nog een stomme vraagcrutz schreef:
Animals 2 Fly is zo'n beetje de duurste die er is;-)
& die tax je helemaal geen zorgen om maken, is hun zorg & hun taak om te regelen....is over t aankoopbedrag overigens.
ik zie dat er op de prijsofferte 95€ aangerekend word voor een varikennel (80*56*58 CM (L*B*H)), is dat een soort van huur voor die varikennel, of koopt de pupkoper die kennel?
nog een vraagje
als we hem nu toch zelf gaan brengen, moet je dan ook die tax betalen?
ik heb ook geen flauw idee of die persoon ooit al eens een pup geimporteerd heeft of niet, dus daarom ook dat ik het vroeg, dan kan ik het hem allemaal door brieven
eigenlijk heb je wel gelijkmaart schreef:
Dat is het 'probleem' van de koper... als zij dat willen betalen, doen ze maar![]()
de laatste zeet ik niet hoeveel het gekost heeft, dat is allemaal nogal snel gegaan.
De tax lijkt me enkel op de pup te zijn. pup gaat immers het land binnen en daar dient voor betaald te worden.
maar de exacte prijzen hou ik me niet mee bezig, ik ontvang enkel de pupprijs en dat is het. De rest gaat me ook niet aan, ik eis enkel dat ik op de hoogte gesteld wordt zodra pup/hond geland en aangekomen is
en hem brengen (wat mijn vriend nog steeds beter vind, iets met vliegangst volgens mij