Wel 1 puli

Moderator: moderatorteam
Wel 1 puli
Niet eens de jouwe!!!Machie schreef:Wel 1 puli
Zat jij naast ons toevallig?Jacan schreef:Ik heb op de valreep Jayjay en Luna ingeschreven
Voor Luna haar eerste show dus ben erg benieuwd hoe zij het gaat doen
Dat is gelukt hoor. Hij werd zelfs 9e in de eindkeuringPumi schreef:Wij gaan zelf niet heen, maar Ayla haar grote broer Argos gaat heen en die kan er Nederlands kampioen worden
Mooie fotoRosita Compagner schreef:Dat is gelukt hoor. Hij werd zelfs 9e in de eindkeuringPumi schreef:Wij gaan zelf niet heen, maar Ayla haar grote broer Argos gaat heen en die kan er Nederlands kampioen worden
Dat kan best we zaten wel bij de borders en Luna kan je bijna niet gemist hebben want die was de enige schotse collie pupMagic schreef:Zat jij naast ons toevallig?Jacan schreef:Ik heb op de valreep Jayjay en Luna ingeschreven
Voor Luna haar eerste show dus ben erg benieuwd hoe zij het gaat doen
Lany deed het goed, ze besloot echter (ondanks de training hierop) om toch te gaan huppelen in de ring, ze was erg afgeleid.
De keurmeester vond haar wel heel leuk en ze kreeg een 1VB![]()
Was een leuke dag zo, met lekker weer. Ben zelfs een beetje verbrand in mijn gezicht!
En herreischopperPumi schreef: Argos onze topper
Mooie fotoMachie schreef:En herreischopperPumi schreef: Argos onze topper
Hier even 2 tellen stil
Dan zat ik inderdaad naast jullie, met een stel borders bij elkaar jaJacan schreef: Dat kan best we zaten wel bij de borders en Luna kan je bijna niet gemist hebben want die was de enige schotse collie pup![]()
Was jij diegene met een witte jas aan dan??Magic schreef:Dan zat ik inderdaad naast jullie, met een stel borders bij elkaar jaJacan schreef: Dat kan best we zaten wel bij de borders en Luna kan je bijna niet gemist hebben want die was de enige schotse collie pup![]()
.
Gefeliciteerd met de goede resultaten!
Nee, ik droeg een blauw/grijze varsity jacket.Jacan schreef:Was jij diegene met een witte jas aan dan??Magic schreef:Dan zat ik inderdaad naast jullie, met een stel borders bij elkaar jaJacan schreef: Dat kan best we zaten wel bij de borders en Luna kan je bijna niet gemist hebben want die was de enige schotse collie pup![]()
.
Dank je wel
Dan heb ik je volgens mij wel gezienMagic schreef:Nee, ik droeg een blauw/grijze varsity jacket.Jacan schreef:Was jij diegene met een witte jas aan dan??Magic schreef:Dan zat ik inderdaad naast jullie, met een stel borders bij elkaar jaJacan schreef: Dat kan best we zaten wel bij de borders en Luna kan je bijna niet gemist hebben want die was de enige schotse collie pup![]()
.
Dank je wel