Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Wat kan je (niet) doen bij je hond?
Moderator: moderatorteam
- dancingdaydream
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Outdoor Chihuahua - Yuna, Perro Peruano Peludo - Chell
- Aantal honden: 2
Re: Wat kan je (niet) doen bij je hond?
Yuna is ook zo hoor, ze hoeft maar een glimps van de knipper op te vangen en ze is "verstopt". Gelukkig dan wél zonder het krabben/bijten/gillen/schoppen deel.

- Pemba
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse teriër
Ik mag alles doen wat ik wil. Senghe heeft wel eens klitten tussen zijn voetkussentjes en als ik die er tussen uit wil peuteren wil hij zijn poot nog wel eens weg trekken.

- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
- Aantal honden: 1
Raar is het wel. Hij vindt het heerlijk om gestofzuigd te worden, en ik kan aan zijn tanden zitten, piemel schoonmaken, borstelen, oren nakijken, alles behalve nagels knippen
dan doet hij alsof hij vermoord word.

- HaddockandFriends
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mopshond Haddock en Poolse schone Suki.
- Contacteer:
Haddock rent al weg bij het krijgen van vlooien druppels, terwijl vlooien druppels betekend, daarna een heeeeerlijk koekje.
Ook oogdruppels is een regelrechte ramp, gebit ook maar wordt iets minder inmiddels.
Neusrimpel schoonmaken vind hij ook vreselijk.
Maar ik kan het allemaal alsnog zelf, in de houtgreep en hup even doorbijten.
Nagelsknippen is ook een ramp, gelukkig hoeft het vrijwel nooit dus dat scheelt.
En bij de dierenarts ligt hij op tafel te slapen als hij een prikje krijgt.
Pixel en Suki zijn heel makkelijk, die deer het niks.
Ook oogdruppels is een regelrechte ramp, gebit ook maar wordt iets minder inmiddels.
Neusrimpel schoonmaken vind hij ook vreselijk.
Maar ik kan het allemaal alsnog zelf, in de houtgreep en hup even doorbijten.
Nagelsknippen is ook een ramp, gelukkig hoeft het vrijwel nooit dus dat scheelt.
En bij de dierenarts ligt hij op tafel te slapen als hij een prikje krijgt.
Pixel en Suki zijn heel makkelijk, die deer het niks.
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Tot nu toe mogen wij ( vriend en ik ) alles doen. In het begin vond hij het niet zo tof als z'n staart gekamd werd, maar dat was een kwestie van gewoon herhalen. Nu gaat hij er bij liggen.
De DA mag ook tot nu toe alles, behalve met zo'n apparaat in z'n oren kijken.
De DA mag ook tot nu toe alles, behalve met zo'n apparaat in z'n oren kijken.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Ik doe gewoon alles. Geen gezeik graag.
Pasha wil nog weleens krijsen met nagels knippen, maar laat het wel gewoon toe!
Pasha wil nog weleens krijsen met nagels knippen, maar laat het wel gewoon toe!

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- [Sandra]
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse bulldog x Maltezer
Tot dusver kan ik gewoon alles doen wat moet. Niet dat ze staan te juichen, maar ze ondergaan verzorgende handelingen.

Groetjes,
Sandra
- Jaap*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jachthonden
Ik pulk weleens wat in een oor, pluk er eens een teek vanaf en ik haal er een paar keer per jaar een borstel overheen. Dat is alles, en dat vind hij prima.
En met de da kan hij het ook wel goed vinden, als die eens nodig is voor een akkevietje.
Vroeger werd hij bloednerveus van zulk gepriegel, maar dat is allang overgebeterd.
En met de da kan hij het ook wel goed vinden, als die eens nodig is voor een akkevietje.
Vroeger werd hij bloednerveus van zulk gepriegel, maar dat is allang overgebeterd.
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Marouck en Biène laten alles toe.
Numa vindt gepluk aan zijn lijf niets, hij probeert er dus onderuit te komen door weg te draaien, te grommen en te happen. Helaas voor hem ben ik daar niet van onder de indruk. Over het algemeen lukt nu alles behalve kammen, dat vindt ie echt verschrikkelijk blijkbaar.
Bij de dierenarts gaat er uit voorzorg een muilkorf om, geloof dat de dierenarts die hem vandaag entte daar wel blij om was, meneer was erg boos op haar
Gewoon met zijn tweeën vastgehouden, neusenting als eerste (die is het vervelendst) daarna de gewone prik... en klaar. Binnen 2 minuten kon het korfje weer af.
Numa vindt gepluk aan zijn lijf niets, hij probeert er dus onderuit te komen door weg te draaien, te grommen en te happen. Helaas voor hem ben ik daar niet van onder de indruk. Over het algemeen lukt nu alles behalve kammen, dat vindt ie echt verschrikkelijk blijkbaar.

