poes pas erom heen.
evt kun je aanbieden om dat eens in de zoveel tijd te doen. ivm de instroom van nieuwe dieren.
maar waarom zo moeilijk.
Ik zou gewoon als je bereid bent fotos te maken een assiel bellen in de buurt en vragen of ze intresse hebben in een gratis foto shoot van de dieren in het assiel. denk dat dat makkelijker is dan zoon hele poes pas erom heen.
evt kun je aanbieden om dat eens in de zoveel tijd te doen. ivm de instroom van nieuwe dieren.