Er zijn wel degelijk stukje gequote, maar ja lang niet alles maar ik heb een goed geheugenMarjoleine schreef:Hee, een puntjes-topic!
En waarom heeft niemand eraan gedacht even te quoten?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
dekking sheltie
Moderator: moderatorteam
- Esther1963
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Shetland Sheepdog en Stabyhoun
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Re: dekking sheltie
Esther en d'r beestenboel

- Suuz!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grand Basset Griffon Vendeen
- Aantal honden: 3
Nou bij deze dan de OpeningsPost en de 2e post.
Misschien iemand anders met het back knopje.
BDE schreef:ik heb een vraag wij willen onze sheltie teef laten dekken met de 3de loopsheid maar ik weet niet welke dagen ze het meest vruchbaar is heeft iemand ervaring welke dagen het beste is om haar te laten dekken???
alvast bedankt
De rest had ik helaas nog niet gelezen, dus valt voor mij ook niet terug te halen..BDE schreef:hoi,
ze heeft inderdaad haar eerste loopsheid net gehad en die is nu voorbij
en over 1 jaar willen we haar laten dekken met 3de loopsheid
ik wil alvast zoveel mogelijk informatie hebben dan ben ik voorbereid
Often people say to me that grand bassets are not trainable and even think that they're not so smart. I think the grand basset makes most breeds look like they're brain dead
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
d'Artagnan, Pompidou & Lune.
-
Melanie 74
Hadden we deze al?een kennis van ons heeft ook een reu raszuiver maar ook geen stamboom dat word de reu waarmee we haar laten dekken
en de fokker geen contact mee ze wouden er van af omdat het ongewenst was dus dat is lastig
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Ik heb zo'n vermoeden dat de TS een ''trolletje'' is
Want met je 17 de jaar samen wonen en al een hele ''kinderboederij'' hebben vind ik nogal wat hoor. En waarom is haar voorstel topic gesloten zodat je niet meer kan reageren
Want met je 17 de jaar samen wonen en al een hele ''kinderboederij'' hebben vind ik nogal wat hoor. En waarom is haar voorstel topic gesloten zodat je niet meer kan reageren

- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: stop dit topic
een makkelijke vraag???Kells schreef:Om te voorkomen dat ook dit bericht verwijderd wordt quote ik hem maar even. BDE, je kwam hier met een vraag waar serieuze antwoorden op werden gegeven. Jij denkt iets te makkelijk over fokken. Fokken is iets anders dan honden vermeerderen. Jij wil graag pups van jouw teefje. Denk je dat de maatschappij daar ook op zit te wachten?BDE schreef:ik stop dit onderwerp want dit heeft geen zin
we zijn allemaal honden liefhebbers maar waarom zo moeilijk doen
ik dacht dat dit forum over fokken er was voor vragen maar blijkbaar hebben we allemaal commentaar
jammer dat het zo moet was een hele makkelijke vraag en heb nog steedts geen antwoord
dus het leverd niks op
als jullie zo graag willen discuseren ga dan in een debat club
ik kwam hier voor een makkelijke vraag maar ik krijg alleen maar rare dingen waar ik niet om vroeg
dus ik ben zo netjes omdat nog even af te sluiten
bedankt voor de slechte hulp
Ik denk dat dit juist een van de lastigste vragen is
maarre als die zo makkelijk te beantwoorden zou zijn hoef je hem toch niet te stellen?
ow mocht je nog meelezen... bij Xena heb ik progesteron laten prikken, ze was perfect op dinsdagochtend volgens de test... maar daar wilde mevrouw niks van weten. Uiteindelijk is ze pas op donderdagavond gedekt...
dus hoezo makkelijk?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
BDE, zou je me geen prive berichten meer willen sturen daar heb ik totaal geen behoefte aan. Gaarne reacties via de topic, ik heb namelijk niks te verbergen