Bij de dierenarts gaat er uit voorzorg een muilkorf om, geloof dat de dierenarts die hem vandaag entte daar wel blij om was, meneer was erg boos op haar

Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Alles bij Baco, kon ik ook bij mn vorige honden, gewoon omdat ik dat makkelijk vind.
Moest wel lachen om de da waar ik 2 weken geleden was met Baco, hij moest hem even knoeien om te zien waar de pijn zat en hij dacht dat Baco het ook aan zijn hart had
, ik zeg nee hoor, maar hij eet je het liefst op, maar dat mag hij van mij niet ,vandaar dat hij zo hijgt, zijn oogwit is dan ook helemaal rood, maar hij is een voorbeeldig patient. 

Moest wel lachen om de da waar ik 2 weken geleden was met Baco, hij moest hem even knoeien om te zien waar de pijn zat en hij dacht dat Baco het ook aan zijn hart had

- Cookie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Hussel en teckel
Bij milo mag ik alles doen, maar hij probeert hem wel te smeren als hij het zat is, de da mag ook alles.
Bij twinkie mag ik ook alles doen, alleen die protesteert wat meer (pootjes wegtrekken, wegrennen), de da is die niet zon fan van en dat laat hij duidelijk merken, meestal krijgt hij dan even een snuitje. Hij houd er sowieso niet van als vreemden hem aanraken..
Bij twinkie mag ik ook alles doen, alleen die protesteert wat meer (pootjes wegtrekken, wegrennen), de da is die niet zon fan van en dat laat hij duidelijk merken, meestal krijgt hij dan even een snuitje. Hij houd er sowieso niet van als vreemden hem aanraken..
- Esther12
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Lagotto Romagnolo
Bij Bo lukt het meeste me heel makkelijk, alleen op orengebied (druppelen, plukken) met hooguit wat lichte dwang. Het enige wat ik écht niet voor elkaar krijg is er een pilletje (tegen wormpjes) in douwen, dan gáát ze me daar tekeer! Heb al hulp gehad van mensen die het wel even voor me zouden doen, nou mooi niet! Maar uiteindelijk hebben we haar via een list toch zover gekregen en uiteindelijk nog vrijwillig ook, haha.
- kipo
- Zeer actief
billy schreef:Alles bij Baco, kon ik ook bij mn vorige honden, gewoon omdat ik dat makkelijk vind.![]()
Moest wel lachen om de da waar ik 2 weken geleden was met Baco, hij moest hem even knoeien om te zien waar de pijn zat en hij dacht dat Baco het ook aan zijn hart had, ik zeg nee hoor, maar hij eet je het liefst op, maar dat mag hij van mij niet ,vandaar dat hij zo hijgt, zijn oogwit is dan ook helemaal rood, maar hij is een voorbeeldig patient.

- billy
- Erelid
- Mijn ras(sen): Fox en Duitse Jacht terrier
Viel mee hoorkipo schreef:billy schreef:Alles bij Baco, kon ik ook bij mn vorige honden, gewoon omdat ik dat makkelijk vind.![]()
Moest wel lachen om de da waar ik 2 weken geleden was met Baco, hij moest hem even knoeien om te zien waar de pijn zat en hij dacht dat Baco het ook aan zijn hart had, ik zeg nee hoor, maar hij eet je het liefst op, maar dat mag hij van mij niet ,vandaar dat hij zo hijgt, zijn oogwit is dan ook helemaal rood, maar hij is een voorbeeldig patient.
Had de da het daarna zelf aan zijn hart of viel het mee?

