Ik heb bijvoorbeeld sperma uit Amerika laten komen en een kein kapitaaltje voor betaald. Hoe zit dat eigenlijk als het de andere kant op zou moeten? Weet iemand of dat net zo duur is of is dat misschien goedkoper?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
import export- net zo duur?
Moderator: moderatorteam
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
import export- net zo duur?
Er zijn al veel topics over het importeren van sperma naar Nederland, maar heeft iemand ook ervaring met het exporteren?
Ik heb bijvoorbeeld sperma uit Amerika laten komen en een kein kapitaaltje voor betaald. Hoe zit dat eigenlijk als het de andere kant op zou moeten? Weet iemand of dat net zo duur is of is dat misschien goedkoper?
-
Cabasja
- Actief
- Mijn ras(sen): Dwergschnauzer
- Contacteer:
Re: import export- net zo duur?
Ik weet een vriend heeft sperma naar australie gestuurd en dat was echt niet goedkoop!
Het ligt aan het land waar het heen moet.
Dan of het bevroren of vers gaat invoerdocumenten
Het ligt aan het land waar het heen moet.
Dan of het bevroren of vers gaat invoerdocumenten

- Shima
- Zeer actief
- Contacteer:
Ik heb zelf sperma uit Amerika laten invriezen en invliegen, ik weet hoe duur dat is.
Tja, het valt niet mee als je dingen op de juiste manier wilt doen en je genenpoel wilt verbreden. Je wordt daar financieel goed voor "gestraft" en ik denk dat veel mensen daarom de makkelijkste weg kiezen door maar te gebruiken wat voor handen is.
Tja, het valt niet mee als je dingen op de juiste manier wilt doen en je genenpoel wilt verbreden. Je wordt daar financieel goed voor "gestraft" en ik denk dat veel mensen daarom de makkelijkste weg kiezen door maar te gebruiken wat voor handen is.
- Podenji
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Podenco Ibicenco, Basenji
- Aantal honden: 8
- Contacteer:
sperma van Cy is die kant op gegaan ( USA ), kosten waren ongeveer gelijk aan dat van sperma hierheen halen. Alleen naar NL maakte het duurder omdat dat via een ander EU land moet gaan en die transportkosten van dat land naar NL heb je er dan nog extra overheen.
My dogs are very distinguished and sophisticated, they dont play with balls they play with edgeless cubes.
- Shima
- Zeer actief
- Contacteer: