Moderator: moderatorteam
dat wilde ik zeggen Bri,ik herken je bijna niet met vorig jaar bij de kippenloop,wat goed zeg!!!crutz schreef:wat zien ze er toch weer goed uit
& jij zelf natuurlijk ook Bri!!!!
Dank je welcrutz schreef:wat zien ze er toch weer goed uit
Sinds die tijd is er 60 kilo afgegaan haha, ik denk dat ik het de komende Kippenloop een stuk makkelijker zal hebbeneefje+huig schreef:dat wilde ik zeggen Bri,ik herken je bijna niet met vorig jaar bij de kippenloop,wat goed zeg!!!crutz schreef:wat zien ze er toch weer goed uit
dat geloof ik gelijk,wat onwijs goed,echt,petje afBrigitte schreef:Sinds die tijd is er 60 kilo afgegaan haha, ik denk dat ik het de komende Kippenloop een stuk makkelijker zal hebbeneefje+huig schreef:dat wilde ik zeggen Bri,ik herken je bijna niet met vorig jaar bij de kippenloop,wat goed zeg!!!crutz schreef:wat zien ze er toch weer goed uit
Ja klopt, behalve in het weekend dan heeft iedereen het gevondenTessaThomas schreef:Leuke foto's! Is dat op het industrie terrein bij Bleiswijk/Zoetermeer? Bij de aldi op en overslag? Zoja, daar kom ik ook regelmatig om tessa te laten rennen, lekker verlaten
Dank je weltoots schreef:Ik ken jou alleen van de foto,s en het verschil is over duidelijk.
maar je ziet er ook veel vrolijker uit. een hele andere uitstraling.
leuke fotos weer.
Dank je weljelle & syb schreef:![]()
knapperds ,
voor jou ook 60 kg eraf Super !!!
Volgend jaar eindelijk de 42 km hoop ikeefje+huig schreef:dat geloof ik gelijk,wat onwijs goed,echt,petje afBrigitte schreef:Sinds die tijd is er 60 kilo afgegaan haha, ik denk dat ik het de komende Kippenloop een stuk makkelijker zal hebbeneefje+huig schreef:dat wilde ik zeggen Bri,ik herken je bijna niet met vorig jaar bij de kippenloop,wat goed zeg!!!crutz schreef:wat zien ze er toch weer goed uit