Baco pomt zichzelf op en dan mag hij ook nog niets doen van mij , dus dan lijkt het even of hij het aan zijn hart heeft, buiten is het weer oke.

Het is ook net of je een soort van dwarse pony mee de spreekkamer in trekt.

- sTefaniA
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising stafford - maltezer
Och ik zie het helemaal voor mebilly schreef: Het is ook net of je een soort van dwarse pony mee de spreekkamer in trekt.

Als ik de spreekkamer in kom dan heb ik net een hyperactieve vis bij. Diesel spartelt zowat de kamer binnen. De vloer is zo'n epoxy met coating en redelijk glad, en maar met die poten zwaaien omdat hij niet weet wat eerst te doen. Wegrennen, binnenrennen, blijven zitten of aan dat onzichtbare plekje net buiten bereik ruiken.
Hij laat ook een heel spoor van haar achter.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie
- Contacteer:
Ik ben nog maar weinig dingen tegengekomen die ik of een ander niet mag doen bij Tallie. Nagels knippen was wel een ramp, en ze vindt het nog steeds niet leuk, maar ze gaat er nu wel voor liggen als ik met de nagelknipper aan kom zetten. Haar nagels slijten amper, dus het moet gewoon
Wassen heeft ze ook echt een hekel aan, behalve met 1 bepaalde borstel
Dierenarts = leuk, prikjes en andere ongein geen probleem. Ik word de praktijk in getrokken in plaats van andersom

Wassen heeft ze ook echt een hekel aan, behalve met 1 bepaalde borstel

Dierenarts = leuk, prikjes en andere ongein geen probleem. Ik word de praktijk in getrokken in plaats van andersom

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Staande Langhaar
Wij kunnen alles bij Nilsson doen maar de dierenarts niet dan moet hij een muilkorfje om.
Als ik het tekenpincet pak gaat hij er al voor zitten/liggen....daarna even snuffelen aan de teek en klaar is ie alweer.
Het enige waar hij een hekel aan heeft is het knippen van de haren van de voetzooltjes dan trekt hij zijn poot weleens weg maar hij laat het allemaal toe.
Voor ons is hij super makkelijk en dat vind ik het belangrijkste.
Als ik het tekenpincet pak gaat hij er al voor zitten/liggen....daarna even snuffelen aan de teek en klaar is ie alweer.
Het enige waar hij een hekel aan heeft is het knippen van de haren van de voetzooltjes dan trekt hij zijn poot weleens weg maar hij laat het allemaal toe.
Voor ons is hij super makkelijk en dat vind ik het belangrijkste.

Honden hebben bazen, poezen hebben bedienden.
- Sanne!!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labradeitje!
Ik kan ook alles doen bij Zazoe.
Thuis heb ik een tandenkrabbertje en dan ga ik op de grond zitten en dan komt ie mooi voor me liggen uit zichzelf en krab ik zo zijn tanden schoon.
Laatst mocht hij mee naar de praktijk hij sprong zelf op tafel ik zet zit, af en plat en dat doet hij. Hij werd geschoren en kreeg een echo en meneer bleef gewoon liggen. Hij had zelfs zijn ogen dicht....
En hij moest een keer gehecht worden. Dat hebben ze zonder narcose of roesje gedaan en hij bleef gewoon staan.
Als ik er maar bij ben want als ik even weg moet dan zijn de poppen aan het dansen. Ik denk dus wel dat het een kwestie van vertrouwen is.
Thuis heb ik een tandenkrabbertje en dan ga ik op de grond zitten en dan komt ie mooi voor me liggen uit zichzelf en krab ik zo zijn tanden schoon.
Laatst mocht hij mee naar de praktijk hij sprong zelf op tafel ik zet zit, af en plat en dat doet hij. Hij werd geschoren en kreeg een echo en meneer bleef gewoon liggen. Hij had zelfs zijn ogen dicht....
En hij moest een keer gehecht worden. Dat hebben ze zonder narcose of roesje gedaan en hij bleef gewoon staan.
Als ik er maar bij ben want als ik even weg moet dan zijn de poppen aan het dansen. Ik denk dus wel dat het een kwestie van vertrouwen is.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
Ik kan alles doen ermee, de DA idem.
Ik maak er ook geen drama van en wil al helemaal niet dat de DA mijn hond even betutteld gaat toespreken met een hoog stemmetje als 'en nouuuuuu komt er een prikje aan hoor..'
Zitten/staan/liggen afhankelijk van wat er moet gebeuren en ondergaan. Mijn DA is alvast altijd opgelucht als ze een mechel in de wachtkamer ziet zitten en het is één van de mijne
Ik maak er ook geen drama van en wil al helemaal niet dat de DA mijn hond even betutteld gaat toespreken met een hoog stemmetje als 'en nouuuuuu komt er een prikje aan hoor..'
Zitten/staan/liggen afhankelijk van wat er moet gebeuren en ondergaan. Mijn DA is alvast altijd opgelucht als ze een mechel in de wachtkamer ziet zitten en het is één van de mijne

Mijn vorige hond vond het ook leuk om gestofzuigd te worden, maar daar hoef ik bij mijn huidige hond ook niet mee aan te komen.Tara schreef:Ik kan alles bij mijn honden doen, behalve stofzuigen.
Onze eerste hond vond het altijd heerlijk om gestofzuigd te worden, die van mij krijgen al het gebrek bij het idee!
Mijn hond is heel makkelijk, hij laat alles wel toe eigenlijk. Bij mij en bij de dierenarts. Natuurlijk trekt hij weleens zijn poot weg als ik zijn flosjes tussen de tenen knip, maar dat vind ik niet echt een bezwaar. Hooguit is het voor hem lastig omdat het allemaal langer duurt. Prikken bij de dierenarts is ook geen probleem, kortom hij is heel makkelijk. Dat komt natuurlijk omdat hij mij volledig vertrouwt.

- dagmar88
- Zeer actief
Met Charlie kan ik alles doen.
Alleen stelt ze zich enorm aan bij het nageltjes knippen; de druk er op vind ze naar.
Nu doe ik die dus met een klopboor met een schuur bitje er op.
Ze presteert het zelfs om naast dat herrie ding in slaap te vallen.
Ingepakt a la harige baby in een dekentje kan ik haar zo op de arm door het huis sleuren, ze blijft slap op schoot liggen en als ik haar naar de andere kant van de bank wil verplaatsen pak ik haar gewoon bij haar achterpoten
Pluis was in het begin lastig met dat soort dingen.
Z'n oren moesten voortduren gezalfd worden en in het begin liet hij dat slecht toe.
Na een tijdje wende hij er aan en vond het zelfs lekker.
Bij het verwijderen van een teek hebben we hem wel met twee man vast moeten houden.
Niko vertrouwd mij niet echt en is nogal nerveus. Bij hem heb je dus wel twee man nodig.
Alleen stelt ze zich enorm aan bij het nageltjes knippen; de druk er op vind ze naar.

Ze presteert het zelfs om naast dat herrie ding in slaap te vallen.
Ingepakt a la harige baby in een dekentje kan ik haar zo op de arm door het huis sleuren, ze blijft slap op schoot liggen en als ik haar naar de andere kant van de bank wil verplaatsen pak ik haar gewoon bij haar achterpoten

Pluis was in het begin lastig met dat soort dingen.
Z'n oren moesten voortduren gezalfd worden en in het begin liet hij dat slecht toe.
Na een tijdje wende hij er aan en vond het zelfs lekker.
Bij het verwijderen van een teek hebben we hem wel met twee man vast moeten houden.
Niko vertrouwd mij niet echt en is nogal nerveus. Bij hem heb je dus wel twee man nodig.
- ellen en de birmanen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 4 tollers
- Aantal honden: 4
mijn honden laten alles toe. springen bij de dierenarts nog net niet op tafel. maakt ze helemaal niks uit.
ellen
ellen
- Ingrid48
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
- Aantal honden: 3
Pippy vindt over het algemeen alles prima, maar Silky doet altijd alsof we haar wéér gaan mishandelen
Ze laat zich dan theatraal op de vloer vallen, gaat heel onderdanig haar hoofd wegdraaien en als we klaar zijn (teekje verwijderd oid) dan kruipt ze met een grote zucht weer naar haar mand...
Bij de da laat ze meestal haar plas lopen..
tja, het zal wel te wijten zijn aan het feit dat ze waarschijnlijk als zwerfhond flink mishandeld is, maar ondertussen zit ze al 3 jaar bij ons, dus zou toch beter moeten weten...

Bij de da laat ze meestal haar plas lopen..
tja, het zal wel te wijten zijn aan het feit dat ze waarschijnlijk als zwerfhond flink mishandeld is, maar ondertussen zit ze al 3 jaar bij ons, dus zou toch beter moeten weten...

Zoveel leuke honden van jong tot oud zoeken een baasje!
Don't shop, but adopt

www.skylosstrays.com
www.takisshelter.org
-
- Zeer actief
Ik kan met alle drie de honden alles, of ze alles leuk vinden is een tweede, maar ze hebben geen commentaar. het leven is nu eenmaal geen koekhappen
De DA kan met de teven ook wel alles, Victor is een heel ander verhaal. Die krijgt dus een muilkorf om. Hij was als pup al zo apart, met een maand of 4, 5 moests hij geopereerd worden aan een liesbreukje en toen zeiden ze al bij de DA dat je daar niet zomaar mee deed wat je wou. Wij wel, dus dat hadden we niet echt in de gaten gehad. Het is een hond die echt een enorm verschil maakt tussen eigen en vreemd. Hij begint nu pas een beetje te ontdekken dat er ook nog wel een grijs gebied tussen die twee extremen zit.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Dieber is heel makkelijk, ik mag alles doen. Bij de dierenarts vind ze het feest. Springt zelf op tafel en geeft de dierenarts kusjes als hij bloed aan het prikken is. Als iets pijn doet kijkt ze alleen maar van hé vrouwtje dat vond ik niet grappig.
Daan is een ander verhaal. Plukken en zelfs kammen vind hij een ramp en als je niet oplet dan heb je tanden in je vingers staan. Wonden schoonmaken vind hij dan weer niet erg. Hij heeft een schurft hekel aan dierenartsen en laat zich door andere niet zomaar behandelen. Er is maar 1 dierenarts die bloed bij hem mag prikken, gaat nog niet van harte maar hij werkt dan niet eens heel erg hard tegen. Hij vind andere mensen alleen leuk als ze hem iets te eten geven en voor de rest ziet hij ze niet staan.
Daan is een ander verhaal. Plukken en zelfs kammen vind hij een ramp en als je niet oplet dan heb je tanden in je vingers staan. Wonden schoonmaken vind hij dan weer niet erg. Hij heeft een schurft hekel aan dierenartsen en laat zich door andere niet zomaar behandelen. Er is maar 1 dierenarts die bloed bij hem mag prikken, gaat nog niet van harte maar hij werkt dan niet eens heel erg hard tegen. Hij vind andere mensen alleen leuk als ze hem iets te eten geven en voor de rest ziet hij ze niet staan.

