Zijn laatste puntje gehaald

Boyd( Fan Ubac Yem de la Bonhardiesse) was eerste U CAC/CACIB/BOB
En het klapstuk van de dag was dat hij na heeeeeeel lang wachten vijfde werd in de erering in rasgroep 1

Moderator: moderatorteam
luckydog schreef:Yes...mijn knappe knakker heeft het weer geflikt.
Zijn laatste puntje gehaald![]()
Boyd( Fan Ubac Yem de la Bonhardiesse) was eerste U CAC/CACIB/BOB
En het klapstuk van de dag was dat hij na heeeeeeel lang wachten vijfde werd in de erering in rasgroep 1![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze is alweer een eind de goede kant op aan het gaan. Gevalletje flinke kennelhoest.grover schreef:Dat is balen HillieS! Hopelijk is hond in kwestie er snel weer bovenop!
Precies, naast zijn fijne karakter ook nog een supermooi lijf! En dan dit is echt een mooie prestatie!_Inge_ schreef:Ik had het al op FB gelezen, super Cora!! Wat is het ook een tophond he![]()
Succes ermee , aardige klus!cmarjee schreef:Heb net alle resultaten op het internet gezet.
Moet nog 'even' aan de slag om de resultaten van de raad van beheer over te nemen.
Cor.
Was leuk om je even gezien en gesproken te hebbenZeeuws meisje schreef:Allemaal gefeliciteerd met de behaalde resultaten![]()
![]()
Voor mij ook twee geslaagde dagen als toeschouwer. Veel honden gezien. Een hoop mensen gesproken. Oude en nieuwe bekenden
. Nu nog een keuze maken , welk ras het uiteindelijk gaat worden
. Ben er nog niet helemaal uit. Eerst maar eens alle indrukken op mijzelf in laten werken. Er zijn ook zoveel mooie en leuke honden....zucht
.
Was zeker leukgrover schreef:Was leuk om je even gezien en gesproken te hebbenZeeuws meisje schreef:Allemaal gefeliciteerd met de behaalde resultaten![]()
![]()
Voor mij ook twee geslaagde dagen als toeschouwer. Veel honden gezien. Een hoop mensen gesproken. Oude en nieuwe bekenden
. Nu nog een keuze maken , welk ras het uiteindelijk gaat worden
. Ben er nog niet helemaal uit. Eerst maar eens alle indrukken op mijzelf in laten werken. Er zijn ook zoveel mooie en leuke honden....zucht
.
Ik hou je wel op de hoogtegrover schreef:Oeeeh echt! Supersleuk, ben benieuwd!
hah, ik zie mezelf eropLongFields schreef:Foto's van Alice van Kempen die in Goes gemaakt zijn staan hier: http://www.oypo.nl/pixxer.asp?id=DA1B3D918CD45C5C