Zaterdag hadden we de clubmatch van de staby- en wetterhounclub. Het water kwam met bakken uit de hemel en het was erg koud. Wij moesten als eerste met Lobke in de openklasse starten, Het was een hele grote groep. Lobke zat goed in der vel, maar ze houdt niet van regen.
Ik ging net met haar showen, toen een grote zwarte reu van de andere ring (de ringen waren niet afgescheiden) op Lobke vloog. Lobke schrok zich rot maar ik ook. De keurmeester ging er wel onmiddellijk naar toe, dat ze naar de andere kant moesten, maar het kwaad was er al. Lobke liep in elkaar bang dat er weer wat op haar afkwam. Het was jammer, maar de keurmeester nam dat alles mee in zijn keuringsrapport. Ik was er liever even uitgegaan om haar weer te laten ontspannen. Of dat was gelukt weet ik natuurlijk niet. Lobke kreeg daarom deze keer een zg. Suus in de Jeugdklasse kreeg ook haar eerste zg, maar was het met haar keuringsrapport helemaal mee eens. Limka moest in de Fokkersklasse en kreeg een 4U van de 7 tegenstanders, met een heel mooi keuringsrapport en de mededeling dat de eerste 4 Kampioenswaardig waren en dat hij dan op de hele kleine puntjes moest letten. Nu Limka is al NK. Murk had een 2U in de Jeugdklasse. en Jurre een 1 U in een sterke Kampioensklasse. We waren met 6 honden en gingen met 4 bekers naar huis. Dus als fokkers een geslaagde dag!!!!!!!
Later op de middag kwamen we met Lobke, Limka, Jurre, Murk en Suus uit in de Fokkerijklasse.
Wij als enige wettergroep tussen de staby-en. We werden 2e geplaatst van de 5 groepen (geloof ik) en met de opmerking van de keurmeester, mevrouw wat heeft U een paar prachtige wetters bijeen gebracht, hier word ik erg blij van. Dit wil je graag horen als fokker. Trouwens er waren veel mooie wetters aanwezig!!!!!!!!!!!!!
Alles staat weer opm de website van LobkeFanDeFrijeWetters.
Gre en haar wetters.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Clubmatch 2012
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Mijn ras(sen): wetter
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
Re: Clubmatch 2012
Super leuk, moet echt een geweldig gevoel geven als jou honden het zo goed doen op show. En dan ook nog eens met zo'n prachtig ras.