- Lin-C
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): X Russische Toy Terriër
Met Sem kan/mag ik van alles doen, hij vind veel goed.
Behalve oogdruppels, horror vindt hij dat! Hij van pup af aan regelmatig last van zijn ogen, daar heb ik druppels voor en dan is het snel weer over. Helaas moet je hem echt in de houdgreep houden en het alleen doen gaat dus echt niet. Na het druppelen krijgt hij altijd een snoepje maar dat helpt ook niets.
Bij de DA was het eigenlijk nooit een probleem, tot de dag dat ik hem daar een keer alleen moest achterlaten. Ze hebben toen röntgenfoto's gemaakt en dat heeft hij allemaal prima toegelaten. Nu is het alleen zo dat hij absoluut niet meer naar de DA wil en als hij op de tafel moet staan helemaal tegen mij aan kruipt. Wel laat hij alles toe bij de DA.
Behalve oogdruppels, horror vindt hij dat! Hij van pup af aan regelmatig last van zijn ogen, daar heb ik druppels voor en dan is het snel weer over. Helaas moet je hem echt in de houdgreep houden en het alleen doen gaat dus echt niet. Na het druppelen krijgt hij altijd een snoepje maar dat helpt ook niets.
Bij de DA was het eigenlijk nooit een probleem, tot de dag dat ik hem daar een keer alleen moest achterlaten. Ze hebben toen röntgenfoto's gemaakt en dat heeft hij allemaal prima toegelaten. Nu is het alleen zo dat hij absoluut niet meer naar de DA wil en als hij op de tafel moet staan helemaal tegen mij aan kruipt. Wel laat hij alles toe bij de DA.
- saffie
- Zeer actief
Met Saffie kan ik alles doen.
Boy is wat lastiger op dat gebied. Toen ik hem nog niet zo lang had kon hij paniekerig reageren als er iets moest gebeuren, en durfde hij ook wel te happen. Daar heb ik wel even een weg in moeten vinden. Nu kan ik vrijwel alles bij hem doen, maar leuk vindt hij het niet.
Boy is wat lastiger op dat gebied. Toen ik hem nog niet zo lang had kon hij paniekerig reageren als er iets moest gebeuren, en durfde hij ook wel te happen. Daar heb ik wel even een weg in moeten vinden. Nu kan ik vrijwel alles bij hem doen, maar leuk vindt hij het niet.
Saskia en Saffie. Boy 2000-2014

- Kit
- Erelid
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco
Zelf kan ik inmiddels alles bij onze honden doen, de DA is een ander verhaal met Zen, een DA moet namelijk hartstikke dood, gevolg dus dat als ie heen moet, hij een tuig, een dikke halsband en een muilkorf om moet
De dames vinden het niet leuk, maar laten alles doen, Beanie is supermakkelijk, die laat alles toe ( weet ook niet beter volgens mij door haar medische geschiedenis)
Hayley was een drama met nagels knippen, maar dat is inmiddels ook helemaal opgelost

De dames vinden het niet leuk, maar laten alles doen, Beanie is supermakkelijk, die laat alles toe ( weet ook niet beter volgens mij door haar medische geschiedenis)
Hayley was een drama met nagels knippen, maar dat is inmiddels ook helemaal opgelost
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
ik kan alles bij mijn honden doen, reinier ook inmiddels. heeft niet te maken met vertrouwen denk ik maar meer met respect.
ik leer het ze van pup afaan wel opeen leuke manier aan, dus teekje weghalen flink belonen ed.
kiefer heeft een zijn hele nek open gehad en dat deed hem echt heel erg zeer, dat moesten wij behandelen en dat liet hij heel braaf toe, ondanks dat hij crepeerde. dat zou een ander niet kunnen.
ik leer het ze van pup afaan wel opeen leuke manier aan, dus teekje weghalen flink belonen ed.
kiefer heeft een zijn hele nek open gehad en dat deed hem echt heel erg zeer, dat moesten wij behandelen en dat liet hij heel braaf toe, ondanks dat hij crepeerde. dat zou een ander niet kunnen.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2x kruising spaanse waterhond ratonero
1x kruising labrador border collie
1x kruising erdelyi kopó
1x spaans markiesje - Aantal honden: 5
bij niña, piraat en bella kan ik alles doen zonder problemen.
kopó is een heel ander verhaal, ik mag niet in zijn oren kijken laat staan er wat in doen.
de Da kan bij de eerste drie ook gewoon alles doen.
en ook daar is kopó een ander verhaal de da kan niet eens naar zijn hart luisteren zonder dat hij in paniek raakt en om zich heen gaat happen, waar het aan ligt we hebben geen idee.
nu is het wel zo dat wij 4 honden hebben met een verleden.
kopó is een heel ander verhaal, ik mag niet in zijn oren kijken laat staan er wat in doen.
de Da kan bij de eerste drie ook gewoon alles doen.
en ook daar is kopó een ander verhaal de da kan niet eens naar zijn hart luisteren zonder dat hij in paniek raakt en om zich heen gaat happen, waar het aan ligt we hebben geen idee.
nu is het wel zo dat wij 4 honden hebben met een verleden.