Het pakte beter uit dan gehoopt. Ziva liep eerst een heel het VP met Sander en daarmee hun laatste Utje en een eerste plek

Ziva
Jip
De jumping ging bij beide dames wat minder

En mijn vriend was zo trots dat ze even moesten poseren met de prijzen

Moderator: moderatorteam
Ja het is zeker een fijne locatie. Had alleen wel wat dichterbij mogen zijnLongFields schreef:Gefeliciteerd!!! Super gelopen dus in Assen.
Ik mocht ook niet mopperen met een tiende plek op de Jumping gisteren.
Maar binnenkort zie ik jullie dus ook op de B1 wedstrijden?
Leuke wedstrijd is Assen hè? Alles goed georganiseerd, uitslagen dankzij Relinde 's avonds al op Nimble bijgewerkt en een mooie accommodatie.
Zeker na s Gravenzande is dit een verademing ja!suzan25 schreef:Super gedaan allebei gefeliciteerd![]()
![]()
Assen is idd een heel stukje rijden voor ons, maar vind het echt wel de moeite waard. Na 2 wedstrijden op hele kleine veldjes met veel honden vond ik dit wel een verademing heerlijk veel ruimte.
Redelijk, ze ging niet hard en had op het vast een weigering op de palen en een foutloze jumping wel 2 keer buiten de tijd.Lysette schreef:Zeker na s Gravenzande is dit een verademing ja!suzan25 schreef:Super gedaan allebei gefeliciteerd![]()
![]()
Assen is idd een heel stukje rijden voor ons, maar vind het echt wel de moeite waard. Na 2 wedstrijden op hele kleine veldjes met veel honden vond ik dit wel een verademing heerlijk veel ruimte.
Hoe had jij gelopen? Had alleen je finish van het vast maar